Kaktus v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Cheetah007 11. 10. 2019 19:47

Jj v poho :)
Cheetah007
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petyo 11. 10. 2019 20:08

Ale já s tím fakt nemám problém. Je fakt, že nemám Android 8 ani 9.
petyo
Junior

Odeslat příspěvekod suram 11. 10. 2019 20:56

Máš Android 10 a je to OK?
suram
Junior

Odeslat příspěvekod petyo 11. 10. 2019 22:03

Ne. Mám starý krám. Android 6.
petyo
Junior

Odeslat příspěvekod suram 12. 10. 2019 09:15

No já mám také staré krámy s Android 7 a 8, appka na nich ale funguje OK. Ale budu kupovat nový krám s Android 10, tak doufám, že tam nebude mít appka problém jako údajně má na Androidu 9.
suram
Junior

Odeslat příspěvekod xlendi 12. 10. 2019 10:35

Android 9 - apka občas funguje, občas hůř, widget funguje, Android 7 - apka funguje OK, IOS - apka si dělá co chce. Kaktus to vůbec neřeší, asi uživatelé s iPhonem nejsou cílovou skupinou :-). Ztracené minuty a SMS byly po několika urgencích vráceny, větší problém byl s vrácením zmizelého kreditu, nakonec se vše podařilo (musel jsem pohrozit odchodem šesti čísel u pěti uživatelů).
iPhone 12, Samsung A50, iPad Mini (2019), Apple Watch 5, MacBook Air M1

Moje úvaha, proč si (ne) koupit iPhone 12:
http://coins4you.cz/ip12/
xlendi
Junior

Odeslat příspěvekod bodyczech 24. 10. 2019 11:29

Tak konečný závěr k výpočtu 30 denní lhůty pro platnost jednorázového balíčku volání je jak uváděl Ipanema. Jinými slovy dle kaktusu, při změně designu stránek koncem června došlo k chybě a nový systém přestal počítat den aktivace balíčku jako tzv. nultý a tudíž sice stále byl vidět jako den expirace až 31. den, ale platnost již nebyla do půlnoci, nýbrž chybně končila již v 00:00 ráno uvedeného dne.
Včera bylo již vidět ve webové samoobsluze horkou jehlou dopsaný čas 00:00:00, vybočující z rámečku, ale dnes už to tam opět není. Takže všichni pozor!!! A dobijte jednorázový balíček o den dříve než vidíte! I ve FAQ mají stále uveden tento omyl. Dle vyjádření kaktusu by se časem chtěli zase vrátit k původní praxi...
bodyczech
Junior

Odeslat příspěvekod Cheetah007 24. 10. 2019 16:49

Tohle není jediný problém v samoobsluze, v IT oddělení pracuje banda kret..u nemohu si pomoci,každou chvíli něco to samé aplikace.
Cheetah007
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bodyczech 24. 10. 2019 18:11

Jo, to IT oddělení budou lumeni. Takže teď provedli změnu ve FAQ v onom výkladu 30 denní platnosti jednorázových balíčků pro volání stylem Rudé armády. Nic už vysvětlovat nebudeme a platnost všech balíčků končí za 30 dní od času jeho aktivace! To je vážně Kocourkov!!! Ti jsou dobře zoufalí...
Takže teď už zřejmě neplatí to, co tvrdili ráno, že platnost je do viditelného data do času 00:00, tedy vlastně do půlnoci předešlého dne. A zřejmě od dnešního odpoledne platí ona lhůta 30 dní přesně od času aktivace balíčku... MeinGott!
bodyczech
Junior

Odeslat příspěvekod Markil 30. 10. 2019 00:01

bodyczech píše:Tak konečný závěr k výpočtu 30 denní lhůty pro platnost jednorázového balíčku volání je jak uváděl Ipanema. Jinými slovy dle kaktusu, při změně designu stránek koncem června došlo k chybě a nový systém přestal počítat den aktivace balíčku jako tzv. nultý a tudíž sice stále byl vidět jako den expirace až 31. den, ale platnost již nebyla do půlnoci, nýbrž chybně končila již v 00:00 ráno uvedeného dne.
Včera bylo již vidět ve webové samoobsluze horkou jehlou dopsaný čas 00:00:00, vybočující z rámečku, ale dnes už to tam opět není. Takže všichni pozor!!! A dobijte jednorázový balíček o den dříve než vidíte! I ve FAQ mají stále uveden tento omyl. Dle vyjádření kaktusu by se časem chtěli zase vrátit k původní praxi...


No já tedy nevím, ale balíček minut koupen 1.9. 8:04 Podle toho nového pravidla, co píšeš, že platí od června, by mi měl (pokud dobře počítám) balíček vypršet 1.10. v 0:00 tj. v podstatě koncem dne 30.9... Přesto nic nevypršelo a dobíjel jsem 1.10 v 1:37...
Takže jestli se něco změnilo, tak rozhodně ne v červnu... Navíc protože jsem si nebyl termínem jistý, tak jsem si to koncem září ověřoval i na chatu kaktusu a tehdy tvrdili, že to skončí koncem dne, co mi ukazuje apka i web tj. 1.10. 23:59....
Teď mám nový termín konce 31.10. (čas nikde nevidím). Takže podle původní teore z konce září, by to mělo končit 31.10 ve 23:59 (tak jsem si i před měsícem nastavil upozorněí), dle FAQ kaktusu v 1:37 a dle tvého infa už 0:00 tj. v podstatě dnes... To je tedy super zmatek.
Markil
Junior

Odeslat příspěvekod suram 30. 10. 2019 05:23

Opět prodávám kredit Kaktus za 60 % jeho hodnoty, čili např. převedu vám kredit 100 Kč a vy mi zaplatíte 60 Kč, v současnosti mám k dispozici kredit 1800 Kč. Je to standardní kredit, ne bonusový, ten by převést nešel. Stačí mi přes SZ napsat na jaké tel.č. mám kolik kreditu převést, kredit převedu předem. Peníze (60 %) chci pak zaslat na účet u mBank. Nejsem tu ale online každý den, tak doporučuji kontaktovat mě s předstihem několika dnů a ne na poslední chvíli.
suram
Junior

Odeslat příspěvekod bodyczech 30. 10. 2019 08:13

@Markil: zmatek? To je slabé slovo, však za tím citátem, který uvádíš je ještě jeden můj příspěvek, kde komedie s výpočtem platnosti jednorázového balíčku volání pokračuje...
bodyczech
Junior

Odeslat příspěvekod Markil 30. 10. 2019 12:38

Dnešní reakce kaktusu na dotaz... Došlo ke změně a prý platí verze dle FAQ, tj. balíček skončí v den uvedený v aplikaci nebo webu v čase, k kdy došlo k jeho aktivaci t.j. přesně po 30 dnech... Pracují prý na tom, aby se i ten čas zobrazoval...
Mojí situaci to nyní neřeší, aktivoval jsem minule po půlnoci a na poslední minuty to honit nebudu, takže stejně musím nový koupit dnes.
Markil
Junior

Odeslat příspěvekod OnderCZ 5. 11. 2019 08:11

Opravdu banda amatérů, už dva měsíce slibují nápravu, že prý urgují programátory. Pokud se to nespraví během tohoto měsíce, odcházím, čekal jsem už dlouho. Ty doklady potřebuji. Počítám, že ostatní to máte stejně nebo vy tam doklady už máte?

kaktus.PNG
OnderCZ
Junior

Odeslat příspěvekod bodyczech 5. 11. 2019 10:40

Ono je nejhorší, že ty problémy s mizejícím kreditem, vynulováním volných minut nebo chybějícími doklady se objevují nahodile a oni zjevně netuší proč. Mě se třeba doklady stahují v pořádku, ale trable s mizejícími minutami byl doteď horor.
bodyczech
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků