Stránka 30 z 57

Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 8. 2013 11:45
od myšpulín
S ohledem na to, že Mobil.cz není klasický operátor s pobočkami je toto řešení nejvhodnější. Opravdu po nich člověk nemůže chtít aby poskytovali výměnu sim zdarma nákladnějším způsobem.
V podstatě bych ani nebyl proti, aby tato výměna byla zpoplatněna stržením 50 - 100 Kč z kreditu.

Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 8. 2013 11:57
od FILIPSN007
Tak toho chci asi moc. Když se mi naposled pokazila SIM od Vodafonu, tak jsem nemusel nic platit, ale je pravda, že jsem měl paušál.

EDIT:

Neuvědomil jsem si, že jsem tu SIM přebíral v obchodě Vodafonu. Má chyba.

-- 4. 9. 2013 17:20 --

Lze u Mobil.cz skrýt číslo ? Případně platí se za to něco?

Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2013 09:47
od tech778
Zdravím, vyzkoušel jsem Mobil.cz a internet po fup je s operou mini stále použitelný a tak přemýšlím o přechodu od O2, 7,80/min a 2 Kč/SMS je prostě moc.

Dost využívám přeposílání emailů na mobil formou SMS, hlavně pro pohyby na bankovním účtu. Proto mě zajímá, jestli Mobil.cz toto umí. Díky.

Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2013 13:14
od M4Touch
Také přemýšlím o přenosu čísla k tomuto operátorovi, ale prý jsou s tím pořád nějaké problémy, což na mě zrovna nejlepší dojem nedělá..

Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2013 13:34
od jkmaxfli
M4Touch

Nejsou s tím žádné problémy, Mobil.cz přestoupil od 1.září 2013 na nový systém přenosu čísel a funguje zcela korektně, do čtyř pracovních dnů máte číslo převedeno, jen je potřeba jediná věc a to, požádat stávajícího operátora o vypovězení služby s žádostí o uvolnění tel.čísla a v samoobsluze Mobil.cz zadat požadavek o přenos.O vše ostatní se do čtyř pracovních dnů postará Mobil.cz

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2013 17:02
od nepss
Tech778

Ne. Mobil.cz a ani zadny jiny virtualni operator toto neumi.

Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2013 19:01
od petyo
Neumí, ale stejně moc nerozumím k čemu to je když u mobil.cz je internet zdarma a push notifikace dnes umí prakticky každý telefon. Dobré je to jedině v zahraničí, ale i tam je to řešitelné.

Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2013 19:49
od tech778
Mám zatím stále ještě postarší SE D750i@W800i a vestavěný emailový klient má problém s otevřením některých zpráv a zrovna ty z banky k nim patří.

Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2013 20:08
od scotch11
Už někomu zprovoznili staré číslo (ztracená sim)? Tiskovka vyšla 29.8., tak už by snad mělo být po problémech.

Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2013 22:26
od paty07
Jo mělo by to jít, ale ted jim to podle mě nejde, protože TM maká na přenositelnosti. Mají tak jiné starosti než Mobil.cz a chcíplé SIMky.

Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 9. 2013 12:59
od scotch11
V pátek 13. mi bylo číslo ze ztracené sim převedeno, takže už to šlape!

Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 9. 2013 23:24
od pedro-81cz
Novinka u MOBIL.cz:

Balíček Pokecám v MOBILu můžete na území České republiky neomezeně volat a posílat SMS všem uživatelům MOBIL.CZ jen za 150 korun na 30 dní.


http://www.mobil.cz/neomezene-volani.aspx

Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 9. 2013 16:02
od honza70
Mám dotaz : Manželka a já jsme si koupili SIMkarty Mobil.cz, ke kterému jsme chtěli přejít od T-Mobile, s přenesením původních čísel. Postupovali jsme podle návodu, přenos čísla a zprovoznění telefonů slíbeno operátorem na 11.9. Mně byl telefon zprovozněn 13.9., ale manželka to stále ještě nemá a operátoři říkají, že s tím technici zápolí, že to mají zahlcené a podobné rádoby "utěšující" zprávy. Horší je, že zprvu manželce dotazy nezpoplatňovali ( uznávali jako reklamaci ), ale teď už se s tím nemažou a každý dotaz, kdy už konečně.., rovná se 20 Kč z kreditu. Poradí někdo ? Díky.Honza

Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 9. 2013 16:11
od jkmaxfli
honza70: Zachovej chladnou hlavu a vyčkej na přenesení, sám si to kontroluj, jednoho dne ti to určitě bude přenesené, jen to chce trpělivost viz.má zkušenost se čtyřmi čísly a jejich převod. Mobil.cz má problémy od doby co začal a stále se z toho nějak nemůže vypotácet.

A sám mám dotaz na uživatele Mobil.cz:
Stává se někomu z Vás, že při probíhajícím hovoru (odchozí,příchozí) občas prostě hovor spadne?
Díky

Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 9. 2013 16:35
od FILIPSN007
2x se mi to stalo, ale nejsem si jist, zda to nebylo mobilem, nebo telefonem na druhé straně. Prostě najednou ticho, kouknu na displej a o sekundu později hovor ukončen.