O2: Výměna provozních systémů, nedostupnost některých služeb

Diskuze na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod JQK 3. 6. 2009 08:29

Konečně slovo do pranice! Jen malý dotaz - proč to KubbY budeš řešit nějak nestandardně, když je vše OK a mělo by se to tedy normálně vyřešit na prodejně nebo na infolince???
JQK
Junior

Odeslat příspěvekod John2 3. 6. 2009 08:50

To by byla věčná škoda řešit to nějak nestandartně, stranou, potajmu kout pikle v hotelu Savoy. :-) To umí každej. Já bych rád byl obeznám s tím, jak standartní cestou řeší O2 standartní požadavky (tedy ty, které se v reportech zřejmě neobjevují). Takový způsob příliš věrohodnosti nebudí.
John2
Junior

Odeslat příspěvekod Klíště 3. 6. 2009 10:22

Mohl by mi tedy pan KubbY říci, proč mám stejný problém jako kalimiko (až na to, že jsem dosud z úst pracovníků O2 neslyšel skutečný důvod problému a neobdržel "náhradní" SIM)?

Nepomáhají urgence na zákaznické lince ani prodejně, tak jsem milému O2 poslal reklamaci. Bude-li tato situace trvat dále a jako odpověď na reklamaci obdržím PR kecy, mám v plánu se obrátit na ČTÚ.
Klíště
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod KubbY 3. 6. 2009 10:28

Klíště: obrať se na ČTÚ a Černé ovce nebo Občaské judo ;-)

JQK, John2: jestli jste si ještě nestihli všimnou nějaký čas Vás za ty nesmyslný keci ignoruju. Pokavať považujete 1 chybu ze 100 správných jako problem tak už se k tomu nebudu vyjadřovat vůbec. Toť aktuální situace. TO2 má 7,2 milionu zákazníků a Vás tu brečí pár jednotek možná desítek, to je skutečně MEGAPROBLÉM...
Ou tů - ken dů
KubbY
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Klíště 3. 6. 2009 10:42

Zdravím na Brumlovku :-)

Vidím, že TO2 si svých zákazníků dokáže vážit asi jako obtížného hmyzu.
Předpokládám, že v případě jednotek chyb, bych na vyřešení svého problému nečekal devatenáct dnů!!!
Klíště
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JQK 3. 6. 2009 11:00

KubbY píše:
JQK, John2: jestli jste si ještě nestihli všimnou nějaký čas Vás za ty nesmyslný keci ignoruju. ...


Já fakt ještě ne. :D Jestli to je jen pár desítek nedořešených mušek v celé ČR, tak bylo asi lepší zvolit mlčení a taktiku "šakali vyjí, karavana táhne dál".

KubbY píše:Pokavať považujete 1 chybu ze 100 správných jako problem tak už se k tomu nebudu vyjadřovat vůbec. Toť aktuální situace. TO2 má 7,2 milionu zákazníků a Vás tu brečí pár jednotek možná desítek, to je skutečně MEGAPROBLÉM...


1) Mluvíš-li o své chybě, žes tu celou dobu problém zlehčoval, tak to beru. Sice svérázná omluva, ale protože se vůbec omlouvat nemusíš, tak tě to naopak šlechtí.

2) Těch 7,2 miliónů zákazníků, to asi bude po celém světě? Nemyslíš tím ČR? Pokud ano, tak jak se to počítá?

3) Ten počet brečilů - oni asi všichni nevědí, že by měli brečet a zrovna tady. Trochu mi připomínáš tímhle argumentem Husáka (ne, toho ne, ten byl přeci jen chytřejší, než zbytek té nomenklatury), spíš Jakeše a vůbec béčko KSČ z konce normalizace, kteří také povídali něco o tom, že těch chartistů je pár desítek/stovek, kdežto těch spokojených je 15 miliónů.

Jen tak dál. :D
JQK
Junior

Odeslat příspěvekod vvrana 3. 6. 2009 11:08

KubbY píše:Klíště: obrať se na ČTÚ a Černé ovce nebo Občaské judo ;-)

JQK, John2: jestli jste si ještě nestihli všimnou nějaký čas Vás za ty nesmyslný keci ignoruju. Pokavať považujete 1 chybu ze 100 správných jako problem tak už se k tomu nebudu vyjadřovat vůbec. Toť aktuální situace. TO2 má 7,2 milionu zákazníků a Vás tu brečí pár jednotek možná desítek, to je skutečně MEGAPROBLÉM...


Ta nebyly jednotky, ale desítky. I já jsem přecházel od VF s manželkou a přáteli ke kyslíku a místo převedení čísla nám deaktivovali SIMky a náhradní číslo jsme nedostali. Rozhovory s operátorkama by byla kapitola sama o sobě a na prodejnách se s náma taky nechtěli bavit a jen krčili ramena - najíždíme nový systém. Nezlobte se na mě, ale to mě jako zákazníka nezajimá a po 8letech bezchybných složeb od VF to byla hodně studená sprcha.
KubbYho tolerance je na druhé straně príma vlastnost a doufám, že je takový vždy a nejen když se jedná o O2.
vvrana
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod John2 3. 6. 2009 11:25

Milý KubbY, uniklo vám, že se mohou vyskytnou zákazníci, kteří mají problémy a o nějaké mobilmanii vůbec nevědí. Bum, to je zjištění. Dále by mě zajímalo, zda tady prezentujete oficiální stanovisko O2 nebo zda fakta zde uváděná jsou vaše ničím nepodložené osobní dohady. Pokud to nejsou dohady, musejí být podložené fakty a ty odněkud zajisté čerpáte. Nespokojeným zákazníkům skutečně doporučuji obrátit se na ČTÚ a média. Pokud je totiž KubbY opravdu z O2, trpí tzv. provozní slepotou. A perlička na závěr - tvrzení, které popírá sebe samo: "JQK, John2: jestli jste si ještě nestihli všimnou nějaký čas Vás za ty nesmyslný keci ignoruju." :tleskani K tomu nemám co dodat. Jen doufám, že u O2 se najdou i tací, co řeknou Sorry, podělali jsme to, naše chyba. Vydržte přesto s námi, prosíme.
John2
Junior

Odeslat příspěvekod KubbY 3. 6. 2009 11:56

John2: kdyby sis všiml, tak už jsem to psal dávno. Ano, stalo se spoustu chyb, ale současná situace již není kritická. Oficielní stanovisko O2 nebude nikdy skutečnost nebo snad čekáš, že vystoupí tisková mluvka a řekne: Ano, nic nám nefunguje, neobsluhujeme zákazníky už 3 týdny?

Opravdu pochybuji o inteligenci některých zaslepených jedinců.

Ad. počty, je to jednoduché, jde o součet mobilu a pevných (počítáno ještě před změnou logiky sčítání, teď to nebude 7,2 ale cca 6,9 milionu)

A konečně: Když už teda máte takový problem, máte média, máte ČTÚ, atd. Když je to pro Vás takový problem, tak využijte toho čeho můžete a nebrečte na foru, tady Váš problem opravdu nevyřešíte. Maximálně sem přilákáte několik pubertálních výrostků nebo šílených prodejců, kteří mají jistě ty nejzaručenější informace jak to skutečně je...
Ou tů - ken dů
KubbY
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod John2 3. 6. 2009 12:07

KubbY, když už si tedy tykáme, myslím, že bys mi mohl běhat pro pivo, alespoň co se věku týká. ;-)
Jestliže napíšeš: "Oficielní stanovisko O2 nebude nikdy skutečnost nebo snad čekáš, že vystoupí tisková mluvka a řekne: Ano, nic nám nefunguje, neobsluhujeme zákazníky už 3 týdny" , k tomu opravdu nemám potřebu cokoliv dodávat, z toho si udělá názor jistě každý sám. :oboze
John2
Junior

Odeslat příspěvekod Tonda512 3. 6. 2009 12:24

A je snad praxe operátorů jiná? Tohle už se tady dělá léta, tak nevim čemu se podivuješ...

A má pravdu...nebo jsem si nevšiml, že by VF přispěchal s prohlášením: "Pokryli jsme kousek Prahy 3G, aby jsme všem zavřeli tlamy."
Negativní věci nikdo moc neventiluje rád...


A Vy snad máte teď u O2 nějaký závažný problém? Pokud si pamatuji, tak ne. Možná IVM co jste psal (nevím to jistě a nemám moc chuť číst tenhle topic znova).
Tonda512
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dexter89 3. 6. 2009 12:37

to KubbY...promin ale nejsem zadnej silenec...ja pro o2 pracuju rad ale obcas se mi nelibi jeji chovani k zakaznikum a k zamestnancum...to ze mne tady davas nalepku silenec uz mne ani nejak neprekvapuje...ja uz rezignuju tohle mne nejak nebavi a spis si prijdu trapne, omlouvam se vsem ze si to tady museli vyslechnout...sorry KubbY kazdej mame proste jinej nazor :-) ...mozna to bude drze ale nemohl by si mi prosim alespon napsat v jakem segmentu prosim pracujes mne by to zajimalo
dexter89
Junior

Odeslat příspěvekod zivan 3. 6. 2009 12:52

Sorry, ze vam prerusuju dohadovani, ale je uz mozny a "bezpecny" prechod s tarifem od O2 k Vodafonu? Nejlepe bez zruseni toho cisla :)
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod JQK 3. 6. 2009 13:08

dexter89 píše:to KubbY...v jakem segmentu prosim pracujes mne by to zajimalo


Takových by nás tu bylo více. :-|
JQK
Junior

Odeslat příspěvekod KubbY 3. 6. 2009 13:35

Segmentu? Korporace nebo resident, tak si vyberte...
Ou tů - ken dů
KubbY
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků