Oskar Po svém, ale proti vám

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod merimatts 10. 9. 2005 21:10

Teda zdá se mě to nebo se poslední dobou jednání oskara zhořšuje :pozor2 Dřív vám mohli ruce utrhnout a teď na vás s...u :roll: Teď budu potřebovat novou sim,ale asi rači přejdu ke konkurenci protože od tý doby co oskar patří pod vodafon jim tak nějak nevěřím :nenapadne
merimatts
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Já Osobně 11. 9. 2005 11:23

btw píše:Nevíte jestli se dá odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů (...) i jinak než přes operátora? Omylem jsem to odklepl v kapesní samoobsluze a nemůžu nikde najít odvolání, ani v inet samoobsluze.n/quote] Tak přes operátora to je vždy zdarma. V inet sámošce to zkus při změně adresy. A v obchodě by to taky měli udělat... uquote="btw"]A ještě by se hodilo schéma kapesní samoobsluhy.. :) /quote]
Mapa kapesní samoobsluhy.

to merimatts: Tak to si teda pomůžeš :lol: Máš obavy z něčeho konkrétního, nebo jim prostě nevěříš ani nevíš proč? :)

Já Osobně 8)
Já Osobně
Pokročilý

Odeslat příspěvekod *Victor* 11. 9. 2005 11:48

Podmínky jsem si samozřejmě přečetl a počítám s tím, že když budu od operátora něco potřebovat přes Oskarlinku, tak to zaplatím. To bych ještě strávil. Docela mě ale nadzvedlo, že Oskar udělá chybu, na Oskarlince ze mě udělají blbce a ještě si za to naúčtují peníze. Tím si u mě velkou důvěru zrovna nezískal.
*Victor*
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod IcemanCZ 11. 9. 2005 15:19

merimatts konkretne vcem jako? Me to opravdu tak neprijde...
Thomas Alva Edison je chlap kvůli kterému musíme dělat na tři směny.
IcemanCZ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ovo 11. 9. 2005 15:30

[quote="Já Osobně"tMáš obavy z něčeho konkrétního, nebo jim prostě nevěříš ani nevíš proč? Smile /quote]Musím přiznat, že i na mě působí Oskar poprvé za celou dobu existence nebývale mdlý. Neustále něco nového přinášel, bylo radost chodit na jeho web pro tiskové zprávy a teď dlouho nic, nic co by mě zaujalo. Alespoň pro stávající klienty se nic pozitivního neděje... ET + TM mezitím úspěšně předstírají aktivitu a nejspíš poprvé přetahují klienty i od Oskara.
Ovocné víno každý den, tvůj život se změní v sen.
Ovo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dejvidek 11. 9. 2005 16:16

adamek.jan píše:Zadny poplatek za spojeni s operatorem neplatite pouze v pripade, kdyz s operatorem resite problem ktery je prostrednictvim oskarovych samoobsluh neresitelny.

Jestli si dobře pamatuju, tak se řešila například aktivace AoC, to nejde (nebo nešlo) přes žádnou samošku, jen přes operátora a hovor ti naúčtují, takže co to říkáš je nesmysl.
dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod btw 11. 9. 2005 18:11

Já osobně: Áááá, ta změna adresy mě nenapadla, máš pravdu.

ad. schéma kapesní samoobsluhy - já myslel teď tu novou verzi, ale už jsem to prošel i tak.

Ale co mi přestalo fungovat: Dřív jsem u kapesní samoobsluhy zadával sekvenci příkazů najednou, tj, např. pro aktuální stav volání *111*heslo*2*1# (+1) Teď mi to už dva dny nefunguje a musím příkazy zadávat postupně, což mě nebaví a je to zdlouhavé :mrgreen: jak je to u vás?
Употреблю ваш алкоголь, недорого.
btw
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gerard 15. 9. 2005 22:18

Tak jsem asi měl ten samý problém...nechal jsem si zvést službu po svém a po měsíci jí hned zrušil, protože mi byla celkem k ničemu...V Oskarově obchodě mi řekli to samé co tobě, sim bude fungovat někdy o půlnoci a další den asi v 10 večer pořád nic..Až když jsem se prohrabával samoobsluhou jsem zjistil, že se musí odhlasít a napsat identifikační číslo staré sim a tu novou přihlásit, jinak už jsem byl rozhodnutý taky volat..a co ted HODNE pouzivam je *111# a nemusim skoro ani na net
Budte hodní na rodiče a na zvířata
Gerard
Junior

Odeslat příspěvekod *Victor* 16. 9. 2005 10:34

Vidíš, tak to mě vůbec nenapadlo. Věřil jsem tomu, co mě v obchodě řekli. Ještě že jsou tak "informovaní". Ach jo, co si člověk nevypátrá sám...
*Victor*
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedy 26. 9. 2005 15:50

Chtel bych se zeptat. Aktivoval bych si sluzbu Po Svém, ale cca za 2 měsíce si budu moct zažádat o vracení Jistiny a Roamingu. Tudíž budu volat na infolinku se žádostí, ale mam strach že zaplatím. Poradte?
Tak už je doma Nokia E51 a je moc pěkná :-)
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dejvidek 26. 9. 2005 16:13

2speedy: Tak zavolej na infolinku už teď, toť jedna možnost a nebo pokud máš v místě bydliště prodejnu Oskara - či dojíždíš někam kde jí mají, tak si zajdeš o vrácení jistiny zažádat na prodejnu a je to. :wink:
dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Já Osobně 27. 9. 2005 08:42

speedy píše:Tudíž budu volat na infolinku se žádostí, ale mam strach že zaplatím. Poradte?o/quote]
Nevracejí už jistinu automaticky? V Internetové samoobsluze si můžeš zvolit způsob vrácení...

Já Osobně 8)
Já Osobně
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Ares952 27. 9. 2005 08:47

s roamingem to bohuzel asi nejde, musel by zaplatit jistinu na roaming, mam totiz podezreni, ze pres samoobsluhu nejde aktivovat roaming na zaklade dobre platebni moralky (po pulroce)
Naděje je motorem duše
Ares952
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod traveller 27. 9. 2005 11:24

Tak po svém zruš a pak znovu aktivuj.
traveller
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedy 27. 9. 2005 12:00

I Oskar v samoobsluze pise, ze veskere penize (jistina, roaming) po 6 zaplacenych fakturach vraci automaticky, podle způsobu jaky ma zakaznik nastaveny. Uvidim jestli se penize vrati. Kdyz ne, tak to zrusim, zavolam a aktivuju znova, jak pise kolega predemnou...
Tak už je doma Nokia E51 a je moc pěkná :-)
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků