Voocall v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Vasil 6. 11. 2014 19:58

voocall ma predplacenky? Vim ze ma jen najlepsi tarify...
Vasil
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod A1rh- 26. 11. 2014 10:50

EDIT: svůj původní příspěvek ohledně účtování VoIP a rozdílu ve stavu kreditu mažu. Je možné, že aplikace Voocall Callback z nějakého důvodu nezaktualizovala správně stav kreditu před hovorem, technická podpora Voocall uvádí jiný údaj než jsem viděl já.

Vše by samozřejmě vyřešili, kdyby ve výpisu na webu zobrazovali i stav kreditu po každém hovoru, stejně jako to má např. Odorik, pak by nebylo co řešit a vše by bylo naprosto transparentní. Takto mě ještě málem obvinili z pokusu o podvod.
Naposledy upravil A1rh- dne 27. 11. 2014 10:29, celkově upraveno 1
A1rh-
Junior


Odeslat příspěvekod A1rh- 1. 12. 2014 18:05

Bellows píše:Podle mého sledování si berou 2 Kč za číslo (1 Kč VoIP + 1 Kč za callback). Plus ještě ty 10.kačky...


tak máš asi pravdu, zkusil jsem podrobněji sledovat jak ty halíře ubývají a dnes 1.12. mi nesedí účet o 2,00Kč. Takže buď k včerejšímu dni zpětně, nebo k dnešnímu dopředu si to strhávají. Ve výpise o tom samozřejmě nikde nic není, jen ve VOP.

Mít Odorik více přednastavených čísel pro zpětné volání, tak je král na celé čáře - přístup, množství způsobů jak uskutečnit hovor málem i přes lešenářskou trubku, ceny. Teď ještě snížil ceny na pevnou na 0.49/0.25Kč špička/mimo špičku, oproti 0,59Kč Voocall stále.
A1rh-
Junior

Odeslat příspěvekod anonyni 1. 12. 2014 18:15

A1rh-: 100 čísel u Odorika je Vám málo?
anonyni

Odeslat příspěvekod A1rh- 1. 12. 2014 18:26

aha? Tak to asi nemám aktuální informace, bývalo to snad ještě hodně nedávno (cca dva měsíce, kdy jsem to zřizoval matce) jen 10 čísel na prozvonění ?

Takže díky za informaci, nějak nemám na to pořád sledovat všechna možná fóra, ale jednou pomůžu já, jindy někdo mě :)
A1rh-
Junior

Odeslat příspěvekod anonyni 1. 12. 2014 18:52

A1rh-: Info ve vlákně Odorik. Musíme si pomáhat. :-) Voocal out. :-D
viewtopic.php?f=1939&t=1195655&p=10403807#p10403807
anonyni

Odeslat příspěvekod A1rh- 1. 12. 2014 18:56

a mám ve sledování další fórum :) Ď.
Na Voocall jsem si před necelým měsícem dobil právě kvůli těm nastavitelným 90ti číslům na callback. No, asi budou mít po vyčerpání smolíka.
A1rh-
Junior

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 1. 12. 2014 19:46

JJ, já už jsem taky Voocall zrušil a mám už jen Odorik. Trh to prostě vyselektuje. Njn :)
5x - tý zákazník Oskara / Vodafone ( lépe řečeno Českého mobilu - od 10.1.2000, faktura od Českého Mobilu číslo - 14x )
Ředitel ČTÚ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr T. 3. 10. 2015 23:09

Callback voocall jsem použil naposled asi před měsícem. Dnes se o to už několik hodin marně pokouším.

Při volání na čísla 910 610 1xx se ozve atypický obsazovací tón a zobrazí se hláška "Síť obsazena". Při volání z webu zdánlivě vše proběhne OK, ale zpětný hovor nepřije. Ve výpisu hovorů jsou ale tato zpětná volání evidována (vždy 2x s odstupem 20 sekund, tak jak to bývalo i dřív, když člověk nestihl to první zpětné volání zvednout).

Ví se o nějakém problému? Z podpory voocall přišla jen automatická odpověď, že dotaz bude zpracován co nejdříve - obvykle do 36 hodin v pracovní dny, pokud nevyžaduje pro zpracování delší lhůtu.
Petr T.
Junior

Odeslat příspěvekod Carllos VoIP 4. 10. 2015 09:00

Od včerejška nelze volat, vyskakuje hláška síť obsazena, mám 5 paušálních čísel, ani z jednoho nelze volat. Nikde ani zmínka, že by dali vědět, co je za problém.
Naposledy upravil Carllos VoIP dne 4. 10. 2015 09:27, celkově upraveno 1
Huawei Mate 20 Pro
Carllos VoIP
Junior

Odeslat příspěvekod Vasil 4. 10. 2015 09:23

Fakt ze jo... nejde. Ale NA voocall jde
Vasil
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr T. 4. 10. 2015 15:16

Zdá se, že už je to vpořádku. Dnešní vyjádření voocallu v 11:50:

Dobrý den,
včera jsme zaznamenali úplný výpadek na propojeni mezi naším síťovým operatorem T-Mobile a naší sítí, který způsobil u některých služeb komplikace s hovory. Problem se podařilo částečně vyřešit přesměrováním přes jinou trasu. Úplně vyřešit problem se podařilo dnes ráno. Za komplikace se velmi omlouváme. Buhužel závada nebyla primárně na naší straně a museli jsme čekat na odstranění u dodavatele.

Děkujeme mnohokrát za pochopení.

voocall
Petr T.
Junior

Odeslat příspěvekod Persbrandt 5. 10. 2015 22:51

Carllos VoIP píše:Od včerejška nelze volat, vyskakuje hláška síť obsazena, mám 5 paušálních čísel, ani z jednoho nelze volat. Nikde ani zmínka, že by dali vědět, co je za problém.


to Carllos Voip: Takže Vám nešlo volat ani z běžného paušálního tarifu voocallu jakožto virtuála, nejenom přes jejich callback? Jak dlouho jste byl bez možnosti volat?
Persbrandt
Junior

Odeslat příspěvekod Letadlo 23. 10. 2015 22:52

Jak si to tu tak zpětně pročítám, tak jsem vypadnul v pravou chvíli.

První den provozu mobilních služeb jsem si zaregistroval jedno z těch pěkných telefonních čísel 77177377X, co tehdy nabízeli a druhý den už nebyly, neboť je překupníci vykoupili. Vše přišlo v pořádku, zaplatil jsem nějaké čtyři stovky dobírky při převzetí SIMky a jal jsem se používat nové služby. (Ono to tehdy bylo všechno takové dobrodružné, konečně virtuálové a tak.)

Po dvou měsících se mi nechtělo platit udržovací poplatek a docházel kredit, tak jsem to převedl k O2. ČVOP jsem dostal, všechno proběhlo hladce. Jaké bylo mé překvapení při dotazu na vrácení jistiny 199 korun. Dělali mrtvého brouka. (Před přechodem a ukončením služeb jsem se na to neptal, trochu jsem se bál, že budou dělat problém s ČVOP [tehdy se to, myslím, jmenovalo jinak].) Své dvě stovky jsem už nikdy neviděl. Nebral jsem to jako tragédii a po jedné urgenci jsem to už neřešil, prostě jsem to považoval za poplatek za pěkné číslo. Někde v nějakém rozhovoru, nebo na fóru říkali, že nechtěli vydělávat na číslech, že je dávají "zdarma" pro všechny a jak je mrzí, že toho někteří okamžitě využili pro spekulantské účely. Docela by mě ve světle informací z tohoto fóra ohledně nákladnosti zúčtování každé transakce/faktury, jak nakonec ve svém účetnictví vyúčtovali těch mých 200 korun, co mi nikdy nevrátili.

Za sebe tedy mohu říct, že žádný velký problém. Ale zdrhl jsem včas.
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků