od snoop69 25. 5. 2020 17:23
Tak toto téma můžu opustit po dnešní odpovědi z TM jsem odkázán na O2.
Psal jsem jim jak se s jejich modemem přihlašuju na vzdálené vysílače a měřím pro mě dostačující rychlost 20Mb.
Dobrý den,
LTE modem jste mohl připojit, ale u tohoto typu služby je důležité sledovat vytíženost lokality. Abychom stávajícím zákazníkům zaručili kvalitu služby.
V tomto případě je tedy pravděpodobně lokalita už vytížená. Proto není povoleno další připojení.U O2 na dotaz, jestli pro mě bude platit akce na sníženou cenu za prvních 6 měsíců
Tuto akci je možné využít jen při zcela novém zřízení služby. Rozdíl v rámci migrace a novém zřízení se zrušením původní služby je ten, že při standardním rušení je nastavena výpovědní doba 30 dnů, při migraci dochází ke zrušení ve chvíli, kdy nám potvrdíte, že je připojení přes mobilní datovou síť v pořádku a přejete si původní službu zrušit. Pokud tedy budete mít zájem, aktivaci služby přes mobilní datovou síť pro vás zajistím a následně i případné zrušení stávající služby.Tak žádám o zrušení ADSL a jako nový zákazník bych požádal o připojení přes LTE
Možnosti jsem ještě ověřovala, pokud máte zájem o O2 Internet prostřednictvím mobilní datové sítě s neomezenými daty, pak se stále jedná o O2 Internet v pevném místě, nezáleží na technologii, ale na druhu služby, v tomto případě by nebylo možné zvýhodněnou cenu nastavit, jelikož to lze jen v případě, že v posledních 3 měsících nebyla služba O2 Internetu na kterékoliv technologii na stejné adrese využívána.
Alcatel OT 302,Siemens C55,Siemens CX75(modified),SE K750i(W800,modified)...Samsung S8500 Wave(android port), LG V20
LCD TV SAMSUNG 42M87BD , WD TV LIVE - 2TB , 1TB , Onkyo TX-NR807 ,Heco Metas 700 , Magnat Betasub 30A