Kaktus v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod bodyczech 10. 11. 2019 18:55

Markil píše:Nějak mi uniká, jak víš, že druhé číslo se chová dle FAQ, když jsi to nezkusil a obnovil to dříve??? Já bych se toho nebál, řídit se FAQ (jestli je v zase nezměnili) a pak to klidně zdokumentoval a vyreklamoval, pokud by to tak nebylo. Bál bych se jen přešvihnout ten čas dle FAQ a zkoušet, zda platí púvodní verze konec dne. Tam by se to moc reklamovat nedalo, obzvlášť, když mi už kaktus psal že platí čas aktivace

U toho druhého čísla se stále zobrazuje pouze datum expirace balíčku, u toho prvního to bylo také tak, ale pár dní před expirací se náhle zobrazil rovněž čas uvedený pod datem. Ovšem ke skutečné expiraci došlo až po půlnoci, tedy tak jak se to roky chovalo před změnou FAQ.
U druhého čísla je stále jen datum bez času a tento způsob zobrazení se mi projevil po změně FAQ, tudíž dovozuji, že i expirace bude dle FAQ a tedy rozdílně od první simky. Ale máš pravdu, nebudu to zkoušet jen tak a riskovat vynulování volných minut...
bodyczech
Junior

Odeslat příspěvekod Swejzi 11. 11. 2019 19:00

Fungují vám aktivace balíčků?
Swejzi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod krothgu 11. 11. 2019 19:04

Nefungují. Po dnešní dobíječce jsem koupil balíček volání za 100,-. Peníze se strhly, ale balíček se neukázal, ani po odeslání sms "balicek stav" na 7350 se balíček nehlásí.
Je to 2 hodiny. Reklamaci jsem přes fcb už podal, zatím bez odpovědi.
(akt. 20:10 - podpora Kaktusu se ozvala, že zatím v systému nevidí ani dobíjení, ani nákup balíčku).
(akt. druhý den 7:58 - přišla sms o aktivaci balíčku, už je vidět i ve webové samoobsluze)

-- 11. 11. 2019 19:09 --

A mimochodem, spravuju 5 kaktusích čísel a od července po změně systémů jsem si postupně "vyžral" snad všechny ty chyby... odečítání peněz i když se měl čerpat balíček, samovolná znovuaktivace jednorázového (sic!) balíčku, chyby v zobrazení v aplikaci/na webu atd.

Spolu se zhoršením podmínek, že jednotky v obnovovacím balíčku SMS a hovorů se už nebudou převádět, si značka Kaktus rychle a jistě kope hrob.
Přílohy
neprevadi.png
jednotky už se nebudou převádět
neprevadi.png (9.23 ) Zobrazeno 1264 krát
Naposledy upravil krothgu dne 12. 11. 2019 10:59, celkově upraveno 1
krothgu
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ipanema 11. 11. 2019 20:34

Čtu dobře?
Ipanema
Junior

Odeslat příspěvekod suram 11. 11. 2019 20:46

Ani mi to nevadí, dokud převádí data.
suram
Junior

Odeslat příspěvekod Ipanema 11. 11. 2019 20:53

Tak to je pravda. Samoobnovujici balíčky na volání a SMS používá asi zlomek uživatelů. Ale i tak....
Každá změna u nich musí být k horšímu?
Ipanema
Junior

Odeslat příspěvekod ze.us 11. 11. 2019 21:04

Samoobnovujici balicek se preci obnovuje po vycerpani jednotek (coz je IMHO daleko castejsi) NEBO po mesici od aktivace (a pak muze neco propadnout).
ze.us
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mojmax 11. 11. 2019 21:04

Pokud to zavedou i u jednorázových balíčků, budu se muset s Kaktusem rozloučit...
mojmax
Junior

Odeslat příspěvekod bodyczech 11. 11. 2019 21:51

To jsem zase v klidu, to nezavedou všude. Na tom stojí celý jejich byznys model, tím by skončil smysl dobíječek a tím také jejich jediná výhoda proti konkurenci.
bodyczech
Junior

Odeslat příspěvekod dala67 11. 11. 2019 22:19

Nevím kde informace o nepřevádění zbylých jednotek se uvádí, ale ve stávajícím ceníku je uvedeno : Automaticky obnovované balíčky se obnovují každých 30 dnů. Zbylé jednotky se automaticky přičtou do dalšího 30denního období a čerpají se jako první.
Naposledy upravil dala67 dne 12. 11. 2019 05:13, celkově upraveno 1
dala67
Junior

Odeslat příspěvekod krothgu 11. 11. 2019 22:45

Je to nový vysvětlující text, hned na první stránce po přihlášení do webové samoobsluhy (v pravé části).
Taky se zobrazuje výrazně oranžové upozornění při nákupu balíčku před jeho zaplacením.

Nicméně konkrétně tato změna mě moc neštve, větší problém je neustálé hlídání, zda (při správě většího množství čísel) účtování probíhá jak má, dělat si screenshoty a reklamovat u Kaktus staff
krothgu
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod bodyczech 11. 11. 2019 23:08

jj, je to tam. Ovšem ve FAQ vše stále při starém -:))) Kocourkov pokračuje...
Na druhou stranu už to v samoobsluze nějaký pátek je, jen si to zřejmě nikdo nevšimnul...
bodyczech
Junior

Odeslat příspěvekod Lomax 12. 11. 2019 01:58

Myslím, že jde jen o nedorozumění. Po přihlášení do webové samoobsluhy v pravé části máte na mysli toto?
Pokud si koupíš nový balíček stejného druhu před koncem jeho platnosti, můžeš zbylé megabajty prodloužit (u samoobnovujícího balíčku SMS a minut se jednotky nepřevádí).


Podle mě jde o to, že v případě, že mám aktivní SB a jdu si aktivovat stejný typ SB, jednotky se v ten moment nákupu nepřevedou. Text v závorce vysvětluje případ, který popisuje začátek té věty, tedy "Pokud si koupíš nový balíček stejného druhu před koncem jeho platnosti".
Nejde tedy o převod jednotek při normálním prodloužení SB po skončení jeho 30denní platnosti.

(Nechávám stranou, že se mi nabízí jen jediný SB minut a to ve stejné výši, jaký už mám aktivní, takže to celé postrádá smysl. Zřejmě chyba.)

Pokud si teď zkouším objednat samoobnovující balíček SMS, přitom žádný nemám aktivní, oranžová hláška o nepřevádění na další stránce není.
Kaktus. O 72 % levnější než po (75% a 25%) slevě u Vodafone. Zatím 8 aktivních SIM. :)
Lomax
Junior

Odeslat příspěvekod dala67 12. 11. 2019 05:48

Celý systém se stává nepřehledný hlavně v tom, že Kaktus přistupuje k SB různě. Zatímco k datům je tento stav logický ( při HD nakoupím balíčky dat do zásoby a ony se mi v daný čas vždy postupně aktivují), tak u volání a sms je tento krok opačný ( při HD nemohu nakoupit do zasoby balíčky).
dala67
Junior

Odeslat příspěvekod bodyczech 12. 11. 2019 08:16

@Lomax: Asi máš pravdu. Z těch věčných chyb a nedodělků jejich systému začínáme zbytečně stresovat...
bodyczech
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků