Problém s platbou mobilem pomocí Google Pay

Diskuze o Androidu a příslušných aplikacích

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod MilanGlask 18. 12. 2019 12:16

Zdravím, mám problém s placením mobilem pomocí Google Pay. Vložím do této aplikace karty, několik dnů mi to funguje normálně přes tuto aplikaci platím a pak z ničeho nic se ty karty samy jakoby odhlásí a já je musím znovu aktivovat. Hlásí mi to u všech karet „Nastavit bezkontaktní platby“. Pak, když provedu toto nastavení, tak zase nějakou dobu (je to různá pár hodin, nebo několik dní) můžu zase chvíli platit pomocí této aplikace. Je to normální, že se mi ty karty samy z neaktivní v té aplikaci? Díky za odpověď. Milan.
MilanGlask
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod polda 18. 12. 2019 12:21

Cokoliv jakákoli aktualizace, možná máš nějaký antivirak.
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MilanGlask 18. 12. 2019 20:45

Používám Avast, myslíš že by to mohl dělat on?
MilanGlask
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod .Hardy 18. 12. 2019 20:55

Na tohle nemá Avast (ani jiný antivir) vliv.

1) Vymazej data Google Pay.
2) Zkontroluj, zdali používáš aktuální verzi.
3) Podívej se (třeba na počítači), kde všude je tvůj Google účet přihlášený.
Ryzen 1600 | GTX 1060 | 16GB DDR4 2666MHz | RM550x
.Hardy
Junior

Odeslat příspěvekod polda 18. 12. 2019 21:04

Proč ne ,z bezpečnostních důvodů jej může odhlásit.
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sentry 18. 12. 2019 21:28

Zkusil bych ten antivir odinstalovat na pár dní a uvidíš.
Sentry
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .Hardy 18. 12. 2019 22:06

Antivir neodhlásí člověka z Google Pay, a hlavně nedeaktivuje karty. To je prostě nesmysl. Tazatel nenapsal ani jaký má telefon, či jestli nepoužívá nějaké optimalizátory paměti atd. Klidně je možné, že mu někdo leze na účet v nějaké tramtárii a z toho důvodu se karty preventivně deaktivují. Klidně může mít i vícero účtů nebo telefonů. Navíc ani nevíme, jestli problém s kartami je od začátku používání telefonu a nebo jestli se objevil teprve nedávno...
Ryzen 1600 | GTX 1060 | 16GB DDR4 2666MHz | RM550x
.Hardy
Junior

Odeslat příspěvekod MilanGlask 19. 12. 2019 18:23

Mám Xiaomi mi 8, nevím co to je optimalizátor paměti, problém se objevil od chvíle co jsem chtěl začít platit pomocí telefonu.
Dneska se mi to *****... totálně, nepovedlo se mi zaplatit pomocí telefonu a pak už to nešlo ani kartou. Bylo to na samoobslužné benzince a oni tam někdy mívají s platbama problém, tak to zítra zkusím v obchodě. Doufám, že mi to nezablokovalo i kartu.
MilanGlask
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Sentry 19. 12. 2019 18:48

Nevím, jak je na tom Xiaomi, ale Huawei a Honor má poměrně agresivního správce baterie, tzv. Power manager, který odstřelí většinu běžících aplikací včetně služeb, jakmile zjistí, že jen trochu víc spotřebovávají baterií. Pak je danou aplikaci potřeba nastavit, aby si ji ten správce nevsimal a ignoroval její spotrebu baterie. Kartu by ti to zablokovat nemělo. Je pravda, že spousta prodejců hlásí, jakmile chci zaplatit kartou, že s tím mají problémy a že jim to občas nejde. Otázka je, jak kvalitní datové spojení na tom platebním terminálu mají připojeno. Pokud máš nějaké pouzdro, zkus ho sundat a zkusit platbu samotným telefonem. A opravdu dost záleží na tom, aby ten telefon byl rovně a blízko u toho platebního terminálu a přesně v místě, kde je čtečka.
Sentry
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikemiky 19. 12. 2019 21:44

S tím moc nesouhlasím, já telefon přikládám fakt ledabyle a pipne platba už při přiblížení, ani nemusí být přímo na terminálu. Mám huawei a tam správce opravdu vyhodnotí, že je aplikace náročná a upozorní na ni, ale máš si zvolit sám, co s tím uděláš, nikdy ji nevypne sám. Já jsem se taky plateb mobilem trošku obával, ale neměl jsem jediný problém, teď už u sebe fyzicky kartu vůbec nenosím.
mikemiky
Junior

Odeslat příspěvekod DirtyKing 20. 12. 2019 08:04

No myslím, že to chybou telefonu není. Protože poslední dva dny platby jak mobilem, tak kartou extrémně blbnou. Zřejmě je vše hodně přetížené. Já včera a předevčírem měl také problémy zaplatit kartou nebo mobilem a často to skončilo jako zamínuto a na druhý nebo třetí pokus už to šlo. I prodavačky v obchodě upozorňují, že to často neprojde a že třeba autorizace platby kolikrát trvá i 2-3 minuty. Asi moc lidí nakupuje, nebo nějaké technické problémy u karetní společnosti nebo bank ...
HP Z2 G9 Intel Core i9 13900k, Nvidia RTX A4000 16GB, 64 GB DDR5, 2 TB SSD
Apple MacBook Air 13,6" M2, 16GB RAM, 1TB SSD
iMac 24" 16GB RAM, 1TB SSD
iPad Pro 11" 512 GB
iPhone 15 Pro Max 1TB Natural Titanium
Apple Watch Ultra
DirtyKing
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lada t5 20. 12. 2019 13:48

Platím mobilem prakticky denně a nezaznamenal jsem jediný problém, tedy alespoň v Praze.
Google Pixel 5, Google Pixel 6
lada t5
Junior

Odeslat příspěvekod nerval2 20. 12. 2019 14:23

Ja tedy ano. Byl jsem prodavacem upozornen na to, ze platby kartou mu dneska nefunguji, ale at to zkusim. Autorizace trvala pres minutu, ale byl jsem dnes prvni, kdo u nej uspesne zaplatil kartou :-D
nerval2
Junior

Odeslat příspěvekod myšpulín 20. 12. 2019 16:20

Během posledního týdne jsem v Lidlu a Tescu zaznamenal zpomalené platby kartou, prodavači říkali, že je to často přetížené.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod DirtyKing 20. 12. 2019 17:38

Dnes jsem v Albertu a Lidlu taky nezaplatil. Zkouseno Airbank platebni karta, Airbank platba telefonem a Revolut karta a nic, vzdy zamitnuto. Po letech jsem musel prejit na hotovost :-)
DirtyKing
Junior
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků