Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod stubby 31. 1. 2017 08:52

Od vodafonu zatím žádná zpráva. Nicméně koukám na moje platby a vyúčtování.
A hle, co mají napsané: Kam a kdy mám poslat peníze? - klidně vsadím těch mých 270Kč, které teď nemám a má je vodafone, že ta ženská viděla banku s kodem 0300, a myslela si, že já mám tady to číslo účtu.

Jinak pro osobne2: matně si vybavuju, že jsem zadával, že přeplatky nechcu posílat a že mě budou poníženy další platby, protože jsem myslel, že naše láska bude čistá jako studánka, a potrvá věčně. prdlajs.
nicméně, já jak jsem odešel od vodafonu jinam, zaplatil jsem poslední vyúčtování, ukončili jsme všechny svoje závazky, a tímpádem i dohody, jaké jsme měli mezi sebou. To, že jsem následně reklamoval vyúčtování, je věc, která už se netýká jakékoliv dohody předtím, protože ta dohoda byla zrušena ukončením smluvního vztahu.
stubby
Junior

Odeslat příspěvekod skodakaroq 25. 4. 2017 16:34

Mám nulový tarif (Tarif na míru) Vodafone a přes samoobsluhu jsem si aktivoval balíček 50 SMS Fér, jelikož to bylo v polovině minulého zúčtovacího období, aktivoval se mi balíček jen s asi 25 SMS za poloviční cenu, všechny SMS jsem ani nevypotřeboval, takže se mi překlopili asi 4 SMS do dalšího zúčtovacího období a mám jich teď v novém balíčku 54. Jak to teď bude, když ten nový balíček v dalším zúčtovacím období přes samoobsluhu ukončím, třeba hned první den zúčtovacího období (to je dnes), budu platit celý nový balíček nebo jen jeho poměrnou část (jeden den)? Balíček se ukončí okamžitě, nebo dnes o půlnoci, anebo až na konci zúčtovacího období? Nespotřebované SMS propadnou?
skodakaroq
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod robbert 25. 4. 2017 19:33

Mám takový pocit, že balíčky se ukoncuji s koncem období. Takže plná platba a plný balíček v daném období.
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonyni 14. 6. 2017 22:25

Máte funkční internetovou sámošku ve večerních hodinách (čti touto dobou)?
anonyni

Odeslat příspěvekod BeznyFrantaUzivatel 14. 6. 2017 23:02

23:01
Vylepšujeme Můj Vodafone

Právě pracujeme na vylepšení samoobsluhy Můj Vodafone. Proto vám dočasně zobrazíme pouze nejdůležitější informace.
Pokud mezitím potřebujete zablokovat svou SIMku, zavolejte nám na 800 77 00 77.
Za případné komplikace se omlouváme a děkujeme za trpělivost.
BeznyFrantaUzivatel
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod shaula01 21. 6. 2017 20:42

Zdravím, potřebovala bych poradit. Mám ve Vodafone samoobsluze (i v aplikaci Můj Vodafone) kromě svého používaného čísla vedeno ještě jedno číslo, které už několik let nepoužívám. Nemůžu přijít na to, jak ho mám ze samoobsluhy a aplikace zrušit. Současně bych si tam chtěla přidat čísla dalších dvou SIM (Oskarta). Poradí někdo, jak toho docílit? Už tři dny prolézám celou Samoobsluhu i aplikaci a nemůžu na to přijít... Moc děkuji:-)
shaula01
Junior

Odeslat příspěvekod BeznyFrantaUzivatel 22. 6. 2017 00:32

Oskartu si do samoobsluhy Vodafonu nedáš. Ty maj svou na oskarta.cz. A ani pro App není Oskarta Vodafone, nepodporuje je (alespoň to tak dřív bejvalo). S odstraněním ze samoobsluhy bych si nechal poradit od jejich guru, z App bych to já (laicky) zkusil odstranit jejím odinstalováním, a poté do nově nainstalované si už zadal jen to jedno číslo (což možná nejde, třeba se tam automaticky přenese vše, co je v samoobsluze) :-)
BeznyFrantaUzivatel
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonyni 22. 6. 2017 07:22

Nepoužívané číslo je nulový tarif/dobíječka? Buď jej zrušit u operátora/přenést (pokud fyzicky SIM máte) jinam. Já jsem chtěl pořešit, že si dám čísla od rodičů (délka užívání 4 - 7 let) pod můj zákaznický účet, abych měl přehled o končícím kreditu, sámošku nepoužívají, ale jak jsem zjistil, že bych zaplatil za každé číslo 100Kč, tak jsem to vzdal. Je nutné udělat formulářový přechod, navíc se obávám, že by zrušili jejich speciální kartu, co mají nastavenou (2,50 volání a 1,50SMS).
anonyni

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 22. 6. 2017 12:48

shaula01 píše:Nemůžu přijít na to, jak ho mám ze samoobsluhy a aplikace zrušit. Současně bych si tam chtěla přidat čísla dalších dvou SIM (Oskarta).

Dobré odpoledne,
v aplikaci jsou vidět aktivní telefonní čísla z jednoho zákaznického účtu. Pokud některé z čísel nepoužíváte, například je na něm Nulový Tarif na míru, a už ho opravdu nepotřebujete, stačí požádat o jeho zrušení operátora na *77 nebo nám napište přes http://tam.je/forum a kontakt zajistíme.
Oskarta má svou samoobsluhu na https://moje.oskarta.cz, takže tu v jedné samoobsluze s čísly Vodafonu nemůžete mít.
Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod shaula01 22. 6. 2017 21:58

Díky všem za rady. Je to nějaký starý nulový tarif, kartu už ani fyzicky nemám. Škoda, že tu Oskartu nejde nějak pořešit (aspoň nějakou jejich aplikací), chtěla bych mít podobně jako Pm81 přehled o dětech (kdy dobíjet, platnost kreditu apod.)

pm81 píše: jak jsem zjistil, že bych zaplatil za každé číslo 100Kč

A to jako proč? Mají něco takového v ceníku? Já to své druhé číslo mám, aspoň pokud vím, zadarmo... Ani nevím, že bych něco platila kdysi při pořizování... Prostě mi to přiřadili k mému dlouhá léta používanému tarifnímu číslu...
shaula01
Junior

Odeslat příspěvekod rkosa 1. 8. 2017 14:53

Mam pro vas maly tip. Jiste si vybavujete stale probihajici akci "datove prazdniny", ve ktere si muzete v applikaci "Muj Vodafone" zdarma aktivovat darek ve forme 2GB dat, ktery je platny na stavajici a nasledujici uctovaci obdobi.
Ti z vas, kteri si jeste NEaktualizovali appku "Muj Vodafone" na verzi 2.12 (ze dne 29.7.2017) a maji stale starsi verzi 2.11.1, maji jedinecnou prilezitost vyuzit chyby v teto verzi aplikace spocivajici v moznosti aktivovat darek 2GB dat znovu a znovu a znovu - v podstate pokazde, jakmile jim appka tuto moznost v sekci "Moje nabidky" nabidne.

Takze nevahejte a aktivujte! Kdyz uz nas operatori sdiraji z kuze, proc jim to jednou nevratit? :-)
rkosa
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pnovk 11. 1. 2018 07:09

Mám předplacenou SIM Vodafone, kterou jsem už skoro rok nedobil, Vodafone samoobsluha mi ukazovala platnost SIM do 11.1.2018, když jsem se včera 10.1.2018 kouknul do samoobsluhy, tak mi to tam ještě ukazovalo upozornění, že platnost SIM je dva dny, ale dnes přesně v 00:00 hod mi Vodafone SIM vypnul, podle mě ji vypnul o den dříve, chtěl jsem ji dobít až poslední den platnosti, to mělo být dnes, ale už nemůžu, je neaktivní a hlásí se jako neregistrovaná, do samoobsluhy už také není přístup. Dá se proti tomu ještě něco dělat? Mám zkusit infolinku operátora, nebo to je zbytečné?
pnovk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Nick Cave 25. 1. 2018 00:51

omezení provozu samoobsluhy Vodafone o víkendu 26-28.
https://www.mobilenet.cz/clanky/vodafon ... o-ne-34427
Nick Cave
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Vasil 21. 1. 2019 22:55

nu a ja jsem zazil vcera nedelny vecer! Dobijel a dobijel )))). Jim to tam neslo (uznaly to) a proto mam na uctu litr, ale vyuziti pro to nemam, vrati mi to? Mam to zdokumentovane.... kdo se chce pobavit , prosim prosim
https://www.facebook.com/vodafoneCZ/pos ... ed_comment
Vasil
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 5uch 21. 1. 2019 23:57

Vasil:
věřím, že tohle VF vyřeší vrácením nadbytečného kreditu. Zkušené a v PR sběhlé pracovníky na FB jste kontaktoval, chybu přiznali... tak by mělo stačit dostatečně spolupracovat při řešení té chyby(jako ověřit svou totožnost, dát jim číslo účtu nebo adresu pro složenku...). Věřím, že VF nebude riskovat ostudu a vymyslí byť (pro něj) nestandardní postup, jak kredit vrátit (i když běžně to žádný operátor nedělá).
Všechno je naopak než to je. Že je to tak?... Jsem drsný: Siemens ME45 -> M65 -> Sony Ericsson C702 -> vyměknutí a downgrade Nokia 6303 classics -> Honor 6X
5uch
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků