Markil píše:Nějak mi uniká, jak víš, že druhé číslo se chová dle FAQ, když jsi to nezkusil a obnovil to dříve??? Já bych se toho nebál, řídit se FAQ (jestli je v zase nezměnili) a pak to klidně zdokumentoval a vyreklamoval, pokud by to tak nebylo. Bál bych se jen přešvihnout ten čas dle FAQ a zkoušet, zda platí púvodní verze konec dne. Tam by se to moc reklamovat nedalo, obzvlášť, když mi už kaktus psal že platí čas aktivace
U toho druhého čísla se stále zobrazuje pouze datum expirace balíčku, u toho prvního to bylo také tak, ale pár dní před expirací se náhle zobrazil rovněž čas uvedený pod datem. Ovšem ke skutečné expiraci došlo až po půlnoci, tedy tak jak se to roky chovalo před změnou FAQ.
U druhého čísla je stále jen datum bez času a tento způsob zobrazení se mi projevil po změně FAQ, tudíž dovozuji, že i expirace bude dle FAQ a tedy rozdílně od první simky. Ale máš pravdu, nebudu to zkoušet jen tak a riskovat vynulování volných minut...