Výpověď smlouvy s operátorem

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod snowboarder 17. 9. 2007 19:28

STaTOM píše:Nyní již je jakákoli výpověď brána automaticky jako přechod na twist a/quote]


Tak proto máte tolik zákazníků ;) Dá výpověď, ale zároveň vám dá na další rok aktivního klienta :)
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod STaTOM 17. 9. 2007 21:31

Přesně tim to je...proto twistky tak ubejvaj. :mrgreen:
Ne, já myslim, že je to fuk. Dřív zákazníci většinou stejně chtěli přejít na twist a kdo nechtěl a nechce teď, nemusí. Výsledek je v podstatě ten, že na světě je o jeden formulář míň. Navíc tohle se praktikuje cca 3 měsíce takže to na posledně zveřejněný výsledky nemá vliv. :wink:
-use your brain-
STaTOM
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Driver 17. 9. 2007 22:59

STaTOM napsal:
Nyní již je jakákoli výpověď brána automaticky jako přechod na twistn/quote]


Jen když tam není vysloveně dána deaktivace
Das Auto
Driver
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod srsan 19. 9. 2007 08:51

Rozumím tomu dobře, že když chci odstoupit od smlouvy na tarif Nabito 100 u Vodafone s dotovaným telefonem, tak v době těch 6 měsíců doplatím aktuální plnou prodejní cenu toho telefonu v době odstoupení od smlouvy? Nikoliv plnou cenu toho telefonu v době tehdejšího nákupu za dotovanou cenu?
srsan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Driver 19. 9. 2007 21:40

srsan: podle me musis doplatit tu částku, která činila rozdíl ceny v době nákupu. Takže platíš tolik, o kolik ti to slevnili, když sis ten telefon bral. Protože se může stát, že telefon bude ve výprodeji a další měsíc už by se nenabízel...
Das Auto
Driver
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 20. 9. 2007 18:44

srsan píše:Rozumím tomu dobře, že když chci odstoupit od smlouvy na tarif Nabito 100 u Vodafone s dotovaným telefonem, tak v době těch 6 měsíců doplatím aktuální plnou prodejní cenu toho telefonu v době odstoupení od smlouvy? Nikoliv plnou cenu toho telefonu v době tehdejšího nákupu za dotovanou cenu?u/quote]

já myslím, že je to napsané jasně:
nquote="snowboarder"]
Vodafone nabízí smlouvu jednu, pokud si pořizujete tb]mobilní telefonn/b] a to jen na 6 měsíců.
Odstoupení od ní znamená doúčtování kupní ceny telefonu, a to rozdíl mezi pořizovací a v té době platnou cenou standardní.e/quote]


tedy: například: koupil jste mobil za 77, stál tehdy 4977. I když nyní stojí třeba 3577, při předčasném ukončení doplatíte rozdíl mezi cenou POŘIZOVACÍ (77) a V TÉ DOBĚ PLATNOU STANDARDNÍ (4977), tedy 4900, nikoliv 3500Kč.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod bagrista-b1 20. 10. 2007 14:14

Jak to tedy je pokud chci odstoupit od smlouvy s T-Mobile (uzavřené na ulici) ve lhůtě 14 dnů? Poslat poštou na adresu T-Mobile nebo firmy, která se mnou uzavřela smlouvu?
bagrista-b1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod AgentSvr 20. 10. 2007 18:59

bagrista-b1: Bud to poslat poštou na T-Mobile, že chceš odstoupit, nebo jít na Prodejnu.
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bagrista-b1 20. 10. 2007 20:58

AgentSvr: Na infolince 4603 mi řekli, že to mám řešit s firmou odkud byl ten dealer (Vinta s.r.o.), ach jo proč všude tvrdí něco jiného? :-(
bagrista-b1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod AgentSvr 20. 10. 2007 21:17

bagrista-b1: Ty nemáš s tou firmou nic společnýho. To je jenom zprostředkovatel. Smluvní vztah je podepsán s T-Mobilem, takže u něj je potřeba to ukončit. Na Prodejně to ukončíš jakbysmed. To taky doporučuji.
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bagrista-b1 20. 10. 2007 21:30

AgentSvr: OK, díky za rady, v pondělí skočim na prodejnu T-Mobilu a pokusim se to tam zrušit.

I když pochybuju, že to půjde, přímo na smlouvě se píše - cituju - "Odstoupit od smlouvy je třeba na adrese obchodního zástupce, uvedené na tomto formuláři. Není-li adresa obchodního zástupce uvedena, je nutné odstoupit na adrese Asseco Czech Republic, Nymburk." A víceméně tohle mi zopakovali i na infolince T-Mobile. Do sprostředkovatelské firmy se mi dovolat nepodařilo.
bagrista-b1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod AgentSvr 20. 10. 2007 21:37

bagrista-b1: Sakryš, i tak by ti měli na prodejně vyhovět, fakt nemaj právo, tě takhle držet. T-Mobile je seriozní. Tak doufej.
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod STaTOM 21. 10. 2007 10:01

Myslím, že je to v podmínkách jasně uvedeno. Pokud sepíšete smlouvu přes nějakého zprostředkovatele je tam jasně uvedeno, že lze odstoupit od KS do 14 dnů a to tak, že zašlete vše do Asseco, Nymburk tak jak řekli správně na IL. Na značkovce s tím nic nevyřešíte.
-use your brain-
STaTOM
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bagrista-b1 21. 10. 2007 11:48

STaTOM: Na infolince tvrdili, že je potřeba odstoupit na adrese zprostředkovatele, nikoliv na Assecu v Nymburku. A zprostředkovatel pro změnu tvrdí, že je potřeba odstoupit na zákaznickém centru T-mobile. To by mě zajímalo, která varianta je opravdu správně.
bagrista-b1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod STaTOM 21. 10. 2007 12:24

Jak ta smlouva vypadá? Pokud je to takovej šedej blanket co používaj dealeři na ulici, pak je na straně 2 uvedený Asseco a poslal bych to tam. Pokud je to přijatý poštou, pak bych se s tim nepáral a poslal bych to přímo na odchozí adresu.
-use your brain-
STaTOM
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků