Zkušenosti s infolinkami operátorů

Diskuze na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod honzac_bitch 28. 9. 2007 20:16

Ahojda :wink: Poprosil bych Vás, kdyby jste mi sem mohli napsat postřehy, které jste měli při hovoru s operátorem - negativní a doufám že i nějaký pozitivní 8)
Moc dekuju
Honzáč
Naposledy upravil snowboarder dne 20. 7. 2008 14:29, celkově upraveno 3
Důvod: edit
E? goto hell .....
honzac_bitch
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Aleš P. 28. 9. 2007 20:26

honzac_bitch : Tím "Customer Care" je myšleno běžné infolinky operátorů *11 , 4603 a *077 ?

> Tady na fóru je ptát se dle mého názoru celkem zbytečné.. Lidé kteří sem chodí nejsou v žádném případě reprezentativní vzorek ze kterého by šly vyvodit nějaké závěry.

> Lidé si obecně zapamatují špatné zkušenosti.

> Já volám infolinky hodně často a hodně často narazím na operátory, kteří v mých dotazech plavou.

> Takové téma už zde určitě někde je :wink:
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod honzac_bitch 28. 9. 2007 20:35

Jojo :) Prostě péče o zákazníky :) Mno já myslim, že čtenáři mobilmane jsou vzorek nejlepší :) Uvidíme ......
E? goto hell .....
honzac_bitch
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod alexxx 28. 9. 2007 20:55

V podstatě dobré i když někdy mě přesvědčují o blbostech. Třeba minule mi operátor TM tvrdil že s Internetem 4G Premium nemůžu sbírat body v programu Bonus i když mi na každý faktruře naskakují tak mu to řikám on nevěří po chvilce uzná chybu omluví se a vše OK. Akorát jednou jsem narazil asi před 4 lety na hodně arogantního operátora bývalého Eurotelu... Jinak zkušenosti dobrý všichni jsou maximálně vstřícní a snaží se problém co nejrychleji vyřešit akorát někdy holt jim chybí inforamace či mají špatné ale snaží se
...Vy se mi smějete že jsem jiný???...
...Já se směju vám že jste všichni stejný!!!...
alexxx
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sandra 28. 9. 2007 20:56

Mohu mluvit za mobilního operátora T-Mobile, osobní zkušenost kladná, zodpovězeny dotazy, vstřícní a informace pravdivé.
Jsem tarifní zákazník (platinová péče).
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod nokez 28. 9. 2007 21:14

Včera jsem volal na info t-mobile, kupoval jsem telefon MDA Touch a přes eShop mě to psalo jinou cenu. Tak jsem zavolal na info, slečna byla velice ochotná a ještě mě nabídla, že mě přidá k tarifu 20min do všech sítí nebo 50 SMS na půl roku. Prostě jen tak, tak jsem vzal těch 20 min.
R.
Nokia E90 + 8GB SDHC + BH-604, Nokia N70 + 1GB, MDA Touch + 1GB, BT GPS i-tec 339
nokez
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alexxx 28. 9. 2007 21:16

Já mám na simce co používam pracovně taky platinovou péči tak asi proto se tak snaží :-) to asi ne ale pravda že na infolince nikdy nečekám. Ale třeba na simce co mám net tak mám jen stříbrnou péči a to se pak dovolat na infolinku je docela umění...
...Vy se mi smějete že jsem jiný???...
...Já se směju vám že jste všichni stejný!!!...
alexxx
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AgentSvr 1. 10. 2007 22:10

Operátory u T-Mobile musím pochválit. Snad nikdy sem neměl s nimi žádnou špatnou zkušenost, ale volávám tam minimálně. Zato nejhorší zkušenosti mám stále u O2. Tam 90% telefonátů je plných omylů a mýtů. Kvalita stojí za nic, tamní operátoři se na svou práci opravdu špatně vyznají. U 8 z 10 operátorů jsem nespokojen. Mají co dohánět, nechápu jak za to můžou pobírat peníze. Tyhle silný slova volím úmyslně, aby si toho někdo všim. Zrovna v posledním telefonátu jsem musel operátorce objasit, že na vyřízení reklamace je 30 kalendářních dní a ne 30prac. dní, jak mi chtěla namluvit.
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pan Y. 2. 10. 2007 09:53

Operátory T-Mobile, resp. jejich zaměstnavatele, nemůžu ani náhodou pochválit za jejich diletantský přístup co se týče podávání informací k datovým zvýhodněním. Trvá to už několik měsíců a nejsou schopni si sjednotit informace.
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 2. 10. 2007 13:46

Souhlas s pan Y.!! Operátoři TM snad jiné než zavádějící informace neznají. Zvláště datové zvýhodnění je perla. U Vodafonu bývají vstřícní, občas i něco ví ale na "blba" se dá narazit všude. Je to o přístupu každého člověka ke své práci.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sandra 1. 12. 2007 11:52

Co jsem osobně nově zaregistrovala tak to, že pokud TM napíšu email s dotazem či problémem, tak mi do cca 2 hodin volají a poradí. Nebylo to ojedinělé, v poslední době pokaždé.
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Sentry 1. 12. 2007 14:56

Jestli to treba neni tou platinovou peci :D mimochodem u tarifniho zakaznika, to je nejaka nadstandardni sluzba ta platinova pece nebo je to podle vyse utraty pausalu ?
OnePlus Nord 3 5G - 16GB / 256GB
Model: CPH2493
OxygenOS 13.1.0.592(EX01)
Sentry
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sandra 1. 12. 2007 15:02

Nevím podle čeho TM přiděluje péče, já mám platinovou už dost dlouho. Také jsem si všimla, že mluvím skoro pokaždé se stejným operátorem, docela zvláštní. Jinak, když volají a já to nezvednu, tak mi volali i 4x :lol: A musím uznat, opravdu se snaží.
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod ingman 3. 12. 2007 21:54

Bohužel neznám pravidla přidělení operátora nebo to, kde je najít. Ale myslím si, že už každý zákazní dle úrovně péče má přiděleného svého operátora. Je to slyšet už v hlášce při přepojování na něj. Úroveň péče je samozžejmě podle toho, kolik jim platíte měsíčně a jestli jste zákazník se smlouvou na ič nebo rč. Táta má stříbrnou péči a má přidělenou i paní na infolince. Její problém je, že mu před koncem smluvního období volala a dost trapně mu vyhrožovala, že pokud neprodlouží přes telefon, tak nebude mít všechny ty úžasné výhody, které mu nabízí. Tarif jsem chtěl prodloužit přes net spolu s novým telefonem až teď, těsně před koncem období, ale jaksi je to přes net dost krkolomné a nemůžu si ani vybrat jaký tarif chci. Tak jsme to zařídili přes Tu paní, která vyhrožovala a nyní už byla dosti hodná a ,,miloušká´´. Na vše, na co jsem se jí zeptal, tak odpověděla správně, takže nám pomohla.
Moje dedukce tedy je, že čím více t-mobilu dávate, tím lepšího máte operátora a také ho máte stálejšího.
U předplacenek to je určitě jinačí. Řekl bych, že předplacenkáři dostávají brigádníky, nebo operátory s horším skóre. Já mám předplacenku a například, když jsem se zajímal o balíček twist surf plus pro předplacenku, tak mi operátorka sdělila, že takový balíček vůbec neexistuje a furt mluvila o datovém tarifu pro tarifní zákazníky.
Znám jen infolinku T-mobile, s operátory ostatních operátorů jsem naštěstí mluvit nemusel, i když jsem jejich zákazník. Infolince se vyhýbám jako čert kříži. Raději vše nastavuji přes internetové rozhraní.
ingman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sandra 3. 12. 2007 21:58

Cože? Tak mně končila smlouva a v žádném případě mi nikdo nevyhrožoval. Poslali mi dopis, velmi slušný a nikdo mě neotravoval. Já naštěstí vždy mluvím s mužem-operátorem, ti jsou nejlepší :D
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků