Tesco Mobile v síti O2 - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Derryk 7. 11. 2019 01:23

ČVOP dorazilo do 24h. Jeho vydání probíhalo přes chat v aplikaci. Nemusel jsem nic dokládat, jen se mne zeptali proč odcházím. Jako důvody jsem uvedl nepřehlednou nabídku, nižší ceny u konkurence s účtováním 1+1.
Derryk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Persbrandt 7. 11. 2019 11:01

Snad to tady jeste nikdo nepsal.
Na tescomobile.cz ted lze ( pry az do konce roku) zase koupit zlevnene sim karty za 69, 49 a taky variantu s tim balickem Klik za 249 kc.
Byl jsem prekvapen, ze nabizeji jakoby vice druhu sim karet, to podle mne driv nebylo.
Za tech 69 kc je simka z normalni edice Stedron, jeste levnejsi za 49 kc je simka, kterou ozancuji jako Nonstop chat. Obe maji kredit 150 kc.

Netusite, jak chapat rozdil mez temito dvema simkami? Tak Stedron je klasicka edice sim karet, tam je to celkem jasne. Ale Nonstop chat, tak se jmenuje datovy balicek urceny pro chatovani, za 49 kc mesicne. Co to muze znamenat , ze se tak jmenuje cela karta? Jako ze ten balicek Nonstop chat na ni bude neustale povinne aktivni, a kazdy mesic se strhne 49 kc? Nebo je ten Nonstopchat v tomto pripade zvlastni tarif sim karty s vlastnimi podminkami a sazbami?
Pokud ano, tak ty tarify se daji libovolne prepinat? Tyhle veci tam podle mne nejsou nijak vysvetleny.

Jde mi hlavne o to, zda i ty simky s oznacenim Nonstop chat za 49 kc se daji normalne pouzivat s tarifem Stedron a zda na nich lze v samoobsluze aktivovat vsechny aktualne nabizene balicky. Budu pro tuto chvili predpokladat, ze ano, chtelo by to samozrejme overit.

Tesco ted navic muze poskytnout kazde 3 mesice jako Darek slevu 100 kc na libovolny balicek, navic lze na kazde simce jednou ziskat bonus dalsich 100 kc za registraci udaju (ten teda nejde pouzit na balicky, jen na jednotlive minuty a smsky).
Takze komu by nevadilo opakovane menit simky a kazdou chvilku aktivovat novou kartu, tak pri takove porizovaci cene (zejmena tech 49 kc) a s vyuzitim zminenych bonusu by se uz dalo dostat na relat. slusne ceny sluzeb, napr. u datovych balicku nebo u balicku Tyden neomezene, mozna i tech Stedrych 200.
TReba ten balicek Tyden neomezene stoji 120 kc, takze s vyuzitim Darku (bonusu) 100 kc by se mel dat na jedne simce aktivovat hned dvakrat, coz pri teto cene karty by predstavovalo neomezene volani a sms do vsech siti ( bez dat) za cca 100 kc mesicne (na 2 simkach). Samozrejme se v praxi muze objevit nejaky necekany zadrhel.

Uznavam, ze je to komplikovane, muselo by se to ruzne propocitavat, kombinovat a casto menit simky, ale treba by se nasel nekdo, kdo by to umel vyhodne pouzit pro svoje potreby.
Samozrejme je otazka, nakolik se takovymi kartami pripadne predzasobit, nakolik budou uplatnitelne v budoucnu atd.

A pak tam lze jeste objednat tu sim kartu Klik 1 s neomezenym volanim a smskami do vsech siti a 5OO MB dat na prvni mesic v cene, nyni v akci za 249 kc. Ta by mozna byla pro nekoho jeste zajimavejsi.
Navic je u ni snad taky nejaky kupon na 50% slevu na libovolny balicek.
Takze kombinovat se da ruzne...
Persbrandt
Junior

Odeslat příspěvekod Tabak1 8. 11. 2019 19:01

Dnes výborná zkušenost. Zbývá mi bonusový kredit a skončil mi balíček Na dosah. Tak jsem si zapnul v samoobsluze na netu balíček INTERNET 150. Přišla mi sms s potvrzením aktivace balíčku a vzápětí další sms s tím, že mi bylo strženo 19,- Kč za připojení k internetu. Přitom mám v samoobsluze internet na den vypnutý. Na chatu mi tvrdili, že se zapnutím balíčku INTERNET 150 se aktivuje i internet na den a protože tam údajně tekla nějaká data (i když jsem byl na wifi), tak mi strhli normální kredit. Dá se to nějak řešit? Už mám toho s nimi plné zuby a na chatu jsou pitomci, kteří nerozumí psanému textu.
Tabak1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod radim 8. 11. 2019 21:09

Dá. Vypotřebuj kredit a mazej od nich pryč!
radim
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Persbrandt 9. 11. 2019 04:01

Tak na chatu Tescomobile mi sdelili, ze ty dve simky Stedry operator za 69 kc a Nonstop chat za 49 kc/kus, ktere ted nabizeji na webu, jsou uplne totozne, obe s tarifem Stedron a se stejnymi podminkami. Lisi se jen cena.
Pocet simek, ktere lze objednat pry neni omezen.
O tom bonusu 100 kc na libovolny balicek 1x za 3 mesice jsem psal.
V baleni tech simek je jeste kupon s 50% slevou na jakýkoliv balíček. Podle chatu se ty slevy nedaji na jednom balicku kombinovat, takze na jeden balicek pouzit slevu 100 kc a na dalsi zase 50%.

Koukal jsem na cenikove ceny jejich datovych balicku, ty jsou samozrejme priserny, treba tech 100 MB (docasne 150 MB v appce) za 99 kc je jako z dalekeho praveku, takze kvuli datum se to dobijet nevyplati (ponecham stranou simky 2x vice kreditu)
Ale tak jsem premyslel, do jake miry a na co by v teto akci bylo vyhodne pouzit tyto karty bez dobijeni, jenom s vyuzitim toho uvodniho kreditu 150 kc + zminenych bonusu, kdyby si je clovek trochu koupil do zasoby.

Tak na data (rekneme spotreba kolem 500 MB) by asi stejne byl vyhodnejsi Kaktus pri aktualni akci 50 kc za simku s kreditem 100 kc + bonus 500 MB + 250 MB na soc. site, ze jo?
Mozna zajimavejsi by to bylo napr. pro nekoho , kdo potrebuje levne neomezene volani a nevadilo by mu tocit sim karty, tak kdyby sikovne vyuzil ten balicek Tyden neomezene, tak takhle levne se to oficialne asi nikde jinde neporidi.
Anebo pak pripadne pouzit nejake kombinace dat, volani a sms, kdyby to dobre vychazelo.

Tak si zertem rikam, kolik si tech simek objednat, aby mi zbytecne nezbyly, az Tesco zkrachuje nebo ty karty vypne. :-)
Skoda, ze u techhle novych Tesco karet ten uvodni kredit uz nejde pouzit na premium sms podobne jako u tech starsich.

Zeptam se, neobjednaval jste si ty simky nahodou nekdo v posl. dobe, nepodivali byste se, jaka je na tech kartach (hlavne mi jde o tu edici Nonstop chat za 49, ale i vubec) uvedena expirace na obale? To na chatu netusili. Diky
Persbrandt
Junior

Odeslat příspěvekod hauzz 9. 11. 2019 21:44

Tabak1 pošli jim přes kontaktní formulář na webu reklamaci s tím že jsi měl objednaný internet 150 na který ti dorazila aktivační SMS tak ať ti vrátí 19 Kč za denní internet nebo dáš podnět na ČTÚ. To je nehoráznost co si Kelnerovo ZLO2 dovolí.
hauzz
Junior

Odeslat příspěvekod Persbrandt 10. 11. 2019 02:00

Hauzz: No tak samozrejme by to bylo spravny, kdyby se obratil na CTU, od operatora je to nehoraznost. Vohuzel v tomhle state je system nastaven tak, ze mozna nejdriv bude muset CTU (bohate placenemu z dani a zrejme i operatory) poplatek 200 kc, aby se tim laskave vubec zabyval a v lepsim pripade po roce, roce a pul ziska od CTU rozhodnuti, ze mu ma Tesco vratit 19 nebo kolik kc za internet (pak by ziskal teda i tech 200 kc zpatky). Bez jakekoli pokuty pro Tesco, bez jakychkoli dopadu na dalsi stejne poskozene klienty. Proste, kdo si sam nestezuje na CTU, tomu se nevrati nic, i kdyby totez reklamoval neuspesne u operatora, ale nesel uz k Ctu, protoze oni nevyvinou jakoukoli iniciativu, nedelaji zadne analyzy v teto oblasti s praktickym dopadem, vsechny podnety resi striktne individualne a pasivne, a nejsou schopni ze svych vlastnich rozhodnuti ve sporech (kdyz uz si teda nekdo stezoval u CTU) vytvorit nejaky precedens, pravidlo nebo uzus, na ktery se budou moct spolehnout vsichni. Takhle to bylo pred cca 3 lety, nepredpokladam, ze se to zmenilo.

-- 10. 11. 2019 02:24 --

Cili resume je, ze stezovat si u CTU kvuli 19 kc nebo podobnym castkam je hodne ztrtaova zalezitost a vec na delsi dobu, to uz je spis sance, ze reklamaci vyhovi mozna sam operator. Pisu to nerad, ale to jen aby lidi od naseho povedeneho CTU realisticky ocekavali spis min nez vic. Da se rict, ze to je spis otazka principu nez toho, ze by CTU v takovychto "bagatelnich" pripadech nekomu prakticky pomohl. Nicmene ti co si jdou za svym a z principu se obrati na CTU, delaji chvalyhodnou vec. Jen v techhle pripadech vetsinou malo ziskaji. Bohuzel to u nas tak byva.
Persbrandt
Junior

Odeslat příspěvekod hauzz 10. 11. 2019 09:58

Já to před cca rokem přes kontaktní formulář úspěšně reklamoval protože mi doběhl měsíční balíček a data jsem měl v androidu vypnutá. Co mě irituje je proč u slovenského O2 mají aktivaci denního internetu až po 50kB a u českého (oba projekty Kellnerovo) ty blbý čechy odrbe i když nemám zapnutá data a synchronizace času na telefonu si stáhne pár bajtů. To mě prostě *ere. Mají s tím problém lidi u O2, Tesco, Blesku... Nemyslím že by to bylo problém pár lidí.

-- 10. 11. 2019 10:06 --

Jako jiná je situace pokud nemám žádný balíček zapnutý ale jak psal Tabak1 tak si zapnul měsíční internet. Před zapnutím měsíčního si aktivně deaktivoval denní internet. Po zapnutí měsíčního mu poslali SMS o stržení za denní internet a SMS o aktivaci měsíčního WTF? JAK mu můžou strhnout za denní internet když si aktivoval měsíční a před aktivací měl denní deaktivovaný? To už je do nebe volající Velebnosti!
hauzz
Junior

Odeslat příspěvekod madmaxkimi 10. 11. 2019 21:42

Reklamaci na 19,- korunovou zlodějnu za denní data jsem řešil hned za tepla na lince operátora,,,nemám ponětí kolik mě to stálo,,,ale rozpálený jsem byl slušně,,,data v mobilu vypnutá,,,zakázána data na pozadí a to vše víc jak půl dne a stejně si vzali 19,- kč,,,prej jsem měl aktivovaný balíček na den,,,to mě samozřejmě nezajímalo,,,balíček jsem x-krát deaktivoval a stejně se zase sám zapl,,,takže jsem chtěl aby to vypli nadobro,,,že tu jejich zlodějnu nejsem ochoten podporovat,,,takže mi data deaktivovali asi nadobro,,,protože už se mi v aplikaci nezobrazují a 19,- kaček mi uznali jako reklamaci a během pár minut mi je připsali ke kreditu,,,vyčerpám 6-stovek a půjdu o dům dál,,,Tesco is deat...
madmaxkimi
Junior

Odeslat příspěvekod Persbrandt 11. 11. 2019 03:41

Vratili Vam 19 kc za internet, ale vratili Vam i hovorne za volani na zakaz. linku? Tam je ted nove sazba 5 kc/min., to se prodrazi. Vzdycky slibovali, ze v pripade opravnene reklamace vratej i tohle hovorne, mel jste to pozadovat taky. Zda se mi, ze mi to kdysi i vratili.
Persbrandt
Junior

Odeslat příspěvekod intago 13. 11. 2019 13:59

Ufff. :-P Tady je věčně co řešit, měli byste vydat sebrané spisy... :-D To u nás na debatě máme klídek, není co řešit, máme svatej pokoj... Nějaký dobíjení, to by se mi tak chtělo... Inkaso je fakt nejlepší, 4 simky mý rodiny se samy dobíjej na jednom inkasu...
:-l že jsem tak dlouho snášel běhat do Tesca s kupony dobíjet... 8-S
viewtopic.php?f=1939&t=1216212&st=0&sk=t&sd=a&start=1245

I zákaz.linku máme zadara, proč ji platit? :roll: A data na den dostanem jen na slovní žádost skrz ní...
intago
Junior

Odeslat příspěvekod Persbrandt 14. 11. 2019 03:46

intago: Ale nemuzete vyhrat zajezd do Thajska, max. tak strelecky kurz v Trinci a to je zly. Prece kazdy si vybira operotora ne podle sluzeb, ale podle toho, aby mohl vyhrat nejakou dovolenou, ne? :-)
A pak taky, jak jste napsal, v tom Vasem vlakne je potom strasna nuda, jak Vas to muze bavit....
(Jinak vas muzu uklidnit, cela nase rodina je taky spokojenym zakaznikem MT.)
Persbrandt
Junior

Odeslat příspěvekod hauzz 14. 11. 2019 21:09

Když Tescomobile nabídl VPN za dobití dvojnásobný kredit při každém dobití a pofup 200kbit tak byl prostě nejlepší. To že Kaktus měl od začátku 4G a Tesco až rok možná 2 po něm nechám stranou. Sebrali pofup, sebrali VPN za dobití. Nabídli 50 Kč zpět a dalších 30 v app tak dobití 630 vyšlo na pokladně na 220. Za tu cenu mít až na 2 měsíce 372 minut do ostatních sítí + VPN do vlastní není úplně k zahození málokterý operátor toto dokáže nabídnout a to na 2 kliky v app. ALE je tu spousta lidí co to nevyužije a pak je pro ně Tesco dražším řešením. A pro někoho zbytečně komplikovaným. Hawk.

PS pro odpadlíka intago u vás na diskuzi je to jen samá nuda, nuda, šeď, šeď ;-)
hauzz
Junior

Odeslat příspěvekod intago 17. 11. 2019 19:13

Houzzi. O čem bysme měli psát když se nic neděje. Skoro rok jsem tam a žádná změna. Zato Tesco jich mělo moc.
K čemu ale.. Mám se opem denně zabývat.....? Tuhle.
intago
Junior

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků