Zkušenosti s infolinkami operátorů

Diskuze na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Sasakr 16. 9. 2009 01:08

Nás se neptej, jsou to tvoje peníze, já bych jim je nenechal. Jde jen o to, jestli se budou vykrucovat nebo to vrátí bez problému.
Nepokradeš
Sasakr
Maniak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 16. 9. 2009 11:27

Nejde ani o peníze, 70 Kč je dnes nic, ale jde o princip! Mám pocit, že operátoři O2 jsou vskutku nekompetentní idioti. Možná za to sami nemohou a vina je na těch nahoře, že nejsou dobře zaškoleni nebo mají zhovadilý systém, ale to mě jako platícího zákazníka vůbec nezajímá..
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ondraschoffka 16. 9. 2009 12:22

s reklamací, resp.jejím uznáním podle mě nebude problém, za celou situaci je odpovědný ale podle mě pouze ten konkrétní operátor, a ne nikdo nahoře, jak píše goob, tohle je otázka vyhledání informace na firemním intranetu předpokládám, a dost možná šlo z jeho strany pouze o ulehčení si práce...
ondraschoffka
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pucicek 17. 9. 2009 13:26

Tak jsem reklamoval pres reklamace tu spatne podanou informyci od operatorky, jak je uz zde ve foru vysse uvedeno o tom videohovoru do nemecka:

A odpoved zni:
Vážený pane xxxxxxx,

reaguji na Váš e-mail.

Pokud Vám operátorka podala chybnou informaci o využití této služby, velice
se Vám, jménem naší společnosti, omlouváme. Zároveň však považujeme za
potřebné konstatovat, že jsme nebyli Vašemu jednání přítomni a nemůžeme tak
o jeho průběhu činit zpětné závěry. Vaše prohlášení, že jste byl během
jednání nesprávně informován, považujeme tedy za neověřené, a při
posuzování oprávněnosti Vašeho požadavku z něj není možné vycházet. V zájmu
zvyšování kvality našich služeb, na všech našich linkách, může být hovor s
naším operátorem monitorován. Nejsou ovšem monitorovány všechny hovory.
Nemůžeme tedy zpětně posoudit správnost předaných informací a není tedy
možné vyhovět Vaší reklamaci.

Fakturace proběhla korektně, v souladu se smluvními podmínkami a Ceníkem
služeb.


Takze je reklamace na nic. Dobra pro priste si budu hovor taky nahravat.
Vodafone CZ (Ze zahraničních karet Vodafone Deutschland > CallYa) A telefon Nokia Lumia 820.
pucicek
Junior

Odeslat příspěvekod audiobullys 17. 9. 2009 14:34

hmm pekny dev.y tady je videt rozdil pausal karta pristup k zakaznikovi. zkusil bych jeste otravovat na prodejne.
dneska reklamace na lince O2 na pul hodky, slecna hledala co vsechno je fcni a nefunkcni v systemu . sleva 100 kc na neon od adsl , 50 procent od retenci . to ze mi rekla ze se to po naky dobe samo od sebe vystornovalo me uz ani nemuze prekvapit u toho jejich amaterskeho software ktery jim delala jedna trapna firma accenture kde delaj jen samy nezkuseni lidoopi.
ja bejt manazerem v O2 tak uz davno po tydle pochybny firme zadam miliony, kdyz takhle ku.vi faktury a sluzby a ztracim kvuli nim zakazniky. ja kuprikladu jsem zrusil jedno cislo , me nebavi kazdej mesic bejt vokradenej vo stovky neli tisice Kc a 5x do mesice jim volat a zkoumat co uz vsechno za sluzby funguje a kdy prijde faktury, opravovat po nich ty reklamace.
pac co ten jejich system predvadi, to by zvaldli i cviceny opice nebo i Větve , ktery budou tu praci delat lacinejc nez ten jejich software co je stal.
v Plzni urcite bude dost vetvi bez prace tak bych hledal tam, to stejny operatorky , 10 min si zjistuje jestli opravdu tam tu slevu mam. nezjistuju a bez debat poslu reklamaci, furt tam delaj naky kvocny co si myslej ze jim zakaznik lze a maj pravdu oni. jejich minus.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Petr T. 17. 9. 2009 16:05

audiobullys píše:tady je videt rozdil pausal karta pristup k zakaznikovi

To jsem moc nepochopil. On reklamoval paušál (O2 Zero). To jako že s předplacenkou by pochodil ještě hůř?
Petr T.
Junior

Odeslat příspěvekod goob 17. 9. 2009 16:23

No, když to tak vidím (i dle svých zkušeností), tak s O2 bych komunikoval pouze tak, že bych si všechny hovory nahrával a samozřejmě jim to na počátku hovoru sdělil, aby si toho byli vědomi...
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Europe Men 17. 9. 2009 16:38

To je husty. Nakonec zakaznik na vse doplati. Nejspis je to tak, ze to vubec nezkoumaji, kdyby ano, uznali by stiznost. Mel jsem problemy s Doporucte a ziskejte, OP mi ji slibil, ale nezadal. Napsal jsem po domluve s oddelenim Ptejte se VF, pisemnou reklamaci, poslal doporucene a pozor, to jsem ziral, za 2 dny sms na mobil, ze prijali mou stiznost a ze ji budou resit. Do 5 dnu vse vyreseno a navic jsem to dostal i v pisemne podobe. To je dle me korektni jednani. A ne jako O2.
Europe Men
Junior

Odeslat příspěvekod Snekac 19. 9. 2009 19:12

audiobullys píše:hmm pekny dev.y tady je videt rozdil pausal karta pristup k zakaznikovi. zkusil bych jeste otravovat na prodejne.


Nechápu :oboze Co by mu asi na prodejně řekli? To je fakt rada nad zlato...

Nejlepší je posílat důležité dotazy přes online formuláře, pak máte vždy důkaz ;-)
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 911 23. 11. 2009 12:51

tak taky pridam...O2

chtel sem si priobjednat inernet na cesty za tech 150kc k inetrnetu na doma. Modem na CDMA jsem mel. Chtel sem po nich jen aktivacni podklady...
Prvnich sest tydnu sem cekal na sim kartu(bylo mi to divne, ze by se tam davala, ale nikdy sem cdma nemel, tak sem to neresil). Po sesti tydnech mi nekdo dalsi sdelil, ze sim tam neni, ze jen poslou postou smlouvu na podpis. A takhle sem tam volal kazdy tyden, kdyz nic vzdkycky neprislo, asi jeste 6x. Pricemz sem jim moje OP, cislo modemu, ... zadaval skoro pokazde znova. Vzdy se to nejako samo vymazalo pry. Predposledni pokus sem byl dokonce prepojen primo na prodejni, kde borec hned ze pry posila, ze tam na tom sedi... Tyden a pul nic. Volam naposled a zenska me po prepojovani klasickem od jenoho k druhemu, prepojila na mobilni. Poprve, ale tam se to pry resi vzdy. No tak sem se chtel nechat na primy prodej. Tam byl ten pan, co sem se s nim domlouval a mel jsem jeho jmeno. Ale pry to neslo a kdyz sem ji to popsal, tak pry v systemu nejsem a ani tam ta objednavka neni ( Ani ta z cervna, ktera tam byla vzdy, kdyz nemohli dohledat ty nejnovejsi urgence).No a na zaver me dorazila, ze pry to neni mozne, ze to z cervna byt nemuze, bo by to uz muselo byt davno vyrizene!!!!!!!! tak sem ji poslal do ***** a byl odhodlan pro neco jineho. A za hodku volal kuryr, ze je tu se smlouvou, takze ten pan z primeho prodeje sice pozde, ale nakonec splnil, co slibil. Nikdo jiny to byt nemohl...

co poradit? tezko rict. pamatovat si jmena, chtit nadrizene uplne nefungovalo. nekdy sem byl uz celkem zoufaly. mozna smula. asi hned jit na prodejnu, ikdyz to mate daleko, jako ja a myslite si, ze jen poslat smlouvu je preci jednoduche!
O2 mobil sem nedavno zrusil, cim mene o2, tim lepe. jeste ten net... moc na vyber ale v lokalite nemam a ten CDMA slape vyborne :-))
Never a frown with golden brown
911
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sk8pr 28. 11. 2009 15:20

vetsina lidi tu pise o tom, jak maj neschopny operatory apod. me ale daleko vic vadi ta cekaci doba nez se spojim s nekym zivym, ta doba nez se proklikate nabidkou aby vam nasledne typek u telefonu rekl, ze tohle on neresi a ze vas prepoji. s zivyma lidma uz ten problem vyresim vetsinou rychle ale ta doba nez se k nekomu kompetentnimu dostanu je smrtelna... a to je jak u O2 tak u TM. vodafone netusim.
Stara krabice ericsson -> Siemens C35i -> Sony Ericsson T630 (dlouholetý společník) -> Siemens M55 -> Sony Ericsson K500i -> Nokia 6288 -> HTC Touch Pro -> LG Optimus 2X
sk8pr
Junior

Odeslat příspěvekod obluda zelená 28. 11. 2009 18:59

Když tady tak píše 911, tak jsem si vzpoměl, jak jsme kdysi řešili, že nám O2 poslali špatný modem. Bylo to na začátku nějaké akce a posleli nám ještě nějaký horší, ne ten, co měli.
Už přesně si to nepamatuji. Ale taťkovi říkali, že ho má vrátit na prodejně a dají mu druhý. Na prodejně mu ho ani nechtěli vzít. Nakonec ho teda ale vzali. Čekali jsme a nic. Potom následovalo hovory na O2 linku, kde ujišťovali, že ho pošlou. Následně z nich vylezlo, že to jejich systém nedovolí. Pak je napadlo, že to udělají v systému jako reklamaci a modem konečně došel.
Celé to ukecávání trvalo snad měsíc.
Zároveň upozorňuji, že je to opravdu už nějaká doba, několik let, ještě z dob, kdy mělo ADSL rychlost 512kbps.
Motorola T180-> Nokia 3410-> SE Z600-> Nokia 3410-> SE K750i-> SE K790i-> Nokia N8-00 -> Xperia SP -> Nokia 6

Nějak nemám čas.
obluda zelená
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Karlaf 9. 2. 2010 12:37

PROBLÉMY pouze s O2,trvalé,stálé. Informace od operátorů se liší od informace jednotlivých poboček.Platím paušál s voláním soboty-neděle zdarma.Pro pokračování paušálu mi přišla SMS,že po poslání,opět mohu využívat této služby.OMYL.Poslala jsem,ale bez možností volného volání - na pobočce jsem se dozvěděla,že mi vyreklamují.Vzniklo to,protože mi skončila smlouva a bez podpisu na další závazek-tudíž nemohu využívat volné volání?!!Zajásala jsem,že někdo přemýšlel a smlouva přijde k podpisu.Další návštěvy poboček,volání na linku...Technické problémy-jaké??-bránily v tom,abych mohla využívat tento tarif dle potřeb.Prý vyreklamují sami,vloni jsem č e k a l a na změnu tarifu od žádosti v červenci - do října.Vyřídíme - napiště reklamaci...Reklamace sice vyřídí,ale trvá to neuvěřitelně dlouho.NESCHOPNOST,NEPROFESIONALITA,NEPRUŽNOST,nic kladného mě na O2 nenapadá,podobné problémy jsme řešili i v práci.NESCHOPNOST řešit naprosto banální záležitosti-opět trvalo několik měsíců.Když není Váš VIP zást.-dovolená,nemoc-prostě máte smůlu,NIKDO se toho neujme!!!
Karlaf
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod paulis2 9. 2. 2010 14:30

Nechci se tu do nikoho navážet, ale pokud vidím, že spoleh na operátora není zrovna ideální, snažím se to vzít do vlastních rukou. Prostě operátorovi nedat šanci mě oblbnout. Když něco měním, většinou o daných atrifech vím vícenež na pobočkách. A pro jistotu zajdu na dvě pobočky ve městě. Tím se ujistím, že jsou mi podány jisté informace. Samozřejmě je tu riziko, že mi oba prodejci poskytnou špatné informace, nicméně šance je malá.
HTC One S (O2 ČEZ Standard)
Testuji: BlackBerry Z10, HTC Desire 601, HTC One max
paulis2
Pokročilý

Odeslat příspěvekod sk8pr 9. 2. 2010 15:50

Pan nebo Pani Karlaf, uprimne receno vas trochu lituju. Co chci to si objednam, kdyz mi konci smlouva, zajdu a uzavru novou. Kdyz se neco rozbije, odnesu to na pobocku, oni vyreklamujou, vyzvednu na pobocce.
Jasne, v platbach maj obcas bordel ale to maj i vsude jinde. To byl hlavni duvod proc nase firma odesla od tmobilu. To se proste stava vsude.
Me napriklad reklamovali ted v O2 telefon a za 9 dni byl zpet. O2 ma nejlepsi internet do mobilu. Musite taky trochu koukat na klady. Pro jednotlivce je krom internetu nejlepsi asi Vodafone ale i tam maj obcas s penezma poradnej bordel. Chce to vic klidu a trpelivosti. Nadavanim nic nevyresite a oni se k vam budou chovat jeste hur nez doted :-)
Stara krabice ericsson -> Siemens C35i -> Sony Ericsson T630 (dlouholetý společník) -> Siemens M55 -> Sony Ericsson K500i -> Nokia 6288 -> HTC Touch Pro -> LG Optimus 2X
sk8pr
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků