Novinka: Centrální databáze dlužníků u mobilních operátorů!

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod dejvidek 12. 10. 2005 20:16

TA píše:Potom na základe čoho musíš dodržiavať nejaké obchodné podmienky ( keď nič nepodpíšeš ) :?:


Citace z Všeobecných podmínek Oskara. Jsou zde.
Uzavření smlouvy.
Smlouva mezi Oskarem a zákazníkem je uzavřena okamžikem, kdy zákazník provede některý z úkonů
směřujících k jejímu uzavření uvedený v těchto Všeobecných podmínkách. Smlouva je uzavřena na dobu určitou či neurčitou
podle zvoleného programu služeb, podmínek marketingové akce nebo ujednání v rámci písemné smlouvy.

Uzavření smlouvy v Oskarově prodejně.
Pokud zájemce požádal o uzavření smlouvy v Oskarově prodejně, je smlouva uzavřena převzetím SIM karty. Zákazník má však možnost do 30 dnů od uzavření smlouvy vrátit Oskarovi neporušenou
plastikovou kartu se SIM kartou. V takovém případě bude smlouva ukončena zpětně ke dni jejího uzavření.

Uzavření smlouvy jiným způsobem.
Pokud zájemce požádal o uzavření smlouvy jiným způsobem (tedy jinak než v Oskarověprodejně), je smlouva uzavřena a zákazník přijímá tyto Všeobecné podmínky tak, že provede jeden z následujících úkonů:
(a) vylomí SIM kartu z plastikové karty, která mu byla poskytnuta, nebo
(b) poprvé použije SIM kartu.
Zájemce musí uzavřít smlouvu provedením některého z výše uvedených úkonů do 30 dnů od převzetí SIM karty, v opačném
případě je povinen v téže lhůtě vrátit neporušenou plastikovou kartu se SIM kartou na Oskarovu adresu.

toť asi vše :-)
dejv
Naposledy upravil dejvidek dne 19. 10. 2005 20:52, celkově upraveno 2
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod pan14 12. 10. 2005 20:22

dejvidek píše:
TA píše:Potom na základe čoho musíš dodržiavať nejaké obchodné podmienky ( keď nič nepodpíšeš ) :?:Uzavření smlouvy není jen to, že podepíšeš nějakou smlouvu. Stačí například souhlasit s všeobecnými podmínkami. Tím, že rozbalíš obálku se SIMkou tak tím si vyjádřil souhlas.
dejv
PS. Pochopitelně business zákazníci mají běžné papírové smlouvy.j/quote]


Ne všichni business a je jich poměrně dost mají smlouvu.
pan14
Junior

Odeslat příspěvekod dejvidek 12. 10. 2005 20:33

2pan14: Ano existují firemní zákazníci bez písemné smlouvy. Tak nějak sem si to rozdělil.
1. Firemní zákazník bez písemné smlouvy - má IČO
2. Business zákazník - má IČO a písemnou smlouvu.
Rozdělil sem si to asi proto, že Oskar má Business oddělení a tam se řeší jen zákazníci se smlouvou. :D
dejv
PS. Citace je dobrá, ale příspěvek sem přepsal :-)
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod IcemanCZ 12. 10. 2005 21:03

TA to opravdu neni jen tak a neni to sranda a ted oskar bude muset udelat smlouvu nebo ti dodatecne posle papir ze musis souhlasit se zarazenim do te db protoze kdyby to kdo chce tak se tam nikdo zakonite neprihlasi..
Thomas Alva Edison je chlap kvůli kterému musíme dělat na tři směny.
IcemanCZ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 12. 10. 2005 22:15

Iceman: Pozor, do Solusu se dostaneš, pouze když nebudeš platit. Jako bývalý úvěrový specialista jedné z firem, kteří jsou členem Solusu vím, jak tato databáze funguje. Když se stane klient jenoho z členů neplatičem, tak teprve pak je tam zařazen. Pokud platíš v pořádku, v databázi nejsi. A i když jsi, člověk, která vznáší dotaz, zjistí jen jméno a adresu trvalého bydliště. Nic víc...
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fury_only 12. 10. 2005 22:34

V současné době jsou v solusu pouze společnosti poskytující úvěry, popř. finanční ústavy...Ani nevím, že by se plánovalo, že solus přibere např. mobilní operátory, spíše se mluvilo o tom, že se zřídí nová organizace přidružená solusu, která bude sdružovat např. mobilní operátory a podobné instituce, které mají dlužníky...Jinak solus má svá pravidla, jak se do něj dostat, pokud klient nezaplatí cca 3splátky po sobě jdoucí, je zařazen do solusu a při dotazu na jeho rodné číslo je veden jako aktuální dlužník...Pokud svůj dluh uhradí, je cca následující 2roky veden jako bývalý neplatič.... :lol:
Rulezzz...!!!
fury_only
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fury_only 12. 10. 2005 22:44

Tak se omlouvám a opravuji, koukal jsem na aktuální výpis členů SOLUSU a opravdu jsou již připsáni všichni tři mobilní operátoři... 8) :shock:
Rulezzz...!!!
fury_only
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod IcemanCZ 13. 10. 2005 00:29

goob neplatic = co?
pokud se moje platba jednou opozdni o par dni nebo kdyz nezaplatim dva mesice? to je podstatna informace.
Thomas Alva Edison je chlap kvůli kterému musíme dělat na tři směny.
IcemanCZ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gekko(smazano) 13. 10. 2005 00:51

Kdyz to tak tady ctu,tak to mam asi dobry.
Mam u oskara dva pausaly 300 a 500.Oba jsou na adresu p.o.box a bez obcanskeho prukazu.
Ale to asi proto,ze ze zacatku to bylo doooost volne,a jsem doooobre platici zakaznik.Vim,ze to neni k tematu,ale pochlubit se snad mohu.Tak uz zase mlcim.
gekko(smazano)
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 13. 10. 2005 01:18

IcemanCZ: Neplatič je člověk, který splňuje podmínky pro zařazení do databáze Solus. Jak je psáno zde: http://www.finexpert.cz/Kratkezpravy/AR.asp?ARI=4177 tak to bude po třech nezaplacených fakturách, takže se tam dostanou jen ti zlí a špatní, což je jedině dobře. Nikdo netušíte, jak mne vždy hnulo mandlemi, když přišel člověk pro drobný úvěr třeba na mobil, měl čistý příjem kolem 20 tisíc měsíčně a v Solusu byl veden jako člověk, který nezaplatil ani první dvě splátky... To máte chuť zvednout telefon, zavolat tomu dotyčnému a říct: "Ty jeden hajzl........"
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ubu 13. 10. 2005 05:38

Musím říci, že si nikdo neuvědomuje jak je registr nešťastná záležitost, protože ve výstupu z registru není rozlišeno proč se tam někdo dostal. Je totiž rozdíl, jsem-li skutečně lump nebo napíše-li mne tam někdo pro nezaplacení sporné faktury na pár set korun.
Vytáhnu letitou historku s Telecomem, kdy jsem fyzicky nedostal ani fakturu či upomínku na cca 380,- Kč za červenec 98 a urgoval jsem doručení dokladu. Další faktury (srpen, září), které chodily v řádu tisíců jsem v termínu normálně zaplatil a v listopadu mi odpojili telefon, s tím že písemně mi to přišlo o dva dny později.
Takže jsem rychle zaplatil částku bez faktury i pokutu za připojení. Byl jsem vytočen, protože skoro deset dní bez telefonu. Kdyby se to stalo dnes, tak dnes bych se dostal navíc do databáze neplatičů, protože jsem lump, který neplatí a všichni budou přede mnou varováni minimálně dva roky.

Douška na závěr - myslíte, že hledám chybu u sebe?
ubu
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod speedy 13. 10. 2005 09:54

IcemanCZ píše:....a ted oskar bude muset udelat smlouvu nebo ti dodatecne posle papir ze musis souhlasit se zarazenim do te db protoze kdyby to kdo chce tak se tam nikdo zakonite neprihlasi..


Omyl u Oskara jsou v platnosti od 1.11.2005 nové VP a v nich v bode 7.8. Úvěrové registry je uvedeno, že všichni zákazníci budou v registru povinně a pouze je možné souhlas písemně odvolat.
VP se naji stahnout na webu...
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caddy 13. 10. 2005 10:21

dejvidek píše:Nemůžeš někoho omezovat jen proto, že nechce být v seznamu případných dlužníků, to je jako majitele pevné linky sankcionovat za to, že není uveden ve zlatých stránkách.
Caddy
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 13. 10. 2005 11:23

Je to jedině dobře. Tři měsíce je hodně dlouhá doba. Věřte tomu nebo ne, ale nám Solus pomohl a to i když počáteční investice byla v řádech milionů a každý dotaz na klienta stojí asi od 10 do 50 korun (plus minus, nepamatuji si to přesně). Mj. často jsem pak už podle profilu klienta poznal, že ho v Solusu najdu :-)
Je to ochrana jak firem, které půjčují peníze, tak i lidí, kteří nejsou schopni splácet, ale přesto by se dále zaúvěrovávali, aby splatili své předchozí dluhy. Takových lidí, co vytloukají klín klínem je dost - toť moje osobní zkušenost.
Je samozřejmě pravděpodobné, že se do úvěrového registru mohu dostat neprávem, ale těch případů bude určitě zanedbatelné minimum.
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caddy 13. 10. 2005 12:25

...a urcite tam taky existuje nejake odvolani a obrana..nic neni konecne...no i kdyz u nas....
Polibte mi vsichni vsechno
Caddy
Pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků