One Mobile v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod hongmi 30. 3. 2014 00:05

Tak chce to trochu pouzit mozek. Bud budes u operatora, co ma levne sluzby a slabou peci o zakaznika, protoze aby mohl mit nizke ceny, musi si vystacit s mensim poctem zamestnancu. Anebo budes u opetatora, ktery si sve zakazniky hycka, ma na to vycleneno spoustu svych zamestnancu, ale jeho sluzby budou zakonite drazsi, protoze nekdo to zaplatit musi.
hongmi
Junior

Odeslat příspěvekod joudazbrd 30. 3. 2014 20:01

to: Smells
Nevidím že bych ve své odpovědi projevoval nějaké nadšení. Pouze stručný popis přenesení čísla.
Jak správně píše Hongmi, buď mě zajímá cena a pokrytí (a to je zde ok) anebo zůstanu u výborného servisu a vysokých cen (T-mobile) kde jsem byl od roku 1996.
Já si vybral nízké ceny a co bude v budoucnu se uvidí.
joudazbrd
Junior

Odeslat příspěvekod honzatrx 30. 3. 2014 22:51

To je tak, někdo má, někdo nemá. Ti, co mají, jsou spokojení (já určitě), ti, co nemají, závidí a vymýšlí vše možné, proč nemají a jen kritizují. Můžete o tom diskutovat, třeba se přeskočit, ale to nic nezmění na pevném faktu, konstatovaném na začátku příspěvku :pozor 8-P Mimochodem já mám na běžné použití jiného operátora, One Mobile jsem si pořídil hlavně z konkrétního důvodu častého volání na řecká mobilní čísla, kde je sazba 2,60/min, protože jen Netcall od O2 to má za 9/min, jiní operátoři jsou na tom přinejlepším podobně a jinak je to cca 30/min.
honzatrx
Junior

Odeslat příspěvekod vlazy 31. 3. 2014 10:14

honzatrx píše:Ti, co mají, jsou spokojení (já určitě), ti, co nemají, závidí a vymýšlí vše možné, proč nemají a jen kritizují. Můžete o tom diskutovat, třeba se přeskočit, ale to nic nezmění na pevném faktu, konstatovaném na začátku příspěvku :pozor 8-P
Buď rád, že jsi s One Mobile možná spokojený a doufej, že ti ta spokojenost vydrží i do budoucna. To ale nic nemění na faktech potvrzených těmi co mají s nimi jiné nedobré zkušenosti. Nejde o nějakou závist nebo vymýšlení si něčeho, ale o skutečné fakta což někteří neslušní lidé zneužívají k posmívání a pomlouvání těch kteří takové štěstí jako možná ty neměli a tato firma se k ním zachovala více či méně ignorantsky a neslušně.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Junior




Odeslat příspěvekod Jack1 1. 4. 2014 23:49

honzatrx píše:Co se týče internetové samoobsluhy, dostalo se mi ujištění, že má být od 1.4.2014 skutečně v provozu, tak jsem zvědav :hm

Kde je ta samoobsluha? 8-S
Jack1
Junior
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod elmex 10. 4. 2014 08:35

Zdravím, nemáte někdo zkušenost s vystavením faktury za služby které jste ani nedostali? Dnes mi přišel mail: Vážený zákazníku, kontrolou dokladů v našem účetnictví jsme zjistili, že evidujeme k datu tohoto upozornění pohledávku, která vznikla nezaplacením faktur za poskytnuté plnění (telekomunikační služby). Naúčtovali mi 699,- s tím že je už 12 dní po splatnosti.
Jde o to že jsem si službu objednal ale nekomunikovali asi po 2 měsících přišla smlouva, kterou jsem nepodepsal, tak jsem předpokládal, že je to vyřízeno. A najednou tahle faktura, telefon neberou, poslal jsem mail. Nějaká rada?
elmex
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tramin 10. 4. 2014 10:08

a už je to tady :tleskani
tramin
Junior

Odeslat příspěvekod hongmi 10. 4. 2014 15:25

Tak jsi jim to odepsal ne? Ze k uzavreni smluvniho vztahu nedoslo a ze sluzby poskytnuty nebyly. Nebo to tak neni? Dostal jsi SIMkartu nebo ne?
hongmi
Junior

Odeslat příspěvekod vlazy 10. 4. 2014 15:53

elmex píše:Jde o to že jsem si službu objednal ale nekomunikovali asi po 2 měsících přišla smlouva, kterou jsem nepodepsal, tak jsem předpokládal, že je to vyřízeno. A najednou tahle faktura, telefon neberou, poslal jsem mail. Nějaká rada?
Nevím, ale pokud s tebou ohledně toho nekomunikuji tak by možná mohla pomoct stížnost na nich u ČTÚ. Takto pokud se to nějak rozumně s nimi nevyřeší to po určitém čase mohou od tebe vymáhat i s úrokami prostřednictvím exekutora nebo soudu.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Junior

Odeslat příspěvekod Smells 10. 4. 2014 16:03

Další ukázka "solidnosti" této firmy. Už se těším na post hongmi.
Neraduj se ze světla na konci tunelu.S největší pravděpodobností se jedná o protijedoucí vlak.
Smells
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Roger73 10. 4. 2014 16:06

Jsem rád za každého levného virtuála, ale je to opravdu legrace, že firma si klidně 2 měsíce nekomunikuje se zákazníkem a pak mu najednou něco naúčtuje. Jako napadá mě, že kdyby to potom vymáhali přes exekutora, tak co kdyby zase zákazník na oplátku nekomunikoval? Nebo firma komunikovat nemusí a zákazník okamžitě musí?

Jinak souhlasím, že je tady dost zásadní, jestli Elmex od nich vůbec obdržel simku, popř. zda ji aktivoval a měl tak aspoň teoretickou možnost využívat jejich služby. Pokud ne a ani nepodepsal smlouvu, tak nemají nnárok na nic. Nějaká objednávka poslaná přes internet nebo učiněná po telelfonu podle mne neznamoená nic.
Roger73
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků