Výpověď smlouvy s operátorem

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Danarr 30. 12. 2014 18:56

Počítá se to ze 790, při podání výpovědi teď poběží výpovědní lhůta 30 dnů tzn. do konce ledna minimálně a pokuta se pak bude počítat baj voko z 1,7 paušálu tzn nějakých 268 ká čé.

A k osobním údajům

"3. Zpracování Údajů na základě zákona, které účastník nemůže
odmítnout, zahrnuje zpracování pro následující účely: poskytování
služeb, zajištění propojení a přístupu k síti, zajištění provozních činností
nezbytných pro poskytování služeb, vyúčtování, účetní a daňové účely,
identifikace zneužívání sítě či služeb (kterým je mimo jiné i opakované
neuhrazení ceny nabízených služeb), vymáhání pohledávek
z vyúčtování, poskytování služeb či prodej produktů třetích osob
prostřednictvím sítě T-Mobile. "
Danarr

Odeslat příspěvekod Pepan_z_Depan 31. 12. 2014 04:19

Ok a pokud bych to chtěl nechat doběhnout do toho 21. 3., jak zajistím, aby mi to už automaticky neprodloužili? Mám jim poslat už teď, že k 21. 3. vypovídám služby a chci vygenerovat ČVOP pro přenos čísla?
Pepan_z_Depan
Junior

Odeslat příspěvekod amper2 31. 12. 2014 07:32

Jsou 2 moznosti:
1)Zaslat vypoved (klidne ihned), ze k 21.3.2015 vypovidas smlouvu a chces prejit na predplacenou sluzbu TWIST. Z toho uz se ti bude prechazet k jinemu operatorovi kdykoliv a velice snadno (prakticky 3-5 dnu). Prvni den co budes na TWISTu pozadas o CVOP a uz to jede ;-) Pri prechodu na TWIST ti daji 20 Kc kredit, takze jako nouzovka to jde pouzit.

2)Zaslat vypoved (klidne ihned), ze vypovidas smlouvu a chces vygenerovat CVOP. Pak te vsak T-Mobile prevede na nektery z aktualne nabizenych tarifu na dobu neurcitou, ktery se vsak take musi vypovidat a ma vypovedni lhuty (grrrrr). Mozna by slo dopredu domluvit, aby 21.3.2015 probehl prechod k jinemu OPovi, ale to nevim, jestli takto jde.

Nelze vygenerovat CVOP na tarifu, pak prejit na TWIST a pak se stejnym CVOP jinam (bylo mi na podzim sdeleno na infolince).

Ja to na podzim absolvoval u vice SIM, ale vzdy s prechodem na TWIST, pak nejsou zadne problemy s ukoncenim tarifu.

Jak je to s placenim pokut (jestli 20% nebo 100% plne ceny pausalu) nevim.

amper.

PS: O neprodlouzeni smlouvy muzes pozadat kdykoliv v T-zones samoobsluze, ci jak se to ted jmenuje. Tim vsak asi ziskas jen to, ze te automaticky neuvazou opet na 24 mesicu, ale s jinym, aktualne nabizenym tarifem. Ja osobne bych volil TWIST a rozhlizel se jinde.
amper2
Junior

Odeslat příspěvekod Danarr 1. 1. 2015 08:14

Trochu bych poopravil ampera.
Výpověď k datu ukončení smlouvy opravdu můžeš poslat už teď. Je tam výpovědní lhůta 30 dnů a ta stihne doběhnout bez problému.
Rozdíl mezi tím jestli dáš výpověď na twist nebo na přechod je v tom, že pokud dáš na přechod a k datu výpovědi nebudeš ukončen tak ti opravdu poběží tarif na dobu neurčitou - jinak lhůty, podmínky, ceny, čvop a tarif do data ukončení, tam rozdíly nejsou
Danarr

Odeslat příspěvekod Fuckir 7. 1. 2015 02:10

Zdravím,

přítelkyně měla nějaký tarif u O2 u kterého jí měl končit závazek tuším někdy ke konci roku 2014 a zhruba před půl rokem jí uvrtali do tarifu Free, který má smluvně zavázaný do září 2015. Vím, že pokud by chtěla závazek zrušit tak musí uhradit 20% základní sazby za každý zbývající měsíc.

Otázka je, jak je to s dotovaným telefonem? Při podepisování původní smlouvy si k ní vzala telefon, který tehdy měla za korunu. Vím, že při předčasném ukončení závazku se musí doplatit rozdíl mezi tehdejší cenou telefonu a cenou za které ho koupila, ale jak je to v tomto případě, kdy přešla na další tarif a závazek jí byl prodloužen? Zaniká povinnost rozdíl platit se zánikem původní smlouvy?

děkuji za odpověď
Fuckir
Junior

Odeslat příspěvekod Renča_O2_Guru 7. 1. 2015 09:26

Hezký den,

pokud vaše přítelkyně podepsala novou smlouvu s tarifem FREE, pak ta původní zaniká a případná smluvní pokuta je počítána pouze ze stávajícího tarifu. Úhrada rozdílu mezi dotovanou cenou telefonu a cenou, za kterou byl telefon zakoupen, tak zaniká ;-) .

S pozdravem

Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Naposledy upravil Fíla dne 7. 1. 2015 13:14, celkově upraveno 1
Důvod: předchozí příspěvek zde necitujeme
Renča_O2_Guru
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod Fuckir 7. 1. 2015 10:51

to Renča_O2_Guru:

Děkuji za odpověď.

Chtěl bych se ještě zeptat, zda-li když k tarifu Free má navíc balíček 40 volných minut do ostatních sítí jestli se 20% jakožto zaplacení předčasné výpovědi smlouvy počítá pouze z ceny tarifu Free, nebo se do toho započítává i cena toho balíčku? Chápu to tak, že volné minuty jsou pouze doplňková služba, kterou lze zrušit či aktivovat kdykoliv v průběhu závazku a v původní smlouvě nebyla zahrnuta, tudíž by se to "odstupné" mělo platit jen z ceny tarifu Free.
Fuckir
Junior

Odeslat příspěvekod Anička_O2_Guru 7. 1. 2015 16:01

Hezký den,

balíček volných minut k tarifu FREE je doplňková služba, kterou je možné kdykoliv deaktivovat a aktivovat. Výše smluvní pokuty se počítá z aktuálního tarifu FREE bez poplatků za doplňkové služby.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Anička_O2_Guru
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod venaberyss 7. 1. 2015 22:21

U Vodafone mám Tarif na míru , Zvýhodnění na služby 20% na 24 měsíců Start s minimálním měsíčním plněním 249Kč platnou do 16.06.2015. Kolik zaplatím , kdybych chtěl ihned ukončit smlouvu ?
venaberyss
Junior

Odeslat příspěvekod zbynek.ji 9. 1. 2015 23:51

Mám u Vodafone tarif na neomezené volaní, sms a data 1,5Gb.
Zúčtovací období mám 16.v měsíci.
Nejsem vázaný smlouvou.
Jak můžu tarif nejrychleji ukončit nejlépe k 16.1.2015.
Nejradši bych zrušil číslo nebo převedl na nulový tarif.
Díky za odpovědi.
zbynek.ji
Junior

Odeslat příspěvekod Aslan 12. 1. 2015 09:56

"Tak nám zabili tarif za tři stovky, paní Müllerová..."

Parafrází tohoto výroku chci říct, že za*ranej T-mobile mi dnes poslal SMSku, že mi ruší můj Tarif "Přátelé 300" (platil jsem každý měsíc přesně 304,- Kč vč. DPH) a převáděj mě automaticky na "S námi v sítích bez závazku"... (359,-)
:((((

Dá se s tím něco dělat? Co jsem koukal na ostatní operátory, tak všichni snad uzavřeli kartel, protože nepochopím, jak je v tržní ekonomice možný, aby všichni měli nejnižší tarif na korunu přesně 359,- Kč... Ví někdo o nějakém levnějším?

Jsem sice u T-M už snad víc jak 15 let, ale nemám absolutně žádný problém přejít kamkoliv jinam (podmínkou je ovšem převedení čísla, které používám taky už mnoho let a z pochopitelných důvodů ho nechci měnit...)
Aslan
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JamesWing 22. 1. 2015 09:38

Tak se Vám taky pochlubím, možná je to off-topic, ale po výpovědi u O2 u free tarifu BEZ ZÁVAZKU je výpovědní doba 42 dnů, stejně jako když jste zavázáni... což beru jako mazec pokud jste bez závazku... změněno ve VOP před rokem. Sám operátor přiznal, že to není moc fér... minuý rok trval převod 4 dny.
JamesWing
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod zivan 22. 1. 2015 11:41

Aslan:
Levnejsich tarifu je hromada, ale bez uvedeni detailu je to k nicemu. Levnejsi volani a SMS ma skoro kazdy, dulezite je volani na ty "pratele".
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Spike26 22. 1. 2015 12:52

James, pise se to tady porad dokola. Prvne musis prevest tarif na predplacenou kartu, to je behem par minut hotovo a pote zazadat o CVOP na prenos. Za 4 dny cislo preneseno. Pokud nemas zavazek, tak neni duvod nic vypovidat. No, ted uz je to jedno a pockas si par tydnu.
Spike26
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Danarr 22. 1. 2015 14:56

Spike26
mluvíte nesmysly. I převod na předplacenou kartu trvá 42 dnů.
Omyl že když člověk nemá závazek tak nemusí nic vypovídat vychází z nepochopení práva. To čemu se lidově říká závazek je doba určitá. Po uplynutí doby určité může být smlouva a) ukončena b) převedena na dobu neurčitou c) dodatkem pozměněna doba určitá.
Ve chvíli kdy je pak smlouva převedena na dobu neurčitou tak stále platí smlouva a smluvní podmínky včetně výpovědní doby. Jediná možnost je prostě výpověď podat před uplynutím doby určité a nebo trvat při sepsání smlouvy aby po uplynutí byla ukončena. Což by znamenalo odpojení čísla a vzhledem k tomu, že si to ne každý ohlídá tak to není žádoucí ani pro operátora ani pro zákazníky
Danarr

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků