Nemožnost přihlášení na Google účet na jednom se zařízení

Diskuze o Androidu a příslušných aplikacích

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod P800 29. 10. 2020 16:46

Svůj Google účet používám na mobilu, tabletu, počítači, prohlížeči... všude jsem přihlášený pod totožným účtem. Jedno se zařízení, konkrétně Xtreamer eXpress 4K (Android 6.0) mi odmítá přihlášení s tím, že jsou zadané špatné přihlašovací údaje. Jsem si více než jistý, že zadávám správné přihlašovací údaje. Zkoušel jsem i vytvořit nový účet, také nic. I po nezdařeném pokusu o přihlášení mi však přijde bezpečnostní upozornění, že jsem se přihlásil na novém zařízení. Přitom ve vestavěném prohlížeči Google Chrome přihlášení funguje. Jde mi hlavně o přihlášení do Google Play. Strýček Google neporadil, hledám tedy pomoc kde se dá. Má někdo podobnou zkušenost a případné rady? Díky
P800
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tubik 29. 10. 2020 17:34

Nejspis problem s dvoufazovym overenim? Zkus jit do nastaveni uctu, v zabezpeceni si vytvorit heslo pro aplikaci a pouzit to pro prihlaseni.
tubik
Junior

Odeslat příspěvekod P800 31. 10. 2020 00:12

Dvoufázové ověření jsem vypnul, nepomohlo. Nemohu se přihlásit do zařízení samotného, ne do aplikace na zařízení.
Každopádně díky moc za ochotu :-)
P800
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 31. 10. 2020 00:39

Co jsem koukal na netu, je to dost šmejd a skoro všude se na to nadává.
Rada bude taková, zbav se toho a kup něco funkčního :)
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nick Cave 31. 10. 2020 00:47

zkusil bych tovární nastavení jako poslední možnost předtím, než by letěl do elektroodpadu
Nick Cave
Pokročilý

Odeslat příspěvekod P800 31. 10. 2020 00:51

Sice také rada, ale nepříliš relevantní. Mám v bytě tři tato zařízení připojená přes NAS server několik let a jsem plně spokojený. Na jednom z nich jsem aktualizoval firmware, tento mi však nevyhovoval, vrátil se k původnímu a narazil jsem na výše popisovaný problém. Nemám důvod měnit, byť sem tam pokukuji po něčem novějším. Nenašel jsem dosud nic, co by mi přineslo nějaké zlepšení. Že na Heuréce napíše někdo blábol, značí jen jeho neschopnost, nic z toho není pravdou. V čem vidíš, že je to šmejd?
P800
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hamon 31. 10. 2020 11:15

Záleží jestli máš přístroj nový nebo z druhé ruky.Jestli je od někoho musíš napřed se přihlásit jeho účtem potom přidat svůj a pak jeho vymazat je to kvůli bezpečnosti (kradené telefony) nedělá to každý telefon ale u některých ano.
OnePlus 7T
Hamon
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod P800 31. 10. 2020 12:58

Jak jsem uváděl výše. Zařízení jsem kupoval nová, používám je několik let.
P800
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 31. 10. 2020 14:42

Restart modemu/routeru proběhl?
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod P800 31. 10. 2020 15:04

Vše. Zařízení je k síti připojeno přes Ethernet, internet na zařízení je plně dostupný.
P800
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků