Voocall v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod adam.jacques 13. 6. 2014 12:54

Voocall? Naprosto příšerný přístup k zákazníkovi. Na emaily nereagují a neodpovídají... Pokud se dovoláte na infolinku, jsou arogantní, nepříjemní a naprosto neprofesionální. S ničím podobným jsem se u operátora ještě nesetkal - s tímto přístupem to daleko nedotáhnou. Rozhodně nedoporučuji!
adam.jacques
Junior

Odeslat příspěvekod oooooooooo 13. 6. 2014 13:11

Já jsem u nich dlouho,jenže využivam jenom VOIP a callback,tady spokojenost.Nicmeně zrušení fora byl pro mně jeden z důvodů proč nic víc od nich nechci.
http://seven7.blog.zive.cz/
Spuštění Windows předchází pád.
oooooooooo
Android Maniak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Reku 13. 6. 2014 13:43

Od nich jedině Voip nebo callback a dobíjet po stovce....
Jinak nic....
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod xtonda 13. 6. 2014 13:56

Já sem dojížděl kredit u Voocallu callbackem a zdálo se mi, že mi tam mizí kredit, vzhledem k tomu, že historie hovorů je velmi krátká a zobrazuje se jen cena hovoru, ale nikoliv zůstatek po skončení hovoru, tak se to nedá dopočítat abych to mohl reklamovat. Takže sem to dovolal - dobrá finta je, že se při dosažení nulového kreditu při callbacku nesestřelil hovor, takže se dá dostat do mínusu - a vykašlal se na ně a volám přes Odorik, i když je to o trošku dražší.

Takže nedoporučuju ani pro ten callback.
xtonda
Junior

Odeslat příspěvekod Petr T. 13. 6. 2014 16:53

No nevím, já ten pocit, že by se mi ztrácel kredit, nemám. Počítáte s tím, že podle posledních VOP musíte dobít nejméně 1x za půl roku 100 Kč, jinak se Vám za každý měsíc strhává 10 Kč?
Petr T.
Junior

Odeslat příspěvekod xtonda 13. 6. 2014 19:34

Dobíjel sem výrazně dříve než před půl rokem, takže to může být ono, každopádně tento poplatek nebyl ve výpise uveden ani jsem o jeho zavedení nebyl informován, takže to je další důvod dát od této neseriózní firmy ruce pryč. Zrovna tak fakt, že mění podmínky a tarify jak ponožky.
xtonda
Junior

Odeslat příspěvekod Vasil 13. 6. 2014 23:46

prevedl jsem cislo k voocallu, parada. By by vodafone CD
Vasil
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petyo 14. 6. 2014 11:08

Odorik má prakticky stejné tarify, serióznější jednání a komplexnější služby.
petyo
Junior

Odeslat příspěvekod GymmiCZ 14. 6. 2014 12:14

Odorik je serióznější, ale chybí mu více tarifů mít to jako FAYN nebo CityMobile byl bych radši.
GymmiCZ
Junior

Odeslat příspěvekod xtonda 14. 6. 2014 12:49

Tak sem to o navyšování kreditu ve VOP našel, u mobilních služeb vzhledem k tomu, že MVNE si účtují nějaký měsíční poplatek to chápu, ale u VoIP/callback služeb je to buzerace, navíc by takováto věc u seriozní firmy měla být v ceníku a ne zakopaná někde ve VOP.
V případě mobilních předplacených Služeb je Zákazník povinen navýšit kredit alespoň jedenkrát za dva měsíce o minimálně 200Kč. V opačném případě je účtován poplatek 30Kč za každý měsíc kdy není podmínka splněna.

V případě ostatních předplacených Služeb je Zákazník povinen navýšit kredit alespoň jedenkrát za šest měsíců o minimálně 100Kč. V opačném případě je účtován poplatek 10Kč za každý měsíc kdy není podmínka splněna.

Navíc je tam:
Měsíční poplatek (pouze u externích čísel) 1Kč

Teď koukám do účtu a z -8 se mi stalo -19, čili každý měsíc si strhávají 11 Kč.

Taky je dost otravné, že u callbacku zpětný hovor lze směrovat pouze na číslo jehož CLIP je použit.
xtonda
Junior

Odeslat příspěvekod A1rh- 25. 9. 2014 08:58

zdravím,
delší dobu jsem se o Voocall nezajímal, jen příležitostně (hodně zřídka) použil VoIP. Nyní mi volá matka (také má jen VoIP, CallBack), že jí přišlo, že je s kreditem v mínusu a říká že to nepoužívala. Koukám do výpisu jejího volání - tam nic, ani volání, ani jiné srážky nejsou vidět. Tak píšu na podporu, že ve výpisu nemám žádný záznam a přitom záporný kredit, jestli mi to mohou nějak objasnit, že jsem delší dobu službu nevyužíval. Dobíjela cca před rokem 100Kč, přestože jsem jí vše nastavil a vysvětlil používání, tak nevolala.

Odpověď:
"Dobrý den, jedna se o predplacenou sluzbu a tudiz uchovavame informace o cerpanych sluzbach 2 mesice. Poplatky za sluzbu se ve vypise cerpanych sluzeb nezobrazuji a jsou uctovany na zaklade platneho ceniku a VOP. Posledni nakup kreditu zjistite ve fakturaci. Zde jsou k dispozici veskere danove doklady za nakup kreditu od 1.7.2013."

Koukám na výše zmíněné změněné VoIP a je jasno. Ovšem kde jsou sliby ze starého fóra, že než se začne účtovat poplatek za nízké dobití, bude uživatel upozorněn ? Také vždy fungovalo dobití libovolnou částkou přes FIO a byla okamžitě v plné výši připsána bez srážek, i když to bylo třeba 30Kč (nyní poplatek 10Kč při dobití méně než 100Kč).

Takže mi z toho vychází, že "stará dobrá služba", s kreditem, který nepropadnul a VoIP operátotovi stačila 1Kč na udržení čísla a libovolné dobití, je nenávratně pryč a pro příležitostné volání nepoužitelná.

V této chvíli čt 9:53 hod to na infolince Voocall 771 771 771 vyzvání, ale nikdo to nezvedá.

Kouknu ještě jak to má Odorik (u kterého mám také ještě pár drobných), jestli kredit také samovolně mizí (a nikde o tom není ani záznam). Voocall se mi líbil díky pohodlnějšímu Callbacku až na 99 čísel, u Odorika to bývalo jen asi 10 čísel s prozvoněním na SK předvolbu. Jak je to teď nevím, musím, až bude čas, nastudovat. Příp. pokud máte lepší přehled, tak mne pls poučte :-)
U Odorika jsem také přes Fio dobíjel libovolnou částku, lepší než dobít 100Kč a pak o ně jako u Voocallu přijít.
A1rh-
Junior

Odeslat příspěvekod xtonda 25. 9. 2014 09:43

Voocall krade, taky se mi tam záhadně snižoval kredit aniž by tam byla zaúčtována nějaká položka. Provolal sem kredit a účet zrušil a používám Odorik i když je cena za callback mobil-mobil nepatrně horší.
xtonda
Junior

Odeslat příspěvekod A1rh- 25. 9. 2014 09:50

podle VOP nekrade, jen když nedobiješ těch 100Kč/6 měsíců tak odepisuje 10Kč měsíčně a nikde ve výpisu to není, jen klesá kredit, což mi přijde nefér a netransparentní.
Ten CallBack u Odoriku je pořád prozvoněním jen na 10 čísel přes SK předvolbu, nebo pak přes aplikaci (používám Android a Symbian - tam by měla stále fungovat ta jejich JAVA aplikace), kde potřebuji nějaká data ?
A1rh-
Junior

Odeslat příspěvekod xtonda 25. 9. 2014 10:00

Když sem si tam zakládal účet, tak to tam nebylo a na tu změnu mě nikdo neupozornil, Voocall mlží, mate, furt něco mění, nekomunikuje. Sem rád, že sem od nich dal ruce pryč.

Já používám pro iniciaci aplikaci na Androidu a datové připojení, takže přednastavené prozvánění mě netrápí, ale je fakt že u Odoriku těch pouze 10 čísel a ještě někde na Slovensku kam nemusí projít CLIP není dobré řešení.
xtonda
Junior

Odeslat příspěvekod nnnokiaE52 25. 9. 2014 11:04

Tak ta slovenská čísla u Odoriku asi končí. Viz odkaz.
nnnokiaE52
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků