od roy1 12. 7. 2020 00:08
On snad píše že chce nakupovat na Ali? Ne, proto píšu o PayPal, na Ali mají svůj program ochrany kupujícího, nicméně PayPal považuji stále za lepší, I když řešení sporů na Ali funguje taky dobře. Reklamace I s doručením nového telefonu ke mně domů trvala přesně 26 dnů, náklady nebyly žádné, balíček do Číny stál 260 Kč, nicméně tu cenu mi refundoval PayPal v rámci úhrady nákladů za vrácené zboží, což se v Česku, pokud posíláš do servisu sám, často nevidí a místní poštovné (byť menší) jde většinou k tíží zákazníka (čest prémiovým službám třeba samsungu které jsou gratis).
Ono by, Dicku, bylo lepší na otázku po osobních zkušenostech radši nepřispívat, pokud v Číně nakupuješ jen na Ali a jen pouzdra a podobné cetky.
Ale chápu, že si jen vyjádřil své obavy, které tě vedou k tomu, že v Číně nic dražšího nekupuješ, tvůj pohled respektuji, nicméně si ho mohl doplnit jasnou formulací že jde o předpoklady a domněnky, ne o reálné problémy.