Nevyřízená reklamace O2 - jak dál postupovat

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod AgentSvr 18. 11. 2007 22:34

andre (novy): Sakra, co si o sobě myslíš?? Víš vůbec, co to znamená pojem reklamace?? Já z tebe nemůžu, vše co si napsal po mém příspěvku je opět nesmyl s zkreslení zkutečnosti.

Jasně, že se tim ČTÚ bude zabejvat, vůbec nepiš o ničem o čem nemáš asni potuchy. je vidět, žes asi mockrát nereklamval. To o policistech je taky kolikrát omejvanej mítus.

To tvoje povinnost je se u opa ptát na stav reklamace. Stačí cinknout na infolinku. Jinak O2 taky používá tvou zmíněné kanály k informování zákazníka o reklamaci.

5 pracovních dní se na to ABSOLUTNE navztahuje, zase kecáš!!!
Přečiti si VP laskavě ještě jednou a popros někoho z rodičů, at ti odborný pojmy vysvětli.

Stížnost se bere jako reklamace. Pokud operátor neodpoví na obojí do 30 dnů, tak podat podnět na ČTÚ a ta to vyřeší

Vše co tu uvedl Bassmann je pravda a tak tu nebudu opakovat fakta...
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andre (novy) 18. 11. 2007 23:53

No chlapce trosk mirny svoje vyrazy bud tak hodny.

Pokud nekdo poda stiznost na neco, tak za prve, na prodejne na to nedostane razitko, maximalne podpis cloveka z prodejny, coz je naprosto k nicemu. Na stiznost neplati 30 dni na vyrizeni.
Na reklamaci ano, tam tech 30 dni plati. Ano mas pravdu moc jsem toho nereklamoval, ale ver mi, hodne reklamaci jsem prijal, lidi chodi, s tim, ze je to 40 dni a O2 jim nedalo vedet a ona tam poznamka, zasilan dopis apod. takze vetsina lidi keca, divil by ses co jsou lidi schopni si vymyslet, proste cesi jsou narodem neuveritelnych lharu. Napriklad malokdo z nas by zapomel, ze mel kdysi cislo a ze neplatil faktury, ale pan se dusuje toho, ze nikdy nic takoveho nemel, pritom O2 dluzi pres 20 klacku a je u CTU. Jenomze u CTU to je 3 roky a nikdo tam na tom urade nic nedela. Takze by me zajimalo jak by to dopadlo kdyby tam jeden clovek prisel kvuli reklamaci kde jde o par stovek, kdyz ctu nedela nic s lidmi, kteri operatorum dluzi nekolik desitek tisic a nekteri borci i stovek tisic.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ygraczek 20. 11. 2007 14:06

Tak jestli k tomu taky něco můžu, tak… Všeobecné podmínky poskytování služeb el. komunikací prostřednictvím mobilních sítí společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. jsou plně v souladu s § 273 odst. 1 zákona č. 513/1991 Sb. V těchto podmínkách je m.j. napsáno:
8.2.: „Reklamaci je účastník povinen podat písemně do 2 měsíců ode dne vadného poskytnutí Služby…“ To znamená, že pokud podá reklamaci na O2 prodejně, nebo telefonicky přes operátora, může se na to O2 odvolat při zahájeném správním řízení s ČTÚ a vyhraje to. Dále:
8.3.: „Reklamace budou vyřizovány ve lhůtách odpovídajících složitosti a technické či administrativní náročnosti uplatněné reklamace…“ Pokud je tedy lhůta delší než 30 dní, může se jednat právě o „technickou nebo administrativní náročnost“ – podle jakých kritérií se to hodnotí, nevíme nikdo nic, ale tahle věta tam je a na tom by se to opět ve správním řízení celé točilo. A podle bodu 8.4. se „Částka za chybně poskytnutou službu vrací do 1 měsíce od vyřízení reklamace.“ Tedy: vyřeší vám reklamaci, pošlou dopis/SMS apod. a peníze? Do 30-ti dnů.

Dál bych jen ráda doporučila, aby se každý, kdo nedostal odpověď, podíval na svoji odeslanou reklamaci, zda tam nááááhodou nezapomněl uvést např. telefonní číslo, nebo jakou fakturu, službu, poplatek atd. reklamuje. Mimochodem, co třeba bod 8.5.: V případě, že reklamace poskytnutých Služeb nebude shledána oprávněnou, je Poskytovatel oprávněn po účastníkovi požadovat úhradu nákladů spojených s vyřízením reklamace, a to až do výše 100% těchto nákladů. :-) Buďme rádi, že tohohle se O2 nedrží.
ygraczek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod andre (novy) 20. 11. 2007 23:53

to je take fakt. Na reklamaci je potreba uvest veskere udaje, jak cislo, ktereho se to taky, tak faktura, castka ktera nesedi, presny popis reklamace a samozrejme kontaktni spojeni adresu, pokud tam tyto veci chybi, tak se reklamace zamita a to z duvodu chybejicich informaci.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků