Operátoři na infolinkách

Pokud nenaleznete vhodnější přihrádku

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod bartmann 14. 8. 2005 19:01

Myslím, že se nedá říct ten operátor má infolinku takovou a ten takovou - záleží na tom, na koho narazíte... Stalo se mi třeba u jednoho operátora (nebudu jmenovat), že jsem chtěl jen vědět, jaké je APN pro WAP, jenže ta operátorka po mě chtěla vědět typ telefonu, už mi říkala, kam mám vjet v menu, já ji říkal, že chci vědět jen to APN, ona mi vnucovala nastavení CSD, to já nechtěl nastavit, tak po chvíli hádání mi to nastavení poslala mailem...
bartmann
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod karelll 15. 8. 2005 16:13

Ja si myslim ze ty jsi typ zakaznika ktery se nedokaze vyjadrit a hlavne dela moc chytryho, protoze pokud to nekomu vysvetlis normalne tak jsou kolem opreratorek lidi kteri jim muzou poradit.
Pokud ses takovej machr na mobilni pristroje a komunikaci tak proc nejdes pracovat k nejakemu operatorovi ( takovyho MACHRA jako ty by urcite vsichni potrebovali) a nebo proc se teda nepodivas na web a tam si nestahnes nasaveni nebo si ho neposles sam http://www.konfigurator.cz nabo http://www.t-mobile.cz a tam si najdi vnastaveni a urcite bys bylschopnej si to v telefonu nastavit sam. Mohl jsi treba zrovna padnout na nekoho koho zrovna zaskoluji a jeste nema takovej rozhled ale to ti nedojde co?? to bys musel premyslet .
Ty bys nebyl schopnej na IL vydrzet v plnem provozu ani den. Tak nekritizuj neci praci kdyz jsi nikdy nepoznal co ta prace obnasi.
karelll
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kotatkoxxl 17. 8. 2005 16:01

lukas26 píše:Zdeněk l.: no jasně, ale já se bavím o opačném problému, že když operátor(ka) fakt neví o co ti jde a přitom to normálně vysvětluješ...
hele nechme toho, nebo se tady pozabíjíme...tohle je strašně složité a nemá to řešení :)t/quote]


a pak ti zavolá lama a řekne: " já bych chtěl tóó, nóó, víte, jak máte tu službu, nóó "
"Jakou službu máte na mysli, co by měla umět nebo jak jste se o ní dozvěděl, v jaké souvislosti?"
"Nóó, von ji má kamarád, aby moch telefonovat"

A teď co by si s takovýmhle matlákem udělal ??
kotatkoxxl
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod lukas26 17. 8. 2005 16:05

to je zase druhá věc, víš? nevím, jestli tam pracuješ nebo co, ale prostě operátor si tu práci vybral dobrovolně a měl by vědět o co jde a dokázat poradit. Ovšem operátor si nemůže vybírat, jestli mu zavolá normální inteligentní člověk nebo nějaké máslo!
Nokia 3210 -> Nokia 3310 -> Nokia 6610 -> Nokia 6230i -> Nokia N72 -> Nokia N73 -> Nokia N82 + iPhone 8GB
lukas26
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kotatkoxxl 17. 8. 2005 16:06

karelll píše:Ja si myslim ze ty jsi typ zakaznika ktery se nedokaze vyjadrit a hlavne dela moc chytryho, protoze pokud to nekomu vysvetlis normalne tak jsou kolem opreratorek lidi kteri jim muzou poradit.
Pokud ses takovej machr na mobilni pristroje a komunikaci tak proc nejdes pracovat k nejakemu operatorovi ( takovyho MACHRA jako ty by urcite vsichni potrebovali) a nebo proc se teda nepodivas na web a tam si nestahnes nasaveni nebo si ho neposles sam http://www.konfigurator.cz nabo http://www.t-mobile.cz a tam si najdi vnastaveni a urcite bys bylschopnej si to v telefonu nastavit sam. Mohl jsi treba zrovna padnout na nekoho koho zrovna zaskoluji a jeste nema takovej rozhled ale to ti nedojde co?? to bys musel premyslet .
Ty bys nebyl schopnej na IL vydrzet v plnem provozu ani den. Tak nekritizuj neci praci kdyz jsi nikdy nepoznal co ta prace obnasi.


koukám, že jsi v obraze, konečně někdo inteligentní, kdo ví, kolikátá bije. Miluji yhle chytráky, co všechno znají, všechno viděli a všude byli 2x. Práce na IL není žádný med a říká se, že životnost operátora je 2 roky. Na IL se tedy neustále najímají noví lidé a ti se musí zaučovat. Samozřejmě, že pokud se školí, vědomosti mají, ale hovor přímo v praxi je trochu o něčem jiném. Jenže to tito všeználci nejsou schopni pochopit.
Když dostaneš řidičák, tak to taky ještě neznamená, že jsi dobrý řidič :idea:
kotatkoxxl
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod lukas26 17. 8. 2005 16:10

to říkám, že když někdo jde dělat takovou práci, tak s tím musí počítat, že tam budou volat debilové a taky musí mít vědomosti...a pokud nějaké vědomosti ohledně problému mám, tak je úplně jedno, jestli je mám někomu napsat mailem, říct do očí nebo po telefonu.
Už se na tohle téma nebudu vyjadřovat, jasně jsem řekl, že ne všichni jsou takoví. zrovna dneska jsem volal na operátora a nějaká velice hodná a ochotná slečna mi pomohla (i když k výsledku jsem se nedostal, protože to prostě operátor nesděluje).
Takže tak a ne jinak. Zdar
Naposledy upravil lukas26 dne 17. 8. 2005 16:12, celkově upraveno 1
Nokia 3210 -> Nokia 3310 -> Nokia 6610 -> Nokia 6230i -> Nokia N72 -> Nokia N73 -> Nokia N82 + iPhone 8GB
lukas26
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kotatkoxxl 17. 8. 2005 16:11

lukas26 píše:to je zase druhá věc, víš? nevím, jestli tam pracuješ nebo co, ale prostě operátor si tu práci vybral dobrovolně a měl by vědět o co jde a dokázat poradit. Ovšem operátor si nemůže vybírat, jestli mu zavolá normální inteligentní člověk nebo nějaké máslo!l/quote]


Tak mi řekni, jak by si zareagoval na ten případ, jak jsem psala. Ten člověk ti víc neřekne. A máš pouze dvě možnosti - buď se ho vyptávat až tě napadne, co má na mysli ( ale on o tobě řekne, že jsi debil, že si se vyptával a nevěděl o co jde) a nebo druhá možnost, doporučíš mu zjistit o co přesně jde, co kamarád má a ať zkusí zavolat znovu a v tom případě opět řekne ... viz. závorka

Tak poraď pane chytrej, jak z toho ven, jak by si to řešil ty?? A takových zákazníků je docela dost a je jedno, jestli je to TM, ET nebo Oskar
kotatkoxxl
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod lukas26 17. 8. 2005 16:14

viz minulý příspěvek...ale jako toto naprosto chápu, asi bych taky nevěděl co s nima. Ale když o tobě někdo z takovýchto lidí řekne, že jsi debil, tak víš co...to nemůžeš brát vážně, protože pokud je někdo naprosto vygumovaný, tak je to složité.
Odcházím, pro dnešek se asi loučím, jedu domů z práce. čau čau
Nokia 3210 -> Nokia 3310 -> Nokia 6610 -> Nokia 6230i -> Nokia N72 -> Nokia N73 -> Nokia N82 + iPhone 8GB
lukas26
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kotatkoxxl 17. 8. 2005 16:19

Clarify


ten Tvůj nick mě rozesmál, znám velmi důvěrně, měla jsem si hodt BSCS nebo SAP :D
kotatkoxxl
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kotatkoxxl 17. 8. 2005 16:25

kachel píše:Chtělo by to ale, aby když řešim na infolince nějakej problém a pak to kvůli skvělému signálu T-mobilu (no teď už se tady zlepšil :) ) vypadne, abych při opakovaném volání řekl s kym sem mluvil, oni mě spojili a pokračovali jsme. Takhle mluvim s někym jiným a musim celý svůj problém říkat znova... :?e/quote]



Někteří operátoři to řeší zpětným zavoláním zákaznikovi, ale je to jen v jeho dobré vůli a záleží, jak daleko jste se v řešení problému dostali. Pokud jste na začátku, tak většinou ne, ale pokud jste třeba už v půlce, tak fakt někteří volají ( pokud zrovna dotyčný není nedostupný, jelikož znovu volá na IL :o) )
kotatkoxxl
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod IcemanCZ 18. 8. 2005 12:57

lukas26 problem byl v tom ze jsi nedokazal specifikovat problem :-)
me se nikdy nic nestalo :-)
Thomas Alva Edison je chlap kvůli kterému musíme dělat na tři směny.
IcemanCZ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukas26 18. 8. 2005 13:30

hmm, to bych taky netvrdil, ale možná z části máš pravdu...
Nokia 3210 -> Nokia 3310 -> Nokia 6610 -> Nokia 6230i -> Nokia N72 -> Nokia N73 -> Nokia N82 + iPhone 8GB
lukas26
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Schapp 19. 8. 2005 14:21

Nejlepší operátoři jsou na pražské centrální infolince Motoroly (nějaká bába s hlasem chlapa a ruským přízvukem) - volal jsem tam dvakrát a pokaždé mi bylo řečeno něco málo srozumitelného ve smyslu "To nevím" - a pokaždé ve skoro stejné formulaci. Ta osoba zřejmě vůbec netušila ktrerá bije a použivala tuhle formulaci dost často :D Doporučuju, většího tupouna jste ještě neslyšeli :lol:
Schapp
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BeruskaVS 22. 8. 2005 21:56

[quote="kotatkoxxl"]Clarify


ten Tvůj nick mě rozesmál, znám velmi důvěrně, měla jsem si hodt BSCS nebo SAP :D[/quote

Mě taky! Ať žije zákaznické centrum :-)
BeruskaVS
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Krumlovská 23. 11. 2005 18:54

Mimo téma, ale už se dost nudím: 25 minut držím telefon u ucha a čekám, až se mi ozve operátor T-Mobile!!!!! ...Nezavěšujte prosím... jakmile to bude možné, váš hovor bude přepojen na volného asistenta...nezavěšujte prosím, všichni naši asistenti se věnují zákazníkům, kteří se dovolali před vámi... nezavěšujte prosím,.... 30 minut... jakmile to bude možné, váš hovor bude přepojen... Sekla bych s tím, ale teď už jsem jen zvědavá, jak dlouho to bude ještě trvat. Snad se mi do té doby nevybije mobil... Nezavěšujte prosím... ?Bych zavěsila, ale mám průser (prvně) - nevšimla jsem si, že mi neodešlo z účtu inkaso za telefon pro nedostatečný zůstatek...Tak nezavěšuju... Žeby trest?! ...Jakmile to bude možné, váš hovor bude přepojen na volného asistenta...35 minut, zbývá poslední čárka, jdu pro nabíječku. Nabíjím. Asistenti asi usnuli. Kdyby mi ten automat nezařval v pravidelných intervalech do ucha Nezavěšujte..., tak bych taky usnula. 40 minut. Tak to zkusím vytočit ještě jednou. Přemlouvá mě nezavěšujte prosím... Ach jo. Ještěže jsem si tady psala ty bludy, zapomněla bych co jsem vlastně chtěla.
Tak podruhé...jednou to zazvonilo, vyřízeno do 30 vteřin. Jsem vyčerpaná.
Krumlovská
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků