Brůča1 píše:Jsem u VF 12 let a 8 měsíců, poslední rok jsem jen udržovala číslo tarifem za 0 Kč. Minulý týden jsem požádala o ČVOP s tím, že mám jinde nabídku na výhodný tarif. Dnes se mi ozvala z retenčního milá slečna, zeptala se proč odcházím a hned po mé odpovědi mi nabídla Flat tarif plus 300 MB dat za 296 Kč měsíčně s úvazkem na 2 roky, takže samozřejmě zůstávám u VF .
Co si lze myslet o takovém operátorovi, který číslu, které mu provolá za poslední rok dokonce 0,- Kč dá takovou nabídku a zákazníkovi, který je u Vodníka od počátku s několika čísly, kdy byly doby, že na jednom telefonním čísle bylo provoláno i 9.000,- měsíčně nabídne prodloužení klasiky za 323,- Kč bez dat, že prý je to maximum. K smíchu.
Jinak Brůčo dodatečně gratuluji.
To od nich asi odejdu už z principu a raději budu platit T-mobile, pokud se podaří jejich neveřejnou nabídku dotáhnout do konce. (viz.církevní tarif za 301,- Kč neomezenka)
Teď při ceně neomezeného tarifu totiž nejde o těch 300 MB a 27,- Kč - to nejsou data ani peníze o kterých má význam debatovat, ale vše je o principu.
To ani nebudu komentovat jednání paní či slečny z retenčního !!! Naprosto příšerné povýšenecké jednání se zákazníkem. Neustále skáče člověku do řeči. Chvílemi má snahu i o mírné zvýšení hlasu. Naprosto, ale naprosto nepříjemný rozhovor. Jinak jsem se u VODAFONE na infolinkách nikdy nesetkal s takovým jednáním. Tato zaměstnankyně je nejhorší člověk se kterým jsem kdy u Vodafone hovořil.
Takže za mne VODAFONE NE !!!
R.a.l.f píše: dle tveho prispevku je arogance u nekoho jineho...296 kc s daty se dava pouze u jednoho typu nabidky, jinak to nejde co mam overeno.
Tolik let chodim do globusu, penez co sem tam utratil se nedopocitam, a stejne zadnou slevu nemam. Mysleni lidi, ze je na retenci narok je smesnej...
Směšnej je spíš tvůj názor. Já tady nepíšu o nějakém nároku na retenci. Já tady píšu o stylu jednání. V celém kapitalistickém světě většinou platí - čím vice a ve větším množství a dlouhodoběji něco odebírám či kupuji, tak mi dodavatel poskytne větší slevu než zákazníkovi, který nakupí jen občas jeden kus. KAPITO.
Uvedu ti příklad. Např. ČSAD má stovky aut a tankuje a odebírá tisíce litrů nafty u svého dodavatele a ty tam za rok nenatankuješ ani litr a přesto ti dá pumpař při tom když jednou natankuješ do svého osobáku levnější naftu. Tvou cenu za jakou si tankoval se náhodou doví někdo z vedení toho např. ČSAD a zeptá se tedy dodavatele jak je to možné ? A řekne svému dodavateli, že buď dostane stejnou cenu jako ty a nebo si hledá nového dodavatele.
A když už chodíš do toho Globusu, tak změň lokál, když ti tam nedají slevu. Choď to TESCA, pořiď si kreditku od Citi a hned nějakou slevu dostaneš.