Kaktus v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Lomax 8. 7. 2019 07:26

Na webu se mi minuty také zobrazují špatně, chybí všechny převedené za několik měsíců. V (nové) aplikaci se mi ale zobrazují správně, jen "Balíček platí do 1.1.2030" je nesmysl.
Kaktus. Je o 72 % levnější než po slevě (75% a 25%) u Vodafone. Nyní 6 aktivních SIM. :)
T-Mobile Twist 499 Kč za 12 měsíců po 1 GB: 7 SIM.
Lomax
Junior

Odeslat příspěvekod Kaja_z_Brna 9. 7. 2019 11:16

Že se mi zobrazuje 0 volných minut do 1.1.1970, to mi nevadí, pokud to jednou opraví. Teď mi ale přišel na e-mail i do aplikace daňový doklad o spotřebě kreditu za červen, o který jsem žádal včera. I když jsem v červnu použil 400 Kč běžného kreditu (100 Kč na balíček internetu, 300 Kč na balíček volání), je na daňovém dokladu uvedena částka 0 Kč. Daňový doklad vypadá jinak, než v předchozích měsících, v hlavičce je T-Mobile a na daňovém dokladu je v zápatí uvedena infolinka T-Mobile, na kterou se můžu do 2 měsíce od doručení dokladu ozvat s reklamací.

Ihned jsem tam tedy zavolal. Zvedla to nějaká operátorka, které jsem nadiktoval tel. číslo (říkala, že ho nevidí), pak bylo zajímavé, že se jí tam někde objevilo jméno mé matky, na které mé původně toto číslo u T-Mobilu vedeno před přechodem ke Kaktusu (ale to bude možná tím, že jsem byl kdysi veden i jako tzv. zodpovědná osoba k zákaznickému účtu matky), dále jsem nadiktoval číslo daňového dokladu a chvilku vyčkal na lince.

Paní se po chvilce ozvala s tím, že mě přepojí na nějaké jiné oddělení a chtěla po mě heslo pro komunikaci s operátorem, které opět bylo stejné jako u zákaznického účtu matky. Po chvilce to zvedla tedy další operátorka, které jsem nadiktoval číslo daňového dokladu, ale tento doklad ani ona neviděla. Říkala, že mi nemá jak pomoci, že jsem pod Kaktusem, tak se mám obrátit na ně.

Problém je v tom, že Kaktus vydává daňové doklady, kde je jako dodavatel uvedeno "KAKTUS" a hned v zápětí je tam "T-Mobile Czech Republic, a.s.". Teď na tom daňovém dokladu za červen chyběl nápis "KAKTUS". Přijde mi proto divné, že T-Mobile nedokáže vyřešit reklamaci daňového dokladu, na němž je uveden jako dodavatel.

Napsal jsem tedy teď zprávu Kaktusu přes FB a uvidím. Doklad potřebuji do účetnictví, takže bych byl rád, kdyby zobrazoval skutečně použitý kredit. Doklady za květen (správný) a za červen (chybný) přikládám v příloze:
Přílohy
Kaktus 05-2019.jpg
Doklad za květen - vše v pořádku
Kaktus x T-Mobile 06-2019.jpg
Doklad za červen - chybná částka, dodavatel T-Mobile, reklamace na infolinku v zápatí
Kaja_z_Brna
Junior

Odeslat příspěvekod OnderCZ 9. 7. 2019 12:25

Přesně ten stejný problém mám i já, doklad za červen a hlavička T-Mobile. Útrata 2 Kč. Nerozumím, opravdu nerozumím. S Kaktusem jsem do toho víkendového úklidu tři roky neměl téměř jediný problém. Teď jim nefunguje snad nic. To by se dalo ještě přejít, kdyby to za nějakou rozumnou dobu opravili, ale nejhorší na tom je, že nikdo nic neví a komunikace minimální. Takhle přesně se to dělat nemá a spousta lidí jim nejspíš zmizí. Až si říkám, zda to není nějaký skrytý cíl - nenápadně se zbavit lidí.
OnderCZ
Junior

Odeslat příspěvekod penav 9. 7. 2019 14:55

Myslím, že přestává legrace, jak jsem psal výše, bordel v přehledu minut a data platnosti balíčku Volání trvá. Teď jsem si všiml, že od včerejška ubývá kredit i při volání i když bylo předplaceno zhruba 1000 minut. To je opravdu už průser, jsem zvědavej jak tohle dá někdo dohromady. Měli by se okamžitě vrátit k původnímu systému, tohle absolutně nezvládli, pokuď to není celé záměr jak umrtvit projekt KAKTUS.
Kontrolujte si zda k tomu nedochází i u vás. Tohle je už případ pro ČTÚ.
penav
Junior

Odeslat příspěvekod anonymni 9. 7. 2019 18:09

Mám to to samé, ještě počkám.
Ale vytočenej už jsem také.
anonymni

Odeslat příspěvekod polda 9. 7. 2019 18:16

To tu jednou už bylo 2 roky nazpět. Vylepšení systému. Řešili to snad měsíc. Dávali pak postiženým nějaký volný kredit navíc. Navíc teď do toho začaly dovolené, tak už tam skoro nikdo není kdo by to řešil.
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdenek.Moravia 9. 7. 2019 21:54

Když to tu vidím tak ten Kaktus je pro zákazníky co hlavně požadují volání bez dat už absolutně nepoužitelný. Již asi dva roky asi tak třikrát do roka se obratím na Kaktus s tím že bych byl okamžitě jejich zákazníkem pokud by změnili tu nesmyslnou nabídku jejich balíčků pro volání. Snažím se jim neustále vysvětlit že je nesmyslné nabízet jen malé balíčky 22 minut za 50 Kč nebo 50 minut za 100 Kč a následně až 200 minut za 300 Kč a mezi tím nic. Absolutně chybí balíček mezi nabídkou 50 minut a 200 minut a z tohoto důvodu jsem jim opakovaně navrhoval aby zařadily na volaní i balíček za 200 Kč kde by mohlo být například 115 minut. Pokud potřebuju měsíčně jen asi 120 minut tak proč bych měl kupovat dva balíčky 50 minut za 100 Kč + 22 minut za 50 Kč?

Z tohoto důvodu je nyní už vhodnější MOBIL od ČEZ jak jsem nově zjistil.
ČEZ nově nabízí na volání tyto balíčky:

100 minut za 150 Kč (1 minuta = 1,50 Kč)
200 minut za 200 Kč (1 minuta = 1,- Kč)
500 minut za 250 Kč (1 minuta = 0,50 Kč)

Navíc v rámci těchto balíčků je tarifikace 1+1 a ne 60+1 jako v základu a také Volání v síti ČEZ zdarma.

U balíčku 200 minut za 300 Kč od Kaktusu vyjde minuta volaní na 1,50 Kč nebo na 0,75 Kč při dvojnásobné dobíječce oproti 0,50 Kč u balíčku za 250 měsíčně od ČEZu.

Podle mě už Kaktus nikoho nového nenažene pokud nedoplní další balíčky pro volání.
Zdenek.Moravia
Junior

Odeslat příspěvekod polda 9. 7. 2019 22:04

Kaktus je na data a volání mezi sebou.
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdenek.Moravia 9. 7. 2019 22:43

Nemel tu laskavě capiny o tom že Kaktus je jen na data a na volaní do Kaktusu zdarma!!! Opakovaně se tu řešilo i to levné volání v kombinaci s bonusovým kreditem oproti jiným opetátorům. Podle mě je nyní už na volaní více výhodný ten ČEZ. Je problém nabízet na volání i balíček mezi těmi 50 a 200 minutami?!
Zdenek.Moravia
Junior

Odeslat příspěvekod Ipanema 9. 7. 2019 23:18

Je dobré k namletému A, někdy říct i to B. Co se týče ČEZu.

Nevyčerpané jednotky (minuty a SMS) se převedou jen do následujícího jednoho měsíce. Data se nepřevedou vůbec a propadají. Další minuta hovoru nad rámec je za 2,90 Kč stylem 60+1.

Počet jednotek lze u Kaktusu nastavit individuálně každý měsíc jinak a stejně tak i v průběhu měsíce. Nespotřebované jednotky (minuty + SMS + data) se převádějí do nekonečna. Vše u volání je 1+1 a není potřeba sledovat jestli se ještě volá z balíčku nebo nikoli.
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod smajlik2 10. 7. 2019 05:38

Účtuje a odčítá vám z kreditu teď Kaktus peníze za data, když není aktivní datový balíček?
Připadá mi, že kredit neklesá a Internet jede. A nebo ten balíček běží pořád dál i když měl už skončit - je to pomalý Internet po vyčerpání dat.
smajlik2
Junior

Odeslat příspěvekod JayDeeSq 10. 7. 2019 07:57

Kaktus je právě na volání docela dobrej, při kombinaci balíčků (např. jeden měsíc koupit 200min a druhý 22min, to máme např. 111 minut měsíčně za 87,50, tzn minuta za 0,79 s tarifikací 1+1..nebo 200min + 2x 22min... což je 82minut na měsíc za 66,60, tzn minuta za 0,81.. to jsou jen příklady, kombinovat lze libovolně a vždy je dobré koupit velký balíček a pak doplňovat 22minutama a prodlužovat tím jeho platnost (balíček 50minut je takovej k ničemu..) samozřejmě díky systému opakovaných a kdykoliv nákupů balíčků nejsme odkázání na nějaké "měsíční" období, tzn. nikdy nic nepropadne (pokud to nepřeženeme s nákupem) a ani nevznikají žádné jednotky nad rámec "paušálu", které bývají často méně výhodné. tohle pokud vím žádný jiný operátor nenabízí, samozřejmě při větším objemu volání už se vyplatí nějaký flat či tarif s hodně velkou porcí minut, protože pokud nebudu počítat jednorázové akce (3x tolik či 2,5x tolik) tak lze s kaktusem volat nejméně za 0,75 kč/min s tarifikací 1+1
JayDeeSq
Pokročilý

Odeslat příspěvekod polda 10. 7. 2019 10:20

smajlik2 píše:Účtuje a odčítá vám z kreditu teď Kaktus peníze za data, když není aktivní datový balíček?
Připadá mi, že kredit neklesá a Internet jede. A nebo ten balíček běží pořád dál i když měl už skončit - je to pomalý Internet po vyčerpání dat.


Teď to možná není vidět ale systém to má uloženo,proto bych na to moc nespoléhal až to nějakým omylem opraví abys nebyl překvapen.

Pokud někdo dokáže využít i ostatní balíčky ,jeho výhra.

Zdeněk.Moravia -,,Nemel tu laskavě capiny o tom že Kaktus je jen na data a na volaní do Kaktusu zdarma!!! ,,
Ukaž kde jsem tvrdil,že je Kaktus JEN na data a volání do Kaktusu zdarma !!!
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JayDeeSq 10. 7. 2019 11:27

každopádně součásný bordel u kaktusu už je dost přes čáru, sice služby fungují a asi i správně účtují, ale bez možnosti kontroly balíčků je to dost služba naprd. Pro info, když mám balíček minut koupený 13.6. tak by měl ještě 12.7. být platný? nechci ho zbytečně obnovovat nižším balíčkem a na nákup 200minut mi bohužel chybí 20kč, který si nemůžu ani přeposlat z jiné simky (nefunguje) a dobíjet mimo bonus se mi nechce, do konce týdne by měl být hd, zda bude v současným bordelu je otázkou
JayDeeSq
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Nick Cave 10. 7. 2019 14:06

Dnes HD 17-20h :-)
Nick Cave
Moderátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků