Reklamace faktury trvá déje jak 2 měsíce.Co s tím???

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod xxxmitschxxx 25. 9. 2007 13:29

Zdarec chtel bych se zeptat jak to je s raklamacema faktury.Před vice jak 2 mesíci jsem reklamoval faktury a do dnešního dne mi neprisla zadna odpoved.Tim porusuji zakon ne???Ty faktury bylï docela legracni.Ve vyuctovani psali treba cenu za volani 100kč ale na fakture byla cena pres 200Kč.to samé bylo se vsema ostatnima službama.
xxxmitschxxx
Junior

Odeslat příspěvekod Hangars 25. 9. 2007 14:22

Operátor?
Nokia E51 + 1GB microSD + HS-47
Hangars
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 25. 9. 2007 15:02

A máš nějaké potvrzení o tom, žes reklamaci podal? Bohužel u O2 zákaznická péče jaksi vázne. Ani se neobtěžují kolikrát odepsat na slušný a věcný e-mail.
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xxxmitschxxx 25. 9. 2007 15:14

Jo operatorovi O2 jsem reklamoval faktury.Reklamoval jsem je přes *11 a když jsem se včera informoval jak to vypadá tak mi bylo řečeno že je reklamace stále v řešení.
xxxmitschxxx
Junior

Odeslat příspěvekod goob 25. 9. 2007 15:18

Na reklamaci mají 30 dní. Možná bych si to zkusil ověřit v jejich všeobecných podmínkách a pak bych na ně zatlačil, že už se to řeší dva měsíce, čímž porušují zákon a že se obrátíš na ČTÚ.
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vaclavbarak 25. 9. 2007 16:29

goob píše:Bohužel u O2 zákaznická péče jaksi vázne. Ani se neobtěžují kolikrát odepsat na slušný a věcný e-mail.
vaclavbarak
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MaTTo S 25. 9. 2007 16:47

xxxmitschxxx píše:Jo operatorovi O2 jsem reklamoval faktury.Reklamoval jsem je přes *11 a když jsem se včera informoval jak to vypadá tak mi bylo řečeno že je reklamace stále v řešení. /quote]

Neviem ako je to uvas, ale na Slovensku ked chces uplatnit zakon 60dni na vybavenie reklamacie sluzieb musi byt tato reklamacia podana pisomne t.j. nie cez telefon . Neviem fakt ako uvas ale unas pokial to reklamujes len na zaklade tel. rozhovoru tak to ze to nevybavia do 60dni nikdo ti stym nepomoze lebo nemas v ruke ziadny papier s datumom kedy si to reklamoval .
MaTTo S
Junior

Odeslat příspěvekod AgentSvr 25. 9. 2007 17:44

U nás se v zákoně neuvádí, jakou formou se podává platná reklamace. Každopádně ve všeobecných podmínkách O2 se uvádí mimo jiné, že lze reklamaci uplatnit také přes linku *11. Reklamace, která byla přijata osobně operátorem je nesporná, to znamená, že sám pracovník linky viděl, že jde o jasně reklamovatelnou položku. Pokud pracovníkovy závadu v účtování po telefonu neprokážeme, tak musíme zvolit jenou formu reklamace(dopis,mail,fax,značkovka).

Pokud reklamuji přes operátora, tak žádám od něj potvrzení přijetí přes SMS.

Vůbec bych se ničím nezdržoval a šel rovnou na ČTÚ. Bylo by ale fajn hovor s pracovníkem nahrát, aby tam byly zaznamenány důležité údaje(časové a o jakou položku jde..)
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků