Kaktus v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Mr.Oizo 9. 10. 2019 09:10

Dneska bude od 14:00 do 20:00 supernarozeninová ultradobíječka. Co je myšleno supe dobíječkou se teprve uvidí.
Mr.Oizo
Junior

Odeslat příspěvekod Lomax 9. 10. 2019 11:13

Třeba se mi i bez reklamace vrátí volné minuty, co se mi už podruhé za poslední 2 měsíce nepřevedly, když se mi obnovil SB.
Nebo mi na webu přibudou od srpna stále chybějící vyúčtování.
Kdybych si tak už nemusel dělat screenshoty a pořád počítat, jestli to Kaktus tentokrát nepoplete.
To by bylo super. Přidá se někdo? ;)
Lomax
Junior

Odeslat příspěvekod bodyczech 9. 10. 2019 12:20

@Lomax: Tak to jsme na tom podobně, kompletní vynulování volných minut už s nimi řeším také po druhé. A už mě to přestává bavit. Na mě to dělá dojem, že vůbec nevědí o provozních záznamech klientů. Buď je to tak jištěné, aby se nikdo nedostal k osobním datům, anebo, a to si myslím více, v tom mají takový bordel, že vůbec nemají funkční záložní systém a nemají ani tušení co po nich mohu či nemohu chtít... docela bordel bych řekl...
Požadavky typu doložit smsku nebo screenshot kdy a kolik jsem si dobíjel a kdy a kolik aktivoval balíčků, že oni nic nevidí mi připadá jak v bangladéši na tržišti.
bodyczech
Junior

Odeslat příspěvekod mojmax 9. 10. 2019 15:49

Mohli by taky opravit dobíjení z aplikace - ta hlásí, že se vyskytla chyba a kredit nebyl dobit, ale ve skutečnosti byl. Dále mně nefunguje platba na jedno kliknutí, i když ji mám zatrženou, tak neustále musím opisovat data z platební karty, což je otravné.
mojmax
Junior

Odeslat příspěvekod suram 9. 10. 2019 15:50

Mr.Oizo píše:Dneska bude od 14:00 do 20:00 supernarozeninová ultradobíječka. Co je myšleno supe dobíječkou se teprve uvidí.

Normální dobíječka, dobito 300, obdrženo 300+300, akorát dali delší dobu na dobití - 6 hodin.
suram
Junior

Odeslat příspěvekod jůzr 9. 10. 2019 16:03

A stále ještě platí, že můžete dokoupit 1GB za stovku. Takže i z bonusu.
jůzr
Junior

Odeslat příspěvekod Kamar7 9. 10. 2019 16:26

bodyczech píše:@Lomax: Tak to jsme na tom podobně, kompletní vynulování volných minut už s nimi řeším také po druhé. A už mě to přestává bavit. Na mě to dělá dojem, že vůbec nevědí o provozních záznamech klientů. Buď je to tak jištěné, aby se nikdo nedostal k osobním datům, anebo, a to si myslím více, v tom mají takový bordel, že vůbec nemají funkční záložní systém a nemají ani tušení co po nich mohu či nemohu chtít... docela bordel bych řekl...
Požadavky typu doložit smsku nebo screenshot kdy a kolik jsem si dobíjel a kdy a kolik aktivoval balíčků, že oni nic nevidí mi připadá jak v bangladéši na tržišti.


Já to s nimi řešil také pořád a vždy odpověděli že chybka se stane a přitom každý hovor se strhával z kreditu místo z balíčku. Při obnovení balíčku se minuty nepřičetly a zas chybka. Nakonec jsem odešel k Sazka mobil a vše funguje jak má! A balíček minut mají ještě výhodněji. Už nikdy Kaktus.
Kamar7
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Team 9. 10. 2019 19:31

jůzr píše:A stále ještě platí, že můžete dokoupit 1GB za stovku. Takže i z bonusu.

To je nějak časově omezená akce? Já myslel, že dokup zvedli z 500MB na 1GB natrvalo. I v ceníku to teď tak je.
I don't think, I drink.
Team
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OnderCZ 11. 10. 2019 13:06

Odpověď na to, že stále nemám doklady za srpen, ani září je takováto:

Ahoj, technici to pořád řeší, už jsme je několikrát urgovali :/ Omlouvám se, že to tak trvá, snad na to brzy kápnou.
Iveta


No, co k tomu dodat.
OnderCZ
Junior

Odeslat příspěvekod Cheetah007 11. 10. 2019 13:25

Dám tomu nějaký čas a pak přejdu asi jinam.
Časté výpadky v samoobsluze přes aplikaci,teď se mi tam nezobrazuje vůbec nic,jak přes data tak přes WiFi,relogin nepomohl
Cheetah007
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petyo 11. 10. 2019 18:58

Team píše:
jůzr píše:A stále ještě platí, že můžete dokoupit 1GB za stovku. Takže i z bonusu.

To je nějak časově omezená akce? Já myslel, že dokup zvedli z 500MB na 1GB natrvalo. I v ceníku to teď tak je.

Ano je to natrvalo.

-- 11. 10. 2019 19:59 --

Cheetah007 píše:Dám tomu nějaký čas a pak přejdu asi jinam.
Časté výpadky v samoobsluze přes aplikaci,teď se mi tam nezobrazuje vůbec nic,jak přes data tak přes WiFi,relogin nepomohl

Lidi co s tím děláte? Já žádné problémy neměl a ani nemám. Nechápu. Jediný jsem měl se změnou aktivace obnovovacích balíčků a Kaktus mi dal zdarma ten nejvyšší datový balíček.
petyo
Junior

Odeslat příspěvekod Cheetah007 11. 10. 2019 19:21

Aplikace zlobí často podivej se na hodnocení na google play.
Psal jsem na Messenger o problémů vědí,týká se to androidu 9 a jen aplikace, webová samoobsluha chod spolehlivě
Cheetah007
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ipanema 11. 10. 2019 19:31

To jeden z vás dvou lže. Bez urážky. Měl jsem problémy na dvou telefonech. Jeden na 9 a druhý na 8 Androidu. Na nějakých číslech to je zcela OK a na nějakých to blbla ta aplikace. Ty jejich výmluvy a svádění to na Android jsou velmi tragi-komické.
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Cheetah007 11. 10. 2019 19:44

Nemám důvod se nnic vymýšlet, problém je v nich,slečna z podpory to i psala.

Tohle psaly slečny na podpoře

Aha, díky za info. U Androidu 9 je právě potíž s tím, že se aplikace musí občas restartovat. To by zatím mělo pomoct a do budoucna už snad technici chyby vychytají Za komplikace se omlouvám.
Iveta

Dlouhodobě na tom s vývojáři pracujeme, aby se appka dala zase do klidu. Moc se omlouvám za potíže
Verča
Cheetah007
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ipanema 11. 10. 2019 19:46

Však to já tak myslel, že lžou jako když tisknou. Ale oni...
Připadne mi to tak, že chyby v appce a v systému opravují jen těm, co se ozvou.
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků