Výpověď smlouvy s operátorem

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod audiobullys 10. 7. 2011 21:12

me naposled vcas v listopadu - prosinci, tak to jeste nefungovalo cislo v novem vypecenem systemu
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vpe 12. 7. 2011 04:48

Snekac: tj. myslíš "nové" podmínky z dubna?
Uvádět odkaz - k textu, kolik promile bude někde "hledat v sekci"?
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod carbondioxide 25. 7. 2011 22:05

Zdravím.

Trochu se v tom ztrácím, první příspěvek na první stránce jsem přečetl, ale přesto si nevím rady. Jsem zákazníkem O2 a využívám jejich tarif Kůl. Prodlužoval jsem smlouvu od nového roku s tím, že mi přišla tzv. "Speciální nabídka - Mobil+, Změna tarifu", kde jsem ovšem nabídku Mobil+ nevyužil (kolonku nechal prázdnou). Za paušál platím standardně 250 Kč/měsíc a smlouva je na 24 měsíců. Na první stránce se o Kůlu nepíše v dotaci na tarif a jelikož jsem nevyužil nabídku dotovaného mobilu, neplatí pro mě ani dotace na telefon. Jak by mi tedy operátor účtoval sankce v případě výpovědi smlouvy?

Děkuji za trpělivost. Michal
carbondioxide
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod snowboarder 25. 7. 2011 22:46

Pokud je to na 2 roky bez telefonu, je tam dotace na tarif. Za každý nevyužitý měsíc 150 Kč včetně DPH.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Slávek 31. 7. 2011 06:49

Operátorům lze vypovědět i smlouvu na dobu určitou

Zákon o elektronických komunikacích totiž ve svém paragrafu 63 v odstavci 3 uvádí, že operátor musí "na své náklady nejméně 1 měsíc
před nabytím účinnosti podstatné změny smluvních podmínek, která pro účastníka představuje jejich zhoršení, odpovídajícím způsobem vyrozumět
účastníka o této změně a současně jej informovat o jeho právu vypovědět smlouvu bez sankce, jestliže nové podmínky nebude akceptovat".

Toto právo je zakotveno i ve Všeobecných obchodních podmínkách operátorů. Konkrétně u O2 se jedná o článek 12.2.1, u T-Mobile o článek 14.4, u Vodafone o 7.1.2 a u U:fona najdete podobnou možnost v článku 7.3.2. Ve všech verzích se říká v podstatě totéž. Pokud změní operátor Všeobecné obchodní podmínky v neprospěch zákazníka, lze vypovědět i smlouvu na dobu určitou. A to bez jakýchkoli sankcí. Výjimkou jsou pouze případy, kdy si změnu obchodních podmínek vynutí právní předpisy.

Zdroj: http://mobil.idnes.cz/operatorum-lze-vypovedet-i-smlouvu-na-dobu-urcitou-nebojte-se-branit-12h-/mob_operatori.aspx?c=A090510_175741_mob_operatori_lhc

Snad to někomu někdy pomůže.
Slávek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod snowboarder 31. 7. 2011 07:24

Však to je samozřejmost, operátor o této skutečnosti musí i informovat. Bylo to tak třeba u T-Mobile při změně tarifu Přátelé, bylo to tak u O2 při změně účtování služeb MMP apodobně.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Mariacek 31. 7. 2011 22:43

Zrovna dnes jsem mazal babi sms z března - psal jí T-Mobile že mění všobecné podmínky aby byly jednodušší a přehlednější. Rozhodně ale neinformoval o možnosti vypovědět smlouvu... No, já se těším, až mi 14.9. skončí smlouva :-)
Mariacek
Junior

Odeslat příspěvekod vpe 1. 8. 2011 08:24

Mariacek: je otazka, zda operator zhorsil podminky, kazdopadne za podani vypovedi z duvodu zmeny podminek (jakmile se o zmene dozvis) nic nedas, operator bude muset zamitnout a dokazovat, ze je nezhorsil. Oni si to pomerne hlidaji.

Pri pisemne smlouve povazuji za odpovidajici format pisemnou informaci, SMS snad jen pro predplacene sluzby.
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Raffi 9. 8. 2011 09:47

Prosím o pomoc. Měl jsem služební telefon (T-mobile) a měním zaměstnání. Účet byl veden pod rámcovou smlouvou. Zároveň jsem pod rámcovou smlouvu dostal i manželku. Nyní, po změně zaměstnání, musíme oba přejít z rámcové smlouvy na smlouvu pro fyzickou osobu. To by nebyl takový problém. Ovšem za převod z rámcové smlouvy na obyčejnou si za každé číslo účtují 599Kč. První co jsem udělal, byla domluva s konkurencí, udělali mi nabídku a já volal operátorovi. Ten se mi vysmál, že mám smlouvu na dobu určitou ze které nemohu přestoupit až do 26.6.2013. Takže těm haj.líkům musíme zaplatit 1200,-Kč abychom u nic mohli za nekřesťanské peníze další dva roky utratit minimálně 24000.-Kč. Prosím tedy Vás, zkušené mobilmaniaky o radu, jak se od T-Mobile vymanit. Nechci jim nechat už ani korunu. Jsem u nich i s celou rodinou cca 10-12 let, oba kolem 500 měsíčně.
Raffi
Junior

Odeslat příspěvekod vpe 10. 8. 2011 09:58

Na koho byla cisla pod ramcovkou psana? Snad na zamestnavatele ne?

Myslim si, ze cislo pod ramcovou smlouvou je vetsinou bez zavazku (pokud ale neni bran dot.telefon nebo "zvyhodneni" na tarif od TMobile) a pak zamestnavatel cislo muze kdykoliv zrusit (30 denni vypovedni doba, predtim ho muze prehodit na nejnizsi tarif), TMobile rusene cislo automaticky prevede po mesici na predplacenku a zamestnanec si pak muze delat s nim, co chce.

Pokud sis to cislo nechal prevest na sve jmeno se zavazkem, tak :tleskani... Anebo pokud je cislo psane stale na zamestnavatele, tak mu ho nech a zarid si nove anebo at ti zamestnavatel "zaridi", ze muzes dobehnout ten tarif...

Podminky ukonceni a co se stane po ukonceni, anebo na jaky program se prevedou po ukonceni z ramcove smlouvy, jsou sjednany v ramcove smlouve a musi je zaplatit ten,m kdo ramcovku podepsal (zamestnavatel), neumim si predstavit, ze ty bys mel platit takovy poplatek 2x 590,- za "prevod", kdyz bys o tom ani nevedel) ...

Zkratka malo informaci...
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod allfonz 12. 8. 2011 10:02

Dobrý den,
Předem se omlouvám těm, které tímto topicem otravuji a prosím, aby nereagovali.
Maminka si v listopadu prodloužila svojí smlouvu u T-mobile s dotovaným telefonem na čtyři roky. Vše bylo v pořádku, až před třemi měsíci jí začli chodit nesmyslné částky za gprs a službu 2v1, kterou si objednala, ale do čtrnácti dnů ji vypověděla. Když jsme volali na infolinku, slečna ji potvrdila, že služba je zrušena a tudíž nebude účtována. Dnes je to třetí měsíc, kdy jí službu zaúčtovali. Udělali jsme rodeo a slečna na infolince nám řekla, že smlouva nejde zrušit, i kdyby jsme zbývající měsíce doplatili, tak jako to bývalo dříve. Jenže, když jsem volal já sám, zase mi tvrdili, že zrušit jde. Na oficiálních stránkách jsem se toho mnoho taky nedozvěděl. Jsem z jejich amatérismu docela frustrován a proto bych se chtěl zeptat, jestli má někdo s výpovědí u T-mobile zkušenost a jak tedy probíhá.

Děkuji
Plachý
Naposledy upravil Snekac dne 12. 8. 2011 22:30, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeno
allfonz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Anonymni 12. 8. 2011 10:20

co vede člověka k tomu upsat se peklu na 4 roky? opravdu by mě zajímalo co vám nacpali tak "výhodného"...
Anonymni

Odeslat příspěvekod allfonz 12. 8. 2011 10:26

Tak prvně, já jsem smlouvu neuzavíral, tu si uzavřela moje matka. Je to ten tip člověka, na kterého když se houkne, tak prostě ztratí hlavu, takových starších lidí je víc. Já se jen snažím nějak vyřešit její situaci. Btw. čekal jsem že reagovat budou lidi, co mi můžou odpovědět na moji otázku, ne rozumbradové, co mi budou psát, že jsem debil, kvůli tomu a tomu. To mi nepomůže a Vám asi taky moc ne.
allfonz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Anonymni 12. 8. 2011 10:41

já to chápu, nikde nepíšu, že si debil, to pozor... určitě se dá nějak vyvázat, většinou je to vázáno dotovaným telefonem, který se musí doplatit...
Anonymni

Odeslat příspěvekod allfonz 12. 8. 2011 10:50

Já nemyslel jen tebe, ale obecně lidi, co rádi dělají flame a neodpovídají mi na otázku. Mě přijde taky podivné, že by se nedala zrušit smlouva, jsem ochotný to i vyplatit. Jeden návod tu na fóru je, ale ten je z roku 2007.
allfonz
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků