nechtějí uznat reklamaci

Pokud nenaleznete vhodnější přihrádku

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Loader 18. 11. 2018 19:13

@BigT: Opravdu se to někdy stane, digitizér nepraskne, ale praskne displej.

@Topes: Byly by k náhledu fotky, které jsi obdržel od servisu?
Administrátor fóra MobilMania.cz
Loader
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uiqjirka 18. 11. 2018 19:17

Presne tak, je to casto, sklo casto vydrzi, pruzi a praskne pouze displej pod sklem, sklo dost pruzi a stava se to bezne, nic nenormalniho, od noseni telefonu v zadu v kalhotech, pádem anebo jinym zpusobem.
Fotky napovi, pokud je sem uzivatel vlozi.
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pan Kája 18. 11. 2018 23:25

Sice je to trochu mimo téma, ale osobně jsem zažil ve svém okolí případ s velkou televizí od LG. Děcko (jak později přiznalo) praštilo ve vzteku do obrazovky, když u pohádky vypadl proud. Celá televize vypadala jako nová, jen nešla zapnout. Tak padlo podezření, že by to mohlo mít nějakou zvláštní souvislost s výpadkem proudu. Nakonec se zjistilo, že je prasknutý displej pod neporušeným sklem. A bylo po reklamaci.
Siemens M50 -> SE T300 -> SE K750i -> SE C702 -> SE Elm -> Motorola Atrix 4G -> Lumia 1020 (AT&T) -> Lumia 930 -> Galaxy S7 -> Huawei P30 Pro
Pan Kája
Ex-moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod szantus 19. 11. 2018 07:14

Dotykové sklo/digitizér se většinou vyrábí z odolného materiálu (Gorilla glass, atd.), ale vlastní zobrazovač (LCD/displej), je z běžného skla, takže úplně běžně praskne při pádu /tlaku...
szantus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pajadan 19. 11. 2018 12:21

upřímně, tazatel je jasný důkaz toho, jak se vlastní blbost snaží hodit na prodejce, ten člověk co tam sedí asi těžko, když je tel třeba vypnutý pozná, že ma prasklý displej, když je třeba vrchní sklo nepoškozené, nebo třeba, ze má prasklou desku a podobně a tel na pohled poškození nemá. Od toho je pak servis, který zjistí skutečnou vadu. Takže pokud na telefonu ten co to přijali na prodejně neviděl mechanické poškození, tak je to jen proto, že to prosté na první pohled není vidět. telefon může být jak nový, stačí klepnout a praskne displej pod sklem, které poškozené není. Takže tazateli spíš si sáhni do svědomí, kde je vlastně ta skutečná pravda....
pajadan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod baja.ja 19. 11. 2018 16:08

... a tak, zkouší to, třeba to projde
baja.ja
Junior

Odeslat příspěvekod melipa 19. 11. 2018 17:53

Upřímně: nemáš nárok na nic. Ale zkus to a dej nám vědět, jak to dopadlo ;-)
melipa
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ludek_II 19. 11. 2018 20:25

Počkej...máš písemný důkaz, že mobil byl bez poškození, vrátí se ti poškozený a nemáš nárok na nic ?! Jako jsme v České republice, ale zas tak černě bych to neviděl.

-- 19. 11. 2018 19:30 --

Pan Kája píše:Sice je to trochu mimo téma, ale osobně jsem zažil ve svém okolí případ s velkou televizí od LG. Děcko (jak později přiznalo) praštilo ve vzteku do obrazovky, když u pohádky vypadl proud. Celá televize vypadala jako nová, jen nešla zapnout. Tak padlo podezření, že by to mohlo mít nějakou zvláštní souvislost s výpadkem proudu. Nakonec se zjistilo, že je prasknutý displej pod neporušeným sklem. A bylo po reklamaci.


To jsou dneska spratci :-)
Ludek_II
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Topes 20. 11. 2018 08:00

Takže alza se vyjádřila že cenu opravy sama zaplatí, protože mám černé na bílém že telefonu nic nebylo a dokonce si vyjeli i kamery z reklamace kde byl zjištěn standardní postup příjmu reklamace a nikde náznak toho, že bych předával mechanicky poškozený telefon což na fotkách ze servisu bylo poškození patrné a to při vyplém displeji když nešel vůbec. Jednoduše jsem byl papírově v právu takže no problem. Za mě spokojenost. Co se týče svědomí tak tehdy jsem reklamoval závadu a jelikož bylo křáplé sklo nad displejem u sluchátka což nemělo s reklamovanou vadou souvislost tak i přes to mi to tehdy zamítli a rovnou zrušili záruku, takže taky neměli svědomí že tam chudák jdu s něčím a oni to sprostě zamítli kvůli něčemu jinému. Prostě využili svého práva a zákonu jako já nyní.
Topes
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zivan 20. 11. 2018 10:59

Chapu tedy spravne, ze tys to tam daval s vrchnim sklem v poradku (i treba s prasklym displejem pod tim) a ze servisu prisla fotka, kdy je praskle i vrchni sklo?
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Topes 20. 11. 2018 11:47

Vrchní sklo bylo v pořádku a v servisu zjistili že je prasklý asi přímo displej podle fotek ,což je krásně vidět, ovšem to už není můj problém když alza potvrdila že byl telefon k reklamaci přijat v pořádku.
Topes
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uiqjirka 20. 11. 2018 11:56

Alza nemohla rozpoznat praskly displej pod sklem, od toho je tu servis, takze samozrejme narok na reklamaci nemas a ani ho nenese Alza. Proste sis telefon znicil a ted se ti nechce cvakat, klasika.
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod melipa 20. 11. 2018 12:15

Hlavně, že máš svědomí čisté a můžeš v klidu spát, bez výčitek svědomí :-) A pak to v tom státě nemá vypadat tak, jak vypadá. Nejoblíbenější politik je trestně stíhaný, na hradě sedí soudem uznaný lhář a Kajínek je oblíbená Tv hvězda :-)
melipa
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Topes 20. 11. 2018 12:23

Ale mohla. Na fotkách je to krásně vidět jak to je prasklé takže kdyby to mělo být prasklé při předání na reklamaci tak si toho ten pracovník všimne když na ten mobil čuměl důkladně ze všech stran a pod různým úhlem. Alza opravu zaplatí a tím to je vyřešeno. I pokud budu spekulovat o tom, že ty praskliny tam byly a technik si toho jen nevšiml, je to jeho chyba. Já když v práci příjmu rozbité zboží které nebudu kontrolovat a nenechám si to od řidiče potvrdit do CMR že to takhle přivezl, tak to taky půjde na mě protože svým podpisem a razítkem přebírám za přijaté zboží odpovědnost a všechny problémy včetně úhrady za poškozené zboží které by zákazník ohlásil by šly za mnou. Takže asi tak. To jak mobil přišel k defektu už nechám na fantazii zdejších uživatelů. Já alze řekl svoje oficiální stanovisko které mi i potvrdila že mobil byl opravdu přijat v pořádku a tím pádem mě už nic zajímat nemusí...

-- 20. 11. 2018 11:26 --

Melipa : ale jo, spát můžu už klidně když vím že reklamace dopadla v pořádku.
Topes
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uiqjirka 21. 11. 2018 11:39

Od odborneho posouzeni a rozsahu skod je tu servis, Alza je jen meziclanek a na nic narok nemas, jen dalsi vychcanek, ktery nehodla nest odpovednost za vec, kteru si znicil. Tecka.
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron