Peněženka - Platba kreditem

O operačních systémech Windows 10 Mobile i Windows Phone, a jejich aplikacích

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod JeffRaska 6. 4. 2014 13:12

Zdravím,

chtěl jsem si koupit jednu aplikaci ze storu a zaplatit pomocí kreditu, ale když kliknu na Koupit, tak po chvilce vyskočí pouze hláška Váš nákup nebyl dokončen. Zkuste to znovu později. Je nutné něco nějak extra nastavit, je chyba v aplikaci Peněženka nebo prostě jen dělám něco špatně?

Operátor: Vodafone
Prémiové platby mám povoleny
JeffRaska
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 6. 4. 2014 16:10

Hezký den,
ověřte prosím, že máte v nastavení lokalizace nastavený jako region ČR. Také je někdy zapotřebí se připojit přes mobilní data, nikoliv přes Wi-Fi. Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JeffRaska 6. 4. 2014 20:25

Bohužel ani jedna z možností problém nevyřešila. Není nutné v peněžence nějak předvyplnit údaje typu telefon poskytovatele, fakturační telefon, jméno zákazníka atd?
JeffRaska
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků