Vystaveni faktury na spatnou castku - T-Mobile

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod manas 11. 10. 2007 10:26

No to je jiny problem, u tohoto problemu hned po zavolani na infolinku potvrdili, ze o tom vedi, ze se jedna o vetsi problem a toto se stalo vsem, kteri v nejakem casovem obdobi aktivovali sluzbu ktera je zdarma a jim v systemu se k teto aktivaci omylem "zapsala" aktivace placena. Takze oni fakturu vystavili i kdyz jiz vedeli, ze tento problem je.
Nikon D300s,
Sigma 17-70, Nikkor 50mm f/1,8, Sigma 28-70 f/2,8,Tamron 70-210 f2,8, Blesk Sigma EF DG 500 Super.....
manas
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zivan 11. 10. 2007 13:06

To je jednoduche. Kdyz vystavi spatnou, tak si toho mozna nekdo vsimne. Urcite to ale bude hodne mala cast, a vetsina akazniku ani nebude vedet o problemu. Pokud by nevystavili zadnou, tak si toho vsimnou skoro vsichni, kazdy bude podrobne kontrolovat fakturu a reklamacni oddeleni a zaakznicka linka se z toho naporu zblazni.

Tohle chapu, ale ne to arogantni chovani :-( Podle me maji povinnost zaslat opravenou fakturu.
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod _Jose_ 11. 10. 2007 21:57

AgentSvr píše:Pokud se sečte max. lhůta pro vyřízení reklamace s max. lhůtou pro vrácení částky(ta citace), tak výjde mnou uváděné číslo 60.
_Jose_
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod AgentSvr 11. 10. 2007 22:22

manas: To ano, ale to jsou již spekulace. Pokud využíváš paušlních mobilních služeb, tak je to na tvoje triko a v nejhorším případě pokud půjde o velikou částku a reklamace by byla oprávněná, tak bych zašel na ČTÚ, pokud bych neuspěl s prosbičkou u TM.

Automaticky faktury ale opravdu neopravují. Vždy je to na pricipu slevy do další faktrury. Opravdu to není tak jednoduchý.

zivan: Žádnou povinnost na vystavení opravené faktury nemají. Faktury se tisknou zcela automatizovaně. Povinností je to, co je již tu zmíněno+ zákon, na který sem odkázal.

_Jose_: Dle reklamačního řádu a všeobecných podmínek může zákazník reklamovat mnoha způsoby, které zákon dále nespecifikuje. Doporučuje se ovšem doporučenou poštou kvůli ofiko potvrzení o přijetí dopisu společností. Lze také zcela plnohodnotně reklamovat přes Značkovku. Méně doporučuji mejlem,faxem i když emailem sem uplatnil docela dost reklamací.

A těď k reklamacím přes infolinku: Existuje nepsané pravidlo: Operátor na infolince nesmí dát do zpracování reklamaci, která není jednoznačně oprávněná. Tzn. Pokud operátorovy dokážeme přes sluchátko telefonu jednouznačnou chybu v účtování, kde není nic sporné, tak reklamaci předá dále. V tomto případě běží klasická lhůta na vyřízení a to je opět 30 dní. V takovém případě, kdy reklamuji telefonicky doporučuji si od operátora vyžádat zaslání SMS o přijetí reklamace.

Co se týče toho, co ti operátoři vykládali na infolince třeba o 60 dnech, tak je to naprostá lež, facku bych jim dal za takový výroky, co si dovolej vypustit. V takovém případě jsem na operátora výjmečně drzý a dokážumu, že nemá pravdu, viz. jeden z mých posledních telefonátů.

Doporučuji reklamaci přes Značkovku.
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kkimot 12. 10. 2007 07:24

manas píše:No ja s nima resim prave posledni dobou jeden problem za druhym. Zacina to informaci na infolince, kdy mne dopoledne rekne opreratorka neco a odpoledne na stejny dotaz neco jineho, aktivaci ruznych sluzeb o ktere jsem nezadal a tvrzeni ze to aktivni neni, i kdyz na webu to aktivni vidim, az po spate vyuctovani a proste celkovy bordel. Ted mne v ramci vstricneho jednani nebudou uctovat 2x po sobe mesicni pausal, ale zase jsem povinen plnit minimalni plneni, do ktereho se diky tomu nedostanu, takze zase bude urcite nejaky problem.
Mne nejde ani tak o to ze jim necham ted 90,- a oni mne to vrateji za mesic, to ja jim verim, ale mne jde o princip. Ja kdyz nasemu zakaznikovi vystavim spatnou fakturu, tak mne ji posle zpet s tim ze chce spravnou a hotovo, nebude se mnou diskutovat a proste nezaplati dokud neprijde spravna. Takze bych ocekaval, ze T-Mobile se nejen omluvi, posle spravnou fakturu, popripade mne pozada zda by se to mohlo resit jak navrhuji oni a ne ze proste reknou ze to bude tak jak oni rozhodli. Ocekaval bych za tohle i nejakou kompenzaci z jejich strany.
Jak rikam, dnes jde o 90,- kc bez DPH, priste muze jit o tisicovku a nebo i vice........



dle infa z infolinky - když máš slevu na paušál, tak to neovlivní minimální měsíční plnění....
a dle mé vystavené faktury je tomu skutečně tak, tak tu moc neřiš poplašné zprávy...
jinak, co mi naúčtovali omylem, my vždycky vrátili, aniž bych se sám ozval. Sice by se to nemělo stávat, ale s O2 jsem na tom byl stejně, takže si moc nevybereš
kkimot
Junior

Odeslat příspěvekod manas 12. 10. 2007 09:20

nesirim poplasne zpravy, pisu jen ze si myslim ze s tim bude problem, zatim nevim, nemam s tim zkusenosti, mam slevu poprve...
Nikon D300s,
Sigma 17-70, Nikkor 50mm f/1,8, Sigma 28-70 f/2,8,Tamron 70-210 f2,8, Blesk Sigma EF DG 500 Super.....
manas
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m0rp4euz 22. 10. 2007 19:00

Muzete mi doporucit nejlepsi postup pri reklamaci vyuctovani, kdyz me z niceho nic pribylo na fakturu tarfini zvyhodneni SMS 100+ a Surf and Mail?
Diky.
^^
m0rp4euz
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fido+ 22. 10. 2007 23:22

manas píše:Jj, tak to jsem nevedel ohledne toho dalsiho mesice, nova informace pro mne a treba se nekdy hodi ;)

Ja vim ze operator nevytvari spatne uctovani ucelne (teda doufejme ;)). Ale jde o to, ze udelal chybu, mne jako zakaznika ale nemusi zajimat ze udelal chybu, ze jim neco nefunguje atd atd. Pro mne je tech 90,- prd, ale priste, jak pisu, to muzou byt klidne tisice. Nebo kdyz ma nekdo na jedne fakture cisla cele rodiny, to pak jsou klidne vice jak 400,- i s DPH a pro nekoho tohle muze byt velky peniz a diky tomu se muze i dostat do financnich problemu napriklad.


Hmm. Zazil jsem vloni. Po vanocich jsem vyrazil na 14 dni na dovcu do ciziny a po navratu me doma cekal darek od operatora v podobe faktury, kde bylo navic neopravnene uctovano 7500. Zrovna v takove situaci to bylo dost i na me.
Taky chteli abych to zaplatil a ze me to pripadne vrati. Ja to vyresil tak, ze jsem zaplatil o zminenych 7500 mene (tedy to co jsem platit mel) a k reklamaci pripsal, ze spornou castku zaplatim az po pripadnem neuznani reklamace. Nastesti to bez problemu uznali.
Fido+
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fido+ 22. 10. 2007 23:25

goob píše:Nojo, jenže jak odlišit neoprávněné reklamace, kdy si zákazník myslí, že je v právu a až pak si najednou zákazník uvědomí, že si tohle vlastně aktivoval a že vlastně tenhle měsíc volal více milencovi/ce a proto má tak šílený účet, nad kterým se manžel/ka tuhle večer tak rozčílil/a atd.u/quote]

No ono vzdycky zalezi na situaci. Napr. pokud ma zakaznik datovy pausal a najednou ma krome pausalu nauctovana i data, je to zjevne chyba operatora resp. uctovaciho systemu. Stejne tak pokud ma roamingove zvyhodneni a je mu uctovana cena jako by zvyhodneni nemel.
Samozrejme ze mnohem mene jasne to je u volani kdy zakaznik bude tvrdit ze nevolal, operator bude tvrdit ze ano.
Fido+
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _Jose_ 24. 10. 2007 14:55

m0rp4euz píše:Muzete mi doporucit nejlepsi postup pri reklamaci vyuctovani, kdyz me z niceho nic pribylo na fakturu tarfini zvyhodneni SMS 100+ a Surf and Mail?
Diky.


POkud jsi služby neaktivoval, jednoduše zavolat na operátora a reklamovat vyúčtování jako chybu u obojího. Samozřejmě bys měl být schopen, min u druhé služby, dokázat, že nebyla využívána. Mě takhle přistál ve faktuře MobileBox a taky jsem prostě zavolal, že je to blbost a ať si to odúčtují.
_Jose_
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Buřinka 26. 10. 2007 20:28

Spekulovat, že by neoprávněně naúčtovaná částka mohla být příště klidně i vyšší, je teda fakt trochu přehnané.
Pokud vím z vlastních zkušeností: nižší částky se kompenzují do dalšího vyúčtování, ty vyšší dobropisem. Samozřejmě můžeš požádat o vystavení dobropisu i na minimální peníze a ten zas použít na "špatné vyúčtování". A je to.
Buřinka
Junior

Odeslat příspěvekod AgentSvr 27. 10. 2007 22:48

Buřinka: Mohu se zeptat, co je to dobropis?? Ve škole sme se to ještě neučili a z vlatních zkušeností vím, že O2 tomu řiká dobropis a je to sleva do dalšího vyúčtování. O2 mi krom vrácení zálohy nikdy neposlao peníze nějak extra, vždy byly použity do slev.

U T-Mobile je možná věc jiná, rád se poučím.
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Buřinka 29. 10. 2007 01:03

Laicky řečeno (účetní prominou) dobropis je záporné vyúčtování. Pokud například vyreklamuješ vyúčtování, kde je položka 100,- za paušál, pošlou ti dobropis, kde bude uvedeno: paušál= -100,-. Obvykle je pak následující vyúčtování "uhrazeno" tímto dobropisem. Ale můžeš požádat o použití dobropisu hned na špatně spočítané vyúčtování, a to je jeho výhoda a důvod, proč se používá na vyšší částky.

Jiný způsob vracení peněz je, že operátor do následujícího vyúčtování napíše: sleva= 100,-
Buřinka
Junior

Odeslat příspěvekod AgentSvr 29. 10. 2007 23:21

Mám takovej pocit, že jde o totéž.
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků