Mobil mi spadl na zem a nefunguje, mám zkusit reklamaci?

Pokud nenaleznete vhodnější přihrádku

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod sodik99 9. 10. 2007 19:22

dnes mi spadla Nokie 6230i na zem, telefon se vypnul.

Znovu jsem ho zapnul, displej svítí, klávesnice reagují, ale nezobrazuje. Je v záruce. Mám zkusit jestli to vezmou na záruční servis? Nebo je to jen ztráta času?
Zavřete oči, odcházím.
sodik99
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod seterwohipikule 9. 10. 2007 19:39

S největší pravděpodobností poznají, že ti spadl a záruku neuplatníš, nejsou to hlupáci :pozor2
Bablbam.
seterwohipikule
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bombul 9. 10. 2007 20:03

Skusist mozes ale vela si neslubuj, kamoska to skusala a dostala mobil napsat s tym, ze za skdy je zodpovedna sama neopartnym zachadzanim.
Admin na pauze
bombul
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod P800 9. 10. 2007 20:06

Za zkoušku nic nedáš..
P800
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kniter 9. 10. 2007 20:34

Ked vsetko ide len nezobrazuje moze mat zle kontakty z doskou sposobene padom. To si urcite vsimnu ale ja by som skusil. Ak to zistia mali by zavolat ze je to nezarucna ci to chces opravit. Ale ci to tak spravia?
K♥N♥I♥T♥E♥R loves Galaxy S5 neo+32GB
T♥-Telekom
Zoznam aplikácií pre Nokiu :arrow: http://forum.mobilmania.cz/viewtopic.php?f=6&t=1093900
Kniter
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vizitix 9. 10. 2007 20:41

sodik: Zkus mobilambulanci. Je to asi nejrychlejší. Když poznaj že ti spadnul, tak si opravu zaplatíš (pokuď s tim budeš souhlasit).... Tlaže ti nepíšou předpokládanou částku opravy, nebo ti ji zavolaj až zjistěj rozsah škod...
Unknown Pleasures
vizitix
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod krtenek 9. 10. 2007 20:44

sodik99 píše:Mám zkusit jestli to vezmou na záruční servis? Nebo je to jen ztráta času?
krtenek
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kryštof Korb 9. 10. 2007 20:47

Mobil mi spadl na zem a nefunguje, mám zkusit reklamaci?

Ano. Pokud to nevyjde, půjdeš za to sedět? Nepůjdeš, proto to určitě zkus. Já osobně mám s tímhle kladné zkušenosti (například mi spadla 5500, upadl mikrofon. v záruce vše bez řečí opravili). Takže to zkus, pokud půjdeš do slušeného servisu, mohlo by to vyjít.
near field | Úplně všechno o NFC.
Kryštof Korb
NokiaManiak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Policak 9. 10. 2007 21:32

Pozor!!! Např. v Mobilasku je ale u záručních oprav upozornění, že v případě, že se prokáže, že k poškození došlo vinou uživatele, platí servisní poplatek několik set korun i v případě, že k opravě nedojde. Chce li tomu majitel předejít, má reklamaci uplatnit přes prodejce, případně operátora, pokud má mobil od něj.
Podpis....to jako můj? Nebo čí? Radši to nechám volný.
Policak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AgentSvr 9. 10. 2007 22:19

Diagnostika stojí okolo 200kč, to není moc. Za zkoušku to urči stojí. Já vytopil SE a taky sem napoprvý neplatil diagnostiku?? proč? protože záruka se skončila až v době, když se přišlo na moji chybu, to znamená, že rozebrání telefonu, tedy diagnostika byla ještě hrazena záručně.
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Policak 9. 10. 2007 22:28

Asi jsem to špatně napsal. Mobilask postupuje tak, že v případě zjištění, že mobil poškodil uživatel, záruku okamžitě odebírá a mobil vydá jen po zaplacení poplatku za diagnostiku. Pokud se ti tato podmínka nelíbí, máš podat reklamaci přes prodejce, pak je ve vztahu s Mobilaskem on, ne majitel mobilu.
Podpis....to jako můj? Nebo čí? Radši to nechám volný.
Policak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AgentSvr 10. 10. 2007 21:34

Policak: Jo, myslim, že to tak je. každej servis postupuje torchu jinak.
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slávek 10. 10. 2007 21:53

Jako prodejce bych to stejně naúčtoval, není to moje blbost reklamovat utopený nebo jinak zničený telefon uživatelem.
Slávek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Nulda 17. 10. 2007 13:10

Pokud servis požaduje poplatek za diagnostiku, tak si to prodejce nechá zaplatit od zákazníka. :mrgreen:
Do ženský a do melounu nevidíš...
Nulda
Junior
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků