Kaktus v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Markil 7. 8. 2019 23:20

libol píše:Zdravím, zajímalo by mne, zda někdo reálně zkoušel přenos ke Kaktusu, když už Kaktus číslo bylo déle aktivní. Chápu, že by neměl být problém, ale Kaktus to jasně nepopisuje a nerad bych přišel o nasyslená data.
Situace:
u Vodafone mám číslo VVV VVV VVV (číslo pěkné, téměř stejné jako hlavní, zaparkováno do budoucna) - už dlouho, paušál nula, ale nechce se mi to hlídat
u Kaktusu mám číslo KKK KKK KKK (faktiky číslo ani neznám)- už dlouho, jen v tabletu na data - ale mám tam nasysleno dost.
Řekl jsem si, že bych "Vodafoní číslo" zaparkoval u Kaktusu.
Předpokládáaný postup:
U Vodafonu vyžádám ČVOP k VVV VVV VVV, u Kaktusu v samoobsluze zadám u čísla KKK KKK KKK přenos. Zá pár dní se číslo KKK KKK KKK "změní" na VVV VVV VVV - nic neměním, nic nenastavuji - mám to tak správně?
Poznámka:
Momentálně je VVV VVV VVV dobře zaparkovnané u Vodafonu - to je super - jen mám strach, že jednou Vodafone bezplatný tarif zruší - takže to musím hlídat, což bych musel i jinde, takže parkování na datové Kaktus SIMce se mi líbí nejvíce
Díky

Jestli tu o kkk kkk kkk je původní číslo z té SIM tj není na ní přeneseno, tak to jde. Jak to půjde hladce je ale otázka. Já přednášel číslo v červenci a bez zdlouhavé komunikace přes chat to nešlo. Navíc se v to povedlo až na v druhý pokus a po přenosu mi sice data zůstala, ale dosud funkční balíček přestal fungovat tj. data se přestala odečítat a bralo to místo toho peníze... Vyřešili to až ručně, že balíček zrušili a dali nový, ale musel jsem pak zase reklamovat naakumulovaná data (u mě šlo ale jen o 3x koupený 1GB, což napravili snadno) , protože tou operaci mi je smázli... Takže být tebou, ještě bych chvíli počkal, pokud to nespěchá, než si v tam vše v dají do pořádku. Nebo počítej s tím, že můžou nastat problémy, které budeš muset zdlouhavé řešit.
Markil
Junior

Odeslat příspěvekod libol 8. 8. 2019 10:46

Not os mne "uklidnil" - už mám převod v běhu, protože na chau mi potvrdili, že to bude OK - no uvidíme :-(
Pro jistotu teda pravidelné screeny obrazovky a trocha modlení.
U nich je na velké houby, že neexistuje podpora - na chat na webu jsem se dostal asi pod vou hodinách a (lidksá) podpora na FB už neexistuje - přinejhorším to budu valit na zeď.
libol
Junior

Odeslat příspěvekod R.EE 8. 8. 2019 22:04

mojmax píše:
R.EE píše:Dnes obnoven balicek 200min, aktualni stav 200min. takze mi zmizelo nasyslenych 1450minut :D
To jsem si myslel, ze se mi to vyhnulo jak to meli rozesrany.
Budu resit pristi tyden, nemam iccid, nemam cas. Ale nasere to.


Zkus poslat SMSku "BALICEK STAV" na 7350, tam by měly být správné údaje.


Dekuji, zkusil jsem, ale spatne udaje. Resim na fb chatu, tak uvidim jak dopadnu
R.EE
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod libol 9. 8. 2019 06:07

Můžeš mi prozradit, jak cokoliv řešit na FB chatu? Já jsem se nedostal přes adiós a přepojit, které zadávám pořád dokola
libol
Junior

Odeslat příspěvekod Majkyn 9. 8. 2019 06:39

Napiš SPOJIT S ČLOVĚKEM.

Požádal jste tu někdo v poslední době o CVOP? Taky vám pak přišla SMS s neodolatelnou nabídkou?
Majkyn
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ipanema 9. 8. 2019 07:20

Myslíš s nevýhodným Twistem? Ano přišla a (kupodivu) jsem ji nevzal na prodejně T-Mobilu.
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod R.EE 9. 8. 2019 10:48

libol píše:Můžeš mi prozradit, jak cokoliv řešit na FB chatu? Já jsem se nedostal přes adiós a přepojit, které zadávám pořád dokola

jo taky jsem narazil na automat a nechal to byt, vecer jsem prisel domu a mel tam nejaky odpovedi od cloveka, ale vyreseno neni a dnes se zatim neozvali. jestli takhle funguji, tak chapu ze nestihaji odpovidat resit ...
R.EE
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ipanema 9. 8. 2019 11:25

Bohužel fungují. Nevím, jestli lžou nebo to tak je, ale každou novou zprávou co teď napíšeš, se posuneš na konec čekajících. Takže teď už nepiš a napiš tak v úterý/středu, kdyby dělali stále mrtvýho brouka.
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Majkyn 9. 8. 2019 13:14

Mně už došly nervy. Na každé ze 4 SIMek mi teď něco nefunguje. Buď se neobnovují balíčky minut anebo se balíčky chovají divně, jelikož od úpravy systému fungují nová pravidla. S jedním člověkem se po FB člověk nemá šanci domluvit a na každý problém mají nějakou výmluvu nebo nové pravidlo. To je hrůza...
Majkyn
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod libol 10. 8. 2019 12:51

Majkyn píše:Napiš SPOJIT S ČLOVĚKEM.



No to mne napadlo ;-) poté mi robot napíše, že už teda nebude zaclánět a až napíšu ADIOS, tak mne přepojí no napíšu adios a on mi vtipně odpoví, že ok ať napíšu PŘEPOJIT a už to bude - napíšu přepojit a jsem zpět u hlášky s adios. No a to se opakuje, kdykoli v průběhu můžu samozřejmě napsat spojí s člověkem - tím se dostaneme k hlášce s adios. Prostě bordel
libol
Junior

Odeslat příspěvekod R.EE 10. 8. 2019 16:55

:D dobrej ojeb
R.EE
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lomax 10. 8. 2019 20:49

libol píše:a až napíšu ADIOS, tak mne přepojí no napíšu adios a on mi vtipně odpoví, že ok ať napíšu PŘEPOJIT a už to bude - napíšu přepojit a jsem zpět u hlášky s adios.


Takhle to blbne v aplikaci Messenger Lite. Není to tenhle případ?
Lomax
Junior

Odeslat příspěvekod libol 12. 8. 2019 19:26

Podle mne ne, fb používám jen na to, tj. otevřel jsem to normálně ve webovém rozhraní na Firefoxu, jestli mne to nějak na pozadí přepne na fb lite netuším.
Každopádně to považuji za velký problém kaktusu a bohužel je to diskvalifikuje z toho, aby byli hlavní sim :-(
libol
Junior

Odeslat příspěvekod R.EE 12. 8. 2019 19:33

Tak ja mam vyreseno. Prisel jsem o minuty a ze jich bylo, ale na druhou stranu mi za ne pripsali kredit. Takze da se rict spokojeny.
R.EE
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KarlvonBahnhof 13. 8. 2019 12:42

Dnes dobíječka 17-20 hod.
SGN 8 / Oreo 8.0.0
KarlvonBahnhof
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků