od Tom_82 8. 5. 2007 13:15
Je to slovo proti slovu. Kupující má jedinou povinnost: doklady si při koupi řádně zkontrolovat a uschovat. Pokud kupující zaplatí a z obchodu odejde se špatně vypsanými doklady, uzavřel tak kupní smlouvu (se souhlasem).
Kupující teď může říct, že na něho prodavač udělal podvod a prodavač může naopak říct, že se kupující snaží udělat podvod na něho s mobilem, na který není záruka.
Pokud se kupující dostaví ještě ten den, nejpozději do konce týdne, je to potom otázka jednání firmy či prodavače, jak se k tomu postaví.
Vyhrožování s ČOI a suverénní jednání většinou úspěch nepřinese. Radím telefon prodat, nebo to risknout a věřit, že bude v pořádku a záruční reklamace nebude třeba. Osobně bych se telefonu raději zbavil, protože pokud je IMEI vypsané špatně úmyslně, tak to *****í. Každopádně bych se do té firmy v budoucnu už nevracel.