Jak docílit vypnutí obrazovky bez uzamčení a násl.odemykání?

Diskuze o Androidu a příslušných aplikacích

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Eva5225 16. 1. 2019 17:32

Prosím o radu:
Lze nějak nastavit, aby se mi mobil při ztmavnutí obrazovky NEZAMKL, když jsem v práci nebo doma? Abych ho mohla probudit jen dotykem?

Kvůli bankovnictví v mobilu musím bohužel mít aktivní zamykání mobilu (PIN, otisk, gesto). Dokud jsem toto aktivní neměla, stačilo mobil po ztmavnutí zase probudit dotykem, což mi vyhovovalo.

Pracuju jako účetní a dost často zadávám příkazy do banky pro různé firmy. Než obsloužím jednu firmu, mobil zhasne a zamkne se - pak si potřebuju přečíst bankovní sms pro druhou firmu, takže ho zase odemknu, zadám sms do PC bankovnictví - a mobil se za chvíli opět zamkne. Když je to 20x do hodiny, je to celkem otrava :-(

Prosím, lze nastavit nějaký pracovní (dočasný) režim, v němž by obrazovka tmavla (což je fajn kvůli baterii), ale NEzamykala se, ač je zamykání aktivní? Existuje na to nějaké nastavení či utilita - třeba i placená?

Na webu jsem našla, že existoval "smart lock" od Google, kde bylo možno nastavit, aby se mobil nezamkl např. ve známé síti (wifi doma či v práci) nebo ve známé lokaci (GPS), něco takového by mi vyhovovalo. Bohužel nyní už smart lock od Google není dostupný.

Předem moc děkuju, ušetřili byste mi čas a udělali radost ;-)
Eva5225
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Nick Cave 16. 1. 2019 19:41

Když je nastaven PIN, heslo, gesto, tak vždycky dojde k uzamčení telefonu, tedy i displeje, takže chtít uzamčení a zároveň přístup bez zadání toho PINu, hesla, gesta se vzájemně vylučuje.

Nejlepším řešením by bylo pořídit si smartphone se čtečkou otisků vepředu a jedním dotykem si jej vždy probudit
Nick Cave
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ze.us 16. 1. 2019 20:00

Co jenom prodlouzit dobu necinnosti pro zhasinani/zamykani?
ze.us
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Kasprik 16. 1. 2019 20:07