od ingman 3. 12. 2007 21:54
Bohužel neznám pravidla přidělení operátora nebo to, kde je najít. Ale myslím si, že už každý zákazní dle úrovně péče má přiděleného svého operátora. Je to slyšet už v hlášce při přepojování na něj. Úroveň péče je samozžejmě podle toho, kolik jim platíte měsíčně a jestli jste zákazník se smlouvou na ič nebo rč. Táta má stříbrnou péči a má přidělenou i paní na infolince. Její problém je, že mu před koncem smluvního období volala a dost trapně mu vyhrožovala, že pokud neprodlouží přes telefon, tak nebude mít všechny ty úžasné výhody, které mu nabízí. Tarif jsem chtěl prodloužit přes net spolu s novým telefonem až teď, těsně před koncem období, ale jaksi je to přes net dost krkolomné a nemůžu si ani vybrat jaký tarif chci. Tak jsme to zařídili přes Tu paní, která vyhrožovala a nyní už byla dosti hodná a ,,miloušká´´. Na vše, na co jsem se jí zeptal, tak odpověděla správně, takže nám pomohla.
Moje dedukce tedy je, že čím více t-mobilu dávate, tím lepšího máte operátora a také ho máte stálejšího.
U předplacenek to je určitě jinačí. Řekl bych, že předplacenkáři dostávají brigádníky, nebo operátory s horším skóre. Já mám předplacenku a například, když jsem se zajímal o balíček twist surf plus pro předplacenku, tak mi operátorka sdělila, že takový balíček vůbec neexistuje a furt mluvila o datovém tarifu pro tarifní zákazníky.
Znám jen infolinku T-mobile, s operátory ostatních operátorů jsem naštěstí mluvit nemusel, i když jsem jejich zákazník. Infolince se vyhýbám jako čert kříži. Raději vše nastavuji přes internetové rozhraní.