Současná situace u Vodafonu

Diskuze na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod charman 12. 6. 2015 19:33

Brůča1 píše:Jsem u VF 12 let a 8 měsíců, poslední rok jsem jen udržovala číslo tarifem za 0 Kč. Minulý týden jsem požádala o ČVOP s tím, že mám jinde nabídku na výhodný tarif. Dnes se mi ozvala z retenčního milá slečna, zeptala se proč odcházím a hned po mé odpovědi mi nabídla Flat tarif plus 300 MB dat za 296 Kč měsíčně s úvazkem na 2 roky, takže samozřejmě zůstávám u VF ;-) .


Co si lze myslet o takovém operátorovi, který číslu, které mu provolá za poslední rok dokonce 0,- Kč dá takovou nabídku a zákazníkovi, který je u Vodníka od počátku s několika čísly, kdy byly doby, že na jednom telefonním čísle bylo provoláno i 9.000,- měsíčně nabídne prodloužení klasiky za 323,- Kč bez dat, že prý je to maximum. K smíchu. :D :D :D

Jinak Brůčo dodatečně gratuluji.

To od nich asi odejdu už z principu a raději budu platit T-mobile, pokud se podaří jejich neveřejnou nabídku dotáhnout do konce. (viz.církevní tarif za 301,- Kč neomezenka)

Teď při ceně neomezeného tarifu totiž nejde o těch 300 MB a 27,- Kč - to nejsou data ani peníze o kterých má význam debatovat, ale vše je o principu.

To ani nebudu komentovat jednání paní či slečny z retenčního !!! Naprosto příšerné povýšenecké jednání se zákazníkem. Neustále skáče člověku do řeči. Chvílemi má snahu i o mírné zvýšení hlasu. Naprosto, ale naprosto nepříjemný rozhovor. Jinak jsem se u VODAFONE na infolinkách nikdy nesetkal s takovým jednáním. Tato zaměstnankyně je nejhorší člověk se kterým jsem kdy u Vodafone hovořil.

Takže za mne VODAFONE NE !!! :pozor

R.a.l.f píše: dle tveho prispevku je arogance u nekoho jineho...296 kc s daty se dava pouze u jednoho typu nabidky, jinak to nejde co mam overeno.

Tolik let chodim do globusu, penez co sem tam utratil se nedopocitam, a stejne zadnou slevu nemam. Mysleni lidi, ze je na retenci narok je smesnej...


Směšnej je spíš tvůj názor. Já tady nepíšu o nějakém nároku na retenci. Já tady píšu o stylu jednání. V celém kapitalistickém světě většinou platí - čím vice a ve větším množství a dlouhodoběji něco odebírám či kupuji, tak mi dodavatel poskytne větší slevu než zákazníkovi, který nakupí jen občas jeden kus. KAPITO.

Uvedu ti příklad. Např. ČSAD má stovky aut a tankuje a odebírá tisíce litrů nafty u svého dodavatele a ty tam za rok nenatankuješ ani litr a přesto ti dá pumpař při tom když jednou natankuješ do svého osobáku levnější naftu. Tvou cenu za jakou si tankoval se náhodou doví někdo z vedení toho např. ČSAD a zeptá se tedy dodavatele jak je to možné ? A řekne svému dodavateli, že buď dostane stejnou cenu jako ty a nebo si hledá nového dodavatele.

A když už chodíš do toho Globusu, tak změň lokál, když ti tam nedají slevu. Choď to TESCA, pořiď si kreditku od Citi a hned nějakou slevu dostaneš.
Naposledy upravil Fíla dne 13. 6. 2015 12:55, celkově upraveno 3
Důvod: odděleno od retencí do samostatného tématu
charman
Junior

Odeslat příspěvekod petyo 13. 6. 2015 05:31

To charman: Ty nechapes, ze cilem operatora neni davat slevy, ale dostat vice penez. Proto dava nejvetsi retence na nulove tarify. Mel 0 a najednou ma jiste 300 mesicne.
petyo
Junior

Odeslat příspěvekod charman 13. 6. 2015 10:13

To Petyo : Ty asi nechápeš kapitalistický svět. Cílem všech je dostávat více peněz a vydělávat tak co nejvíce !!! A je úplně jedno jaký to je obor. Ale se slevami se to musí umět o to jde. A pokud dávám slevu někomu, kdo na ni teoreticky dle velikosti odebraného nemá nárok nesmí se to další zákazníci, kteří odebírají více dozvědět. Už chápeš o čem píšu ???? Takže Vodník měl od někoho 0 a bude mít 296,- a ode mne měl několikrát těch 323,- no a teď bude mít ode mne 0,- a T-Mobile těch 301,-. Tady nejde o tu dvacku, ale o princip. Rozumíš.

Přečti si toto - proč asi. A u T-Mobile či O2 se toto neděje. O2 mírný pokles a T-Mobile masívní růst. VODAFONE řídí amatéři, kteří si neváží zákazníků. A myslete si o tom co jsem napsal co chcete. Třeba mne odsuďte, ale nejdříve myslete !!!

http://www.financninoviny.cz/zpravy/vod ... nu/1147067

Takže Frajírci od Vodafone začněte myslet. :D :D :D

Vodafone raději nic nezveřejňuje. Proč asi ? Asi to nebude tak růžové jako u dvou ostatních že ? Nebo se pletu ?

http://www.mobilmania.cz/clanky/operato ... fault.aspx

Tak tady máte tu tragédii od těch Frajerů, kteří bojují o každého zákazníka. No je to vidět.

http://byznys.ihned.cz/c1-63207570-neom ... 78-procent

Jen tak dále !!! :D :D :D :D :D :D

Vodafone si totiž pořád myslí, že mobilní služby využívají hlavě dědci a babky nemající přístup k informacím, ať už internet, Facebook, Skype atd. a nedokáží si něco porovnat a informace se dnes šíří rychlostí "světla". Ty tam jsou doby, kdy to byl Oskar a lidé včetně mně jim fandili. Dnes nikdo z fandovství k Vodafone nepůjde.

Divím se tomu co za "hrůzu" nadnárodní operátor jakým Vodafone je předvádí v České republice.

Toto nejsou pomluvy, že bych se já cítil ukřivděný - mi je Vodník volný já od nich odcházím k T-Mobile. To je smutný holý fakt.
Naposledy upravil charman dne 13. 6. 2015 10:35, celkově upraveno 2
charman
Junior

Odeslat příspěvekod roy1 13. 6. 2015 10:24

No, tvůj pohled je značně zjednodušený a tak jak si myslíš to v telekomunikačních firmách nefunguje, ono není až tak důležité kolik si provolal, jsko spíš kam voláš a kupodivu kdo volá tobě a odkud, existují totiž propojovací poplatky a důležitá je terminace hovorů. Buď si jistý, že ve Vodafone vědí co dělají, pokud voláš s retenčním, tak pracovník má k dispozici analýzu tvého provozu a podle toho ti dá lepší či horší nabidku, vyjimkou jsou akce kdy se kvůli nějakým důvodům upřednostňuje nějaký cíl, tipicky navýšení klientů před prodejem ap.
roy1
Pokročilý

Odeslat příspěvekod poplis.poplis 13. 6. 2015 10:33

charman píše:A když už chodíš do toho Globusu, tak změň lokál, když ti tam nedají slevu. Choď to TESCA, pořiď si kreditku od Citi a hned nějakou slevu dostaneš.


pokud vim, tak i globus ma nejakou kreditku nebo jen vernostni kartu.
citi life s 2% zpet plati na ktery koli nakup takze i tesco i globus
Naposledy upravil Fíla dne 13. 6. 2015 10:43, celkově upraveno 1
Důvod: citace zkrácena
poplis.poplis
Junior

Odeslat příspěvekod Danarr 13. 6. 2015 10:50

To charman: Situace je trochu složitější. Faktem je, že to co tuším petyo napsal je pravda. Operátor ti klidně dá slevu na službu pokud i po té slevě budeš platit víc. Takže ano ten kdo provolá méně může mít paradoxně lepší podmínky než ten kdo porvolá více. Příklad s množstvím odebraných služeb je pak mimo - to se bavíme o rámcovkách (jako tebou zmiňovaný církevní program) a tam ty ceny jsou zase jinak nastavené.
Pointou celé téhle diskuze by ale mělo být to, že různé akviziční a retenční slevy jsou dlouhodobě neudržitelné a ve výsledku vedou akorát k velkému churnu a nespokojenosti. A výsledkem stejně bude, že nakonec všichni budou mít neomezený za +-400-500
Danarr

Odeslat příspěvekod charman 13. 6. 2015 10:58

To Roy1 : Přečti si můj rozbor ? Myslíš si, že Ve Vodafone ví co dělají. Já myslím, že ne. Půlku lidí bych odtamtud vyházel. Proč T-Mobile roste, O2 roste a Vodafone jde pod kytky ? Proč asi ? Tady nejde o nějaké propojovací poplatky dnes. V globálu ne. Tady jde o celou obchodní politiku Vodafone a ta se ukazuje jako naprosto mylná.

Vodafone do své sítě např. pustí virtuála Opencall. ten patří k nejlevnějším. Např. minuta volání v rámci ČR - 1,80 i na Slovensko a do okolních zemí 2,50. A Vodafone a jeho předplacenka ? Jejich největší "úlet" - minuta za 6.55 :D :D :D . Volání do zahraničí např. Slovensko 11.50 !!!!

Takže jeden příklad z mála a takových bych mohl vyjmenovat x.

Vodafone volání - 11.50
Opencall v jeho síti - 1,80 !!!

Oni jsou úplně mimo. Vodafone totiž zaspal dobu. Reklama co chvíli v televizi a účinnost žádná !!!
Dnes lidé na reklamu "kašlou". Zajímá je to co budou platit.

Pokud toto čte někdo z Vodafone ať se zamyslí. Buďte "dravější" než O2 či T-Mobile a vyděláte na tom.

Když budu nabízet v restauraci pivo za 100,- Kč a vedle mne restaurace to samé pivo za 30,- Kč myslíte si, že budu mít já plný lokál a oni prázdno. No myslím(ne myslím, ale vím), že to bude naopak.
charman
Junior

Odeslat příspěvekod roy1 13. 6. 2015 11:18

roy1
Pokročilý

Odeslat příspěvekod BeznyFrantaUzivatel 13. 6. 2015 11:47

Teorie, jak správně podnikat, a jak by tedy měl uvažovat správný operátor (nehledě na to, že je to zcela jeho věc), prezentuj někde v hospodě u piva nebo na odborném ekonomickém fóru. Tady to opravdu asi nikoho nezajímá.
BeznyFrantaUzivatel
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod charman 13. 6. 2015 11:56

No jeho věc to je to máš jedinou pravdu, ale v demokracii může každý vyslovit svůj názor víš. Tipuji, že Vodafone ČR bude brzy na prodej. A k tvé poznámce - v hospodě u piva ? Fakt podniky typu "hospod" čtvrté cenové nenavštěvuji a nevím co bych tam dělal. A navíc volný čas lze trávit i jinak. (jestli to ovšem chápeš)

To BeznyFrantaUzivatel : zanech prosím osobních invektiv. Já se na tvoji úroveň nesnížím. Děkuji.
charman
Junior

Odeslat příspěvekod guru jára 13. 6. 2015 11:57

petyo píše:To charman: Ty nechapes, ze cilem operatora neni davat slevy, ale dostat vice penez. Proto dava nejvetsi retence na nulove tarify. Mel 0 a najednou ma jiste 300 mesicne.

Zajimava teze, mam u Vodafone uz asi rok nulovou utratu na nulovem pausalu. To cislo si tam budu tedy pestovat. Jsem zvedav, co mi nabidnou za datovy tarif, az za dalsi rok s nulovou utratou pozadam o CVOP. :mrgreen:
guru jára
Junior

Odeslat příspěvekod allpack 13. 6. 2015 14:05

Vodafone si svou retenční politikou kope vlastní hrob. Potom má samé takové zákazníky jako charman, kterému je neomezenka za 323,- málo i když to žádný jiný oprátor pro fyzickou osobu nenabízí, protože zjistil, že někdo jiný to má za 296,- :-)
A nabídnout někomu, kdo má provoz 0,- neomezenku za 296,- jen aby z něj vytáhli 300,- měsíčně je úplně špatně, zoufalost získat nějaký objem v qartálu, aby managment vykázal růst.
T-Mobile se daří, protože má lepší marketing, síť, služby a hlavně loajálnější zákazníky, které získává dlouhodobě a ne na retence jak na Bagdátském tržišti.
Vodafone má takové zákazníky, jaké si sám získal a vychoval. Když odmítnou poskytnout retenci, tak rychle jak získali tento druh zákazníku, stejně rychle o ně příjdou.
allpack
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod charman 13. 6. 2015 15:02

To allpack : Miluji lidi, kteří dělají závěry v něčem o čemž nic neví.

Takže pro tvé info. U Vodafone od začátku t.j. od roku 2000 z x telefonními čísly a jde o právnickou osobu. (pokud víš o co jde). - na konci mé odpovědi si to přečti

A pokud neznáš situaci na trhu (retenční neveřejné nabídky u T-Mobile pro firmy) , tak si své "stati" o ničem nech za kloboukem.

Takže dej si KITKAT (pauzu)

Čus

p.s. : snad jsi pochopil, že tady jsou tvé kecy o loajalitě úplně, ale úplně vedle. (jestli umíš počítat tak 2015 - 2000 = 15 let (slovy - patnáctlet) - takže o větší loajalitě se snad nedá ani hovořit nemyslíš ?

Až budeš sypat operátorovi desítky až stovky tisíc Kč ročně po dobu 15 let a pak zjistíš, že jedna slečna s útratou za poslední rok 0,- Kč je pro Vodafone důležitější než ty, tak budeš mluvit jinak. (samo té slečně to přeji - jen se podivuji nad politikou Vodafone)

Budu se opakovat - v dobách, kdy stála "neomezenka" víc než tři litry šlo o peníze. Dnes tady nejde o peníze a směšnou "dvacku" , ale o princip. (pokud víš co to je za pojem)

Asi si pleteš pojmy z dojmy jelikož mne nazýváš fyzickou osobou. Takže pro tvé info jsou tři základní rozdělení a to :

- občan - mající rodné číslo
- fyzická osoba - podnikající občan, který má IČO
- právnická osoba - soubor či sdružení občanů (či opět právnických osob) mající IČO - status - s.r.o., v.o.s., a.s., k.s. atd.
taky pak např. o.p.s atd. - právní forma nestátní neziskové společnosti

Po Vodafone jsem tudíž nikdy nic nechtěl jako fyzická osoba, ale jako právnická osoba. A této debaty se zúčastňuji jako občan. VÚŽ VÍŠ VO CO GO ?

Takže si ujasni pojmy než se k něčemu příště vyjádříš a neplácej do prázdna bez jakékoli informace. OK

Velice ti děkuji.

Očekávám tvoji omluvu. Můj tip ? - Nedočkám se ji. Měj se.
Naposledy upravil charman dne 13. 6. 2015 17:28, celkově upraveno 1
charman
Junior

Odeslat příspěvekod allpack 13. 6. 2015 17:26

Jasně, takže jako právnická osoba jdeš raději pod šedivku v TMO pod nějaké biskupy za 301,- měsíčně a své firemní čísla budeš mít registrované na církev místo svou firmu. :-D
Ja platím operátorovi půl milionu ročně, a nebrečím někde na fóru.
Tvůj příspěvek je s prominutím ubohost a ty tragéd.
allpack
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod charman 13. 6. 2015 17:36

Nenech se vysmát. Ty platíš půl miliónu operátorovi a neznáš základní rozdíl mezi občanem, fyzickou a právnickou osobou. Ty někde makáš ve fabrice jako zaměstnanec a tady si hraješ na KINGA.

Uvedení církevního tarifu to byl příklad ceny na který mohou dosáhnou bez problémů občané. (není problém jej získat s trochou známostí). Já pod něj nebudu s firmou přecházet. Já psal o neveřejné nabídce T-Mobile pro firmy - jestli tedy umíš číst. Budeš mít asi dlouhé vedení.

Já nejsem zvyklý někoho urážet jako ty (viz. ubohost a tragéd). Na tvou úroveň se nesnížím. Takových jako ty je mi opravdu líto. Běž si své komplexy léčit někde jinde. Vždy, když chybí pádné argumenty - následují urážky.

Ja platím operátorovi půl milionu ročně, a nebrečím někde na fóru.



Zopakuj si pravidla ČJ. Ve slově "ja" se píše dlouhé "á". Dále čárka před "a" ve větě se píše pouze pokud jde o slovní spojení jiné než ve slučovacím poměru.
charman
Junior

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků