Voocall v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod A1rh- 25. 9. 2014 11:59

ano, nahradí je českými, tedy snad spolehlivější funkčnost.
Nezasvěcený má ve všech těch možnostech Odoriku guláš :-) To je na studium po dlouhé podzimní večery, ale vidím, že stále jen 10 předvolených čísel pro prozvonění, jinak nějaké spec. číslo, kde posléze zadám kam chci volat, nebo pak ty aplikace, které hovor iniciují. A pak spousta dalších variant.

-- 25. 9. 2014 12:38 --

jinak jsem mluvil právě s podporou Voocall a celkem dlouho, v klidu a trpělivě mi argumentoval, proč je to vše tak jak to je.

1. Proč min. 100Kč dobití
auditor nebo účetní firma si za každou zpracovanou účetní položku bere nějaký, prý celkem vysoký, peníz. Např. při dobití 10Kč musí vystavit ihned daňový doklad a za jeho zpracování v zásadě zaplatí to, co si uživatel dobil

2. 10Kč / měsíc při dobití méně než 100Kč / půl roku
je prý třeba mít rezervované kapacity na každého zákazníka (číslo), pokud volá - dobře, to co oni platí za kapacity a pod se splácí, pokud ne, mají zjednodušeně řečeno kapacitu navýšenou zbytečně, tak to po půl roce nečinnosti začnou účtovat zákazníkovi.

3. Nelze dohledat info o stržených poplatcích a příp. na jednom místě po každém pohybu informaci o zůstatku. Jsou to prý 2 různé systémy a není jednoduché to nějak dát dohromady, ale měli by na tom snad pracovat.

S body 1. a 2. se dá i souhlasit, prostě pokud je 100Kč za 6 měsíců pro tebe moc, tak běž jinam.
S bodem 3. nesouhlasím, měl bych vidět, že mi bylo něco strženo a za co. Stejně jako jsem ještě před časem viděl, že mi každý měsíc strhli 1Kč (teď tvrdil, že to tam nikdy nebylo), bych měl vidět i srážky 10Kč/měsíc a příp. na začátku nesplnění podmínek dostat mail, nebo placenou SMS, kterou by si strhli z mého kreditu.
A1rh-
Junior

Odeslat příspěvekod Petr T. 25. 9. 2014 12:53

No, nechci se hádat, ale řekl bych, že tam opravdu ani dřív nebyla vidět ta stržená koruna za měsíc. Ani mě nenapadá, kde by to tam mohlo být vidět. Jen tu korunu nikdo neřešil, zejména, když o ní tak nějak věděl ...

Čímž samozřejmě neříkám, že by to tam být vidět nemělo.
Petr T.
Junior

Odeslat příspěvekod xtonda 25. 9. 2014 13:05

To sou jenom kecy, takovéto náklady za neaktivní účet u VoIP operátora jsou nesmyslné a u callbacku tuplem. Zrovna tak to účtování, to jak se má zaúčtovat dobití kreditu bude vždy stejné, je nesmysl aby si účetní bral 10 Kč za zaúčtování každého dobití. Stejně tak nepropojenost jejich systémů, každé odečtení kreditu by prostě mělo být vidět v naúčtovaných sazbách, to že to mají zbastlené mě nemusí zajímat.

Prostě lidi si tam nabili nějaké kredity a oni pak zavedením měsíčního poplatku jim ho vysáli, podobná levárna se stala kdysi po prodeji 802.cz.
xtonda
Junior

Odeslat příspěvekod Mangalica 25. 9. 2014 13:37

Je pravda, že účetní si berou cca 10Kč za účetní položku, to si ovšem musí lidé z Vůkolu spočítat, co se jim oplatí a co už ne...

Já jejich voip a callback celkem využívám, ale pokud mě nas..ou, tak pá pá
Mangalica
Junior

Odeslat příspěvekod xtonda 25. 9. 2014 13:50

Ano, pokud je to malá firma, která si najímá externí účetní a každá položka je jiná, takže ji musí prohlédnout a rozhodnout jak to účtovat.

Dobití kreditu se účtuje pořád stejně, to se jednou nastaví a pak se to účtuje samo nebo se to dá zaúčtovat souhrnně jedním dokladem za měsíc.
xtonda
Junior

Odeslat příspěvekod Alesh11 1. 10. 2014 10:03

Voocall má opět nové tarify.. Jsem zvědav za jak dlouho je zruší :shock:
Alesh11
Junior

Odeslat příspěvekod Vasil 1. 10. 2014 10:31

kdyz to zlevnuje.. tak uvitam zmenu jednou tydne
Vasil
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anse 31. 10. 2014 21:52

Pohlídal jsem si to a fakt Voocall krade kredit. Na účtu jsem měl 42 korun, týden nikam nevolal a poslali mi mejla, že jsem v mínusu. Podle Voocallu 42 mínus 30 rovná se mínus jedna. Někdo z nás neumí počítat. Na dotaz jak je to možný mi operátor vysvětloval dlouho a trpělivě, že musím dobít aspoň 2 stovky za dva měsíce a pak mi nic strhávat nebudou, jaksi nechtěl chápat.
anse
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod GymmiCZ 31. 10. 2014 23:17

Voocall má poplatek 29 Kč za nic!
GymmiCZ
Junior

Odeslat příspěvekod smajlik2 1. 11. 2014 08:42

A hlavně ty poplatky nejsou vidět ve výpisu, což je matoucí. Taky jsem se divil proč mi mizí kredit a našel jsem to v jejich VOP. Asi musí platit GTSsce poplatek za každou aktivní simku a kdo málo utrácí za služby to zaplatí takto.
smajlik2
Junior

Odeslat příspěvekod anse 4. 11. 2014 11:13

Jo, on by nebyl problém, že si účtují měsíční poplatek, ale mají si účtovat, co napsali do VOP. Strhávají si víc. Měl jsem podezření už dlouho, ale teď, když mi klesl kredit, jsem si to pohlídal, schválně nevolal a netextoval a ejhle! Prachy ze čtyřiceti něco korun najednou v mínusu. Tak jakýchpak třicet kaček. Zlodějina.
anse
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Petr T. 4. 11. 2014 12:03

A nemáte tam víc čísel? Za každé číslo se měsíčně strhává 1 Kč + pokud jste déle než 6 měsíců nedobíjel, tak ještě za celý účet měsíčně 10 Kč.
Petr T.
Junior

Odeslat příspěvekod Bellows 4. 11. 2014 12:15

Podle mého sledování si berou 2 Kč za číslo (1 Kč VoIP + 1 Kč za callback). Plus ještě ty 10.kačky...
Bellows
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod A1rh- 5. 11. 2014 13:52

jak "1 Kč VoIP + 1 Kč za callback" ??? Buď mám VoIP a používám tedy i CallBack a tedy se snad platila jen 1Kč ??
A1rh-
Junior

Odeslat příspěvekod anse 6. 11. 2014 13:29

Nám předplacenou kartu. Podle informací operátora by to mělo být 30 korun za měsíc, pokud si jednou za dva měsíce nedobijete 200 Kč. Třicet ká to ale rozhodně není, teď jsem si to ověřil. Kradou. Tečka.
anse
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků