Vodafone Pevný internet LTE bez FUP

Vše o internetu v mobilu a mobilním surfování

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 30. 10. 2017 09:59

vpe píše:
Ředitel ČTÚ píše:Vem si to, co bude v okolí používat míň sousedů. Agregace je svině.


A to zjisti jak co pouzivaji sousedi :-) reditel ctu mu to prozradi?

Druha vec je ze za mesic muze byt vse jinak a co teprve behem 2 let.


Že by třeba podle :

a) vzhledu antény u sousedů
b) podle nasměrování antény u sousedů
c) podle informací z druhé ruky od sousedů, co potká v sámošce, na krchově nebo v hospodě ?
d) svým vlastním měřením ? ( koupí si sim kartu vodafone, t-mobile a udělá si sám měření rychlostí v různou denní či noční dobu
e) podle toho, jak si budou sousedi stěžovat, že jim to jede nejede ?
f) zastavením na kus řeči s technikem od Vodafone , T-Mobile když bude něco montovat v okolí
g) zeptáním se na prodejně Vodafone / T-mobile jak jsou lidi v daném místě spokojení, jestli si třeba nestěžují nebo podobně
h) poptá se někde na netu v diskuzi jak to šlape
ch) bude sousedům schválně chválit např t-mobile, aby tam všichni šli a sám si dá Vodafone, kde tolik lidí díky tomu nebude ?

Fantazii se meze nekladou. Blbému napověz, chytrého trkni. o<:)
Ředitel ČTÚ
Vrátnej na ČTÚ
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 1. 11. 2017 23:19

Jasne :-) vzhled anten u sousedu ti to urcite prozradi :-) dal jsem radsi necetl.

Ale musis brat i saturaci sektoru, soused o 10 metru vedle uz muze (nemusi!) sosat z vdlejsiho sektoru a ten muze byt nadobne jinak vytizen...
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peterekczech 13. 11. 2017 13:12

Dobrý den,
Rád bych jsem se zeptal zdali to již někdo má tento internet a jaké jsou jeho postřehy dekuji
Peterekczech
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Uctenkovka 27. 11. 2017 13:09

Tak po 11dnech každodenního telefonátu na 800 77 77 77 jsem konečně našel někoho, kdo se mnou objednal Pevný internet na doma. V těch 11 dnech 1x každodenního telefonování vždy jsem narazil na někoho, kdo mi na závěr řekl, že mi někdo zavolá zpět. A nikdy nezavolal. Vždy jsem to uvedl následující den v telefonátu, ale každý mě akorát politoval. Na www stránkách vodafonu lze u informací o pevném internetu též zadat číslo, ale ani odtud se nikdo neráčil ozvat. No po 11x jsem asi narazil na vodafoňáka, který asi vykukoval z jejich řady a vše se mnou vyřídil. I aktivoval se mnou smlouvy. Na závěr mi sdělil, že mi přijde obálka se SIM kartou a domluvili jsme si termín návštěvy technika na instalaci antény a modemu. Druhý den jsem obdržel mail, že přijede zásilková služba MUFF s obálkou. Přijeli, obálku předali, ale SIM karta tam nebyla, jen smlouva. To mě polilo, ale měl jsem štěstí, hned mi to na infolince vzali, byli překvapeni jako já, ale potom mi sdělili, že tam skutečně SIMka nemůže být, že se to změnilo, že ji doveze až technik při instalaci antény. Nezbývá mi jen věřit, že je to tak. Takže kdo má nervy a rád překvapení ať objednává pevný internet. Co si asi po tom všem mám myslet - že přijede technik a že internet bude fungovat? Doposud jsem zákazníkem Vodafone nebyl.
Uctenkovka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ondatra2222 27. 11. 2017 14:16

U Vodafonu je klasika že se vám budou všichni všude strašně omlouvat a tvrdit že nemají žádné informace a že je to mrzí že nejste spokojen, ale rádi vám pomůžou. Celkem se divím že jste jim dal jedenáct pokusů, to by málokdo zvládl. ;-) Urgujte toho technika, určitě se vám budou omlouvat a ihned se s ním spojí, pak to nebudou schopni dál pořešit protože to je externí firma, pak vám řeknou že se vám technik ozve a po pár týdnech budete volat na infolinku páč vám příjde Vyúčtování a technik nikde. Klasický scénář, který mě nedokáže překvapit. ;-)
Ondatra2222
Junior

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 27. 11. 2017 17:49

Uctenkovka: Dobrý den,
omlouvám se, že objednávka Pevného internetu trvala tak dlouho, jak popisujete :( SIM kartu už opravdu vozí technik, tak věřím, že teď už to vše proběhne v pořádku a po instalaci si budete moct Pevný internet bez potíží užívat :) Kdybyste potřeboval s čímkoliv pomoct, můžete se na nás obrátit přes http://tam.je/formular. Katka
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod Drobena 28. 11. 2017 05:28

Mam od nich internet cca tyden. Zavolal jsem,proklikal nabidkou na spojeni s operatorem :-),objednal a potvrdil sluzbu. Domu mi dorazila smlouva se simkou. Na domluveny termin se dostavil technik a internet zprovoznil. Jak to slape? Ale joooo 30/5 jak rikali :-) ale mam to za 349+100/mesic.
Drobena
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ondatra2222 28. 11. 2017 13:24

Drobena: 349+100? Cena je minimálně 449Kč pokud máte jejich jiný tarif + samozřejmě 100Kč splátka za modem. Není 349Kč jen částka na minimální měsíční plnění? To je totiž obvyklá částka, kterou se zavážete minimálně Vodafonu platit ale odebírané služby jsou samozřejmě dražší a nijak nesouvisejí s minimálním plněním, tedy ta částka může být třeba několik tisíc, to už se neřeší. Nebo jak jste dostala službu za 349Kč? Dává Vodafone nějakou slevu nebo nějaká jiná možnost? Celkem mě zajímá jestli bude dávat Vodafone nějaké další slevy. :-)
Ondatra2222
Junior

Odeslat příspěvekod Drobena 28. 11. 2017 18:17

Ahaaa,tak to se omlouvam za tu cenu,bylo to tim ze nas popletla vsunuta sleva -40% ktera tam byla :-) Kazdy den si jen tak na ocko zmerim rychlost: D 30-12/ U 5-6 ....asi podle pocasi :-) BTS mam cca 700m nadohled. Technik nam pri instalaci rekl ze do mesta to neni,ale ze nam vidlakum to staci ;-)
Drobena
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ondatra2222 29. 11. 2017 17:36

Rychlost ovlivňuje daleko více vytíženost ostatními uživateli než počasí. ;-)
Ondatra2222
Junior

Odeslat příspěvekod Drobena 19. 12. 2017 20:26

Dnes mi prislo vyuctovani a mam to za 359 Kc pausal + 100 Kc splatka za zarizeni :-) ( 30-12Mbit/5Mbit )
Drobena
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ondatra2222 19. 12. 2017 21:36

Šlo o celé zúčtovací období? Nebo jen jeho poměrnou část? Podle reakce na zúčtování totiž soudím že šlo o první zúčtovací období. Pokud se nejednalo o celý měsíc, je částka poměrně ponížena. Pokud jde o slevu, zajímalo by mě o jakou. Máte i jiné služby od Vodafonu, případně za kolik? ;-)
Ondatra2222
Junior

Odeslat příspěvekod Drobena 20. 12. 2017 01:40

Je to cele obdobi protoze jak je psano drive mam tam 40% slevu coz je z 599 prave tech 359Kc. Vlastnim i zamestnanecky tarif 203Kc za neomezeny Vodafone,ostatni site 1,19Kc a 1,5GB :-)
Drobena
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vpe 21. 12. 2017 18:44

Ondatra2222 píše:Drobena: 349+100? Cena je minimálně 449Kč pokud máte jejich jiný tarif + samozřejmě 100Kč splátka za modem. Není 349Kč jen částka na minimální měsíční plnění? To je totiž obvyklá částka, kterou se zavážete minimálně Vodafonu platit ale odebírané služby jsou samozřejmě dražší a nijak nesouvisejí s minimálním plněním, tedy ta částka může být třeba několik tisíc, to už se neřeší. Nebo jak jste dostala službu za 349Kč? Dává Vodafone nějakou slevu nebo nějaká jiná možnost? Celkem mě zajímá jestli bude dávat Vodafone nějaké další slevy. :-)


Takovou cenu mi nepravdive tvrdil pracovnik infolinky operatora Vodafone, a uctovalo se samozrejme 449 - oni sami nevedi, co kolik stoji.

Navic klasicky vodafonni podvod, ktery tmobile ani o2 nedela a ktera mi prijde ponekud prasecka - kdy vam prvni den nauctuji plnou castku a kdyz druhy den koncite, je nutno z nich slozite vymahat pomernou castku.
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků