Kaktus v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod eviloctopus 5. 11. 2019 20:23

Do kdy přesně platí bonus, když je v sms uvedeno že do 9. 11.?

a) do 23:59:59 9. 11.
b) do 23:59:59 8. 11.
c) (přibližně) do času doručení potvrzovací sms, třeba do 14:10 9. 11.
eviloctopus
Junior

Odeslat příspěvekod ze.us 5. 11. 2019 21:42

Pokud se nezmenilo casovani jako u balicku, pak plati a)
ze.us
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Ipanema 6. 11. 2019 08:08

eviloctopus
Já bych to trochu rozvinul.... Je to sice za a) , ale co když bude o víkendu odstávka systémů? Tak jsi v loji!
Doporučuji prodlužovat po 29ti dnech a máš 1 den navíc, když na to zapomeneš. S nějakou půlnocí bych se vůbec nezabýval. Jedná se tady přece o zmršený systém Kaktusu!
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod mojmax 6. 11. 2019 17:29

Mno, já měl uvedené ve webové samoobsluze (nikoliv mobilní), že balíček platí do 7.11. 0:00 (ano, byl tam ten čas), radši jsem tedy prodloužil balíček o den dříve, tj. 6.11.
mojmax
Junior

Odeslat příspěvekod bodyczech 6. 11. 2019 20:25

Koukám, že srandičky od kaktusu pokračují. Mohu potvrdit mojmaxovo info, také se mi opět zobrazuje čas expirace s uvedením hodin 00:00. A dokonce to možná opět funguje jako před pár týdny, protože podle času aktivace jsem už termín expirace jednorázového balíčku volání prošvihnul (tentokrát úmyslně) a stále mám stejný počet volných minut. Takže to vypadá, že se vrátili k půlnoční lhůtě. Anebo další anomálie a každý to bude mít jinak :)
bodyczech
Junior

Odeslat příspěvekod OnderCZ 7. 11. 2019 07:26

Přijde mi, že v tom mají bordel a každému to pro určité věci funguje jinak. Nejhorší, co mě na tom štve je to, že do toho "velkého úklidu" nebo jak se ta akce jmenovala, jsem neměl snad jediný problém. Vše šlapalo perfektně. Nechápu.

V hlavě mám i takovou kacířskou myšlenku, že to snad byl i účel, Kaktus začínal mít příliš moc klientů a tak je potřeba zase některé nahnat zpět k velké trojce. No, vyčkávám, ale spokojený nejsem.
OnderCZ
Junior

Odeslat příspěvekod bodyczech 7. 11. 2019 08:55

Tak mohu potvrdit, skutečně došlo k deaktivaci balíčku až hodinu po půlnoci, ačkoli dle nového FAQ a zobrazeného data mělo k tomu dojít již včera po 19. hodině. A vrcholem je, že se dokonce potvrdil původní výpočet počtu dnů platnosti balíčku, tedy 30 + nultý den aktivace. A všemocný bordel a totální zmatek dokazuje druhé číslo v rodině, které se ZATÍM chová dle nových FAQ... Ovšem u tohoto čísla nebudu nic riskovat a obnovím balíček raději 29. den, jak někdo psal, aby se vyhnul tomuto nehoráznému šlendriánu.
Jsem docela rád, že jsem balíček nechal tentokrát propadnout, simku odložím a mám čistou hlavu... Kdyby někdo věděl jak rozumně utratit nastřádaný kredit, dejte vědět.
bodyczech
Junior

Odeslat příspěvekod Ipanema 7. 11. 2019 09:10

To přepošli známému, pokud to není bonusový kredit.

(Kamarádka má Kaktus jen na data. Na nic víc. Už přes týden má 8Kč kredit, 0MB klasických dat a 117MB bonusových dat. SMS o tom, že balíček je fuč, jí přišla. Každopádně už přes týden stále datuje a datuje a na ukazateli kreditu/datech se nic nemění.)
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod sonix 7. 11. 2019 10:04

Že by koenčně Kaktus přestal podmiňovat používání bonusových dat nevyčerpáním klasických dat?
A datuje ta kamarádka pouze na sociálních sítích nebo na celém internetu?
sonix
Junior

Odeslat příspěvekod bodyczech 7. 11. 2019 10:08

@Ipanema: Přeposlat kredit známému by šlo jako nouzovka, pokud by nějakým způsobem propásl "dobíječku", to jo. Jinak vzhledem k možnosti získat 100% bonus máš při tomto řešení de facto poloviční hodnotu kreditu.
Jedinou další, mě známou možností jsou m-platby, ale kromě nákupů na google či apple pay nevidím smysluplné použití... I když někdo zmínil možnost m-platby v některých případech, pokud e-shop nabízí platby paypalem, ale netuším jestli a jak to skutečně funguje....
bodyczech
Junior

Odeslat příspěvekod Ipanema 7. 11. 2019 10:14

sonix.
Na celém internetu. Jede vše co chce a to každý den. Web, Youtube, ....
Opět to je jen nějaká chyba. Jinak si to ani nevysvětluji.
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Markil 9. 11. 2019 21:17

bodyczech píše:A všemocný bordel a totální zmatek dokazuje druhé číslo v rodině, které se ZATÍM chová dle nových FAQ... Ovšem u tohoto čísla nebudu nic riskovat a obnovím balíček raději 29. den, jak někdo psal, aby se vyhnul tomuto nehoráznému šlendriánu.

Nějak mi uniká, jak víš, že druhé číslo se chová dle FAQ, když jsi to nezkusil a obnovil to dříve???
Já bych se toho nebál, řídit se FAQ (jestli je v zase nezměnili) a pak to klidně zdokumentoval a vyreklamoval, pokud by to tak nebylo.
Bál bych se jen přešvihnout ten čas dle FAQ a zkoušet, zda platí púvodní verze konec dne. Tam by se to moc reklamovat nedalo, obzvlášť, když mi už kaktus psal že platí čas aktivace
Markil
Junior

Odeslat příspěvekod Persbrandt 10. 11. 2019 09:24

Prosim vas kdo jste si v posledni dobe objednaval od nich tu simku za 50 kc s kreditem 100 kc + bonusem, jaka je na obale uvedena expirace?
A jak dlouho plati ten jejich uvodni kredit, cely rok stejne jako ten dobity? diky
Persbrandt
Junior

Odeslat příspěvekod ze.us 10. 11. 2019 09:57

Na prodejne jsem v patek kupoval SIM (sice za 100, ale je to ta sama), expirace 2.7.2022, kredit 100Kc je cely bonusovy a plati rok.
ze.us
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod hauzz 10. 11. 2019 14:08

Tak tak u 10 korunovek (sim zdarma) je platnost úvodního bonus kreditu 2 měsíce u 100 korunovek rok od aktivace SIM.
hauzz
Pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků