Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod .357 23. 4. 2016 16:03

V mobilní aplikaci nemůžu provádět žádné změny. Dříve mi to navíc ještě ukazovalo nesmysly, nová verze už je ale celkem OK. Vodafone sliboval nápravu, ale požadavek několikrát odložili, a pak se na mně vykašlali. Ne, že bych to nějak extra využíval, ale jako aplikaci roku bych to nevolil :-)
.357
Junior

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 24. 4. 2016 09:29

Dobrý den,
pokud stále nemůžete změny v aplikaci zadávat, napište nám prosím telefonní číslo, heslo, typ telefonu a verzi operačního systému na http://tam.je/formular, podíváme se na to a pomůžeme vám. Lenka
Naposledy upravil seterwohipikule dne 24. 4. 2016 16:26, celkově upraveno 1
Důvod: necituj předchozí příspěvky
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .357 24. 4. 2016 18:22

Jen jsem chtěl upozornit na to, že ani po upgradu to furt ještě není úplně vychytaný. Asi si to tak nechám jako určitý zabezpečení. Mám totiž nastavený automatický přihlášení a kdybych přišel o telefon... Zas tak často totiž změny neprovádím, před cestou do ciziny zvedám flexistrop a občas dokoupím data, tak mně to přihlášení do sámošky nezabije :-)
.357
Junior

Odeslat příspěvekod sonix 15. 12. 2016 00:48

Zvláštní, že není pátek a už zase probíhá údržba samoobsluhy, která nebyla ani nahlášena dopředu. :shock:
sonix
Junior

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 15. 12. 2016 09:22

To je furt. Je to spíš o štěstí, kdy funguje...
GeneHawkins
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 29. 12. 2016 16:19

Mozna je automaticky hlaska o udrzbe nahozena vzdy, kdyz dojde ke spadnuti databazoveho serveru a/nebo linky mezi proxy a databazi :-D
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stubby 30. 1. 2017 09:15

Můj problém se netýká primárně samoobsluhy, ale dotýká se jí - jedná se o přístup operátorů a jejich řešení mých problémů.
V říjnu 2016 jsem ukončil u vodafonu služby (po 14 letech nebyli schopní nabídnout zajímavou nabídku). V listopadu mi přišlo kompletní vyúčtování za říjen, kdy jsem používal služby po dobu cca 2dny. Ozval jsem se, že požaduju, abych neplatil celou částku, ale pouze poměrnou část za užití produktu po určitou dobu. S operátorem jsem se bez problémů domluvil, že mi bude částka vrácená. Napřed chtěl složenkou, ale po mém požadavku, že peníze jsem posílal přes účet, aby mi je vrátili taky na účet, ze kterého peníze odcházely.
Nevěděl jsem, že mají 60 dnů na poslání peněz zpátky (je to ustanovení v podmínkách), volal jsem tam před vánoci, kdeže mé peníze jsou (potřeboval jsem asi na dárky). Ujistila mě, že je dostanu do 60 dnů, a opět chtěla posílat peníze přes složenku. Můj požadavek zněl, aby peníze byly připsány na účet. Pro jistotu jsme si ještě zkontrolovali s operátorkou číslo mého účtu, kam mají peníze přijít, a že do 60 dnů od zadání požadavku je budu mět zpět.
Dal jsem si do telefonu upomínku, abych jim zavolal. Datum padlo na 26.ledna 2017. Koukám na svůj účet a nic. Dobře, tak jim nechám ještě do pondělka, na připsání dva dny mimo víkend. Dnes, 30.1.2017 volám, a co byste čekali? peníze budou vráceny přes složenku. Vytočený hned po ránu říkám, že ne, peníze chcu na účet. Najednou říká, že peníze už byly vráceny, na účet 0 300. Tento účet už nemám drahně let, tak se s ní dohaduju, že peníze budou navráceny na účet, ze kterého odcházely platby za telefonní tarif. Tzn., že tam musí být vidět, odkud to bylo placeno, a ne si vymýšlet nějaký účet.
tady je vidět, jaké mají praktiky, případně, jak to mají vedené. Pokud dlužíte, tak je to problém a budou sankce (tohle není jen u vodafone). Najednou vodafone dluží mě, a má absolutní bordel ve vypořádání. Disponují mými penězi od listopadu (dělá to jen kolem 270Kč), dle podmínek 60 dnů, do té doby budou vráceny. Nyní je to již přes 60 dnů. A já se pravděpodobně obrátím na ČOI. Pokaždé, když tam volám, tak se vytočím, jak je možné, že původně pro mě solidní firma (samozřejmě ještě pod oskarem), tak má takové praktiky. Částka to není velká, spíš jde o princip a nyní su rád, že jsem od nich odešel.
Možná, kdybych souhlasil, aby mi peníze přišly složenkou, tak jsem nic takového neřešil. Jenže před vánoci (to jsem čekal, že peníze už budou doma), se mi nechtělo stát na poště kvůli necelým třem stovkám.
Paní operátorka dnes předala můj požadavek a došla mi sms, že bude vyřešen do 4.2.2017. Takže si myslím, že bude ještě veselo.
stubby
stubby
Junior

Odeslat příspěvekod osobne2 30. 1. 2017 09:21

Tak jestli jsi mel v samoobsluze nastaven ucet pro vraceni preplatku, ktery jsi jiz zrusil, tak se nemuzes divit, ze ti nic neprislo, platba jim byla vracena. Bud rad, ze ti nabidli zaslani penez slozenkou.
osobne2
Junior

Odeslat příspěvekod stubby 30. 1. 2017 09:28

nedokážu říct, co jsem měl nastavené v samoobsluze. Předpokládám, že pokud jsem se 2x domluvil s operátorem, že mi peníze pošlou na účet, ze kterého jsem platil, tak potřetí to řešit nebudu muset. Navíc při druhém řešení mi operátorka sama diktovala číslo účtu, jaké tam je uvedeno, a já jen kontroloval.
Takže žádný že můžu být rád. takhle to nebude fungovat.
stubby
Junior

Odeslat příspěvekod roy1 30. 1. 2017 10:02

Samozřejmě, že to tahle dělat nemají, ČOI nepomůže, obrať se na ČTU.
roy1
Pokročilý

Odeslat příspěvekod osobne2 30. 1. 2017 10:03

Kdyz nedokazes rict, co jsi mel nastavene v samoobsluze, tak je to tezke rozsoudit. Operator toho kolikrat nakeca, ale dle smluvnich podminek je rozhodujici, jaky zpusob vraceni preplatku mas nastaven v samoobsluze.
osobne2
Junior

Odeslat příspěvekod roy1 30. 1. 2017 10:09

Jo? Vážně? Operatorska linka je stejný kanál jako samoobsluha, takže pokud mu potvrdila, že to půjde na účet a dokonce si ho odsouhlasili, měla číslo zadat do systému včetně samoobsluhy a peníze poslat na účet, prostě to udělali blbě, zajímavé je že k omylu ve prospěch zákazníka většinou nedochází.
roy1
Pokročilý

Odeslat příspěvekod stubby 30. 1. 2017 10:37

osobne2: já to sem nepsal z důvodu, aby to někdo rozsoudil. Šlo mi o to, aby uživatelé vodafonu věděli, co je může potkat. Samozřejmě nemusí.
A pokud jsem měl nastavené třeba vrácení přeplatku poukázkou, tak mě na to mají upozornit, že dle SP bude vrácen určitým způsobem.
Takhle jsme se dohodli, a dohoda platí. Předpokládám, že mají nahrávky našich diskuzí, což se ve výsledku může hodit.

roy1: dík. uvidím, jak to dopadne do 4.2., kdy to má být vyřešeno, a obrátil bych se tedy na ČTU. pravda, inspekce toho by asi moc neudělala.
stubby
Junior

Odeslat příspěvekod zivan 30. 1. 2017 13:39

Ono to bude podobne asi u vsech operatoru, bank, pojistoven...kdyz narazis na problem. Za cca posledni rok jsem od Vodafonu:
- dostal predplacenku, aktivoval a posle samoobsluhy to byl tarif na nekoho z Brna, videl jsem tak vsechny jeho osobni udaje, faktury s podrobnym vypisem hovoru a SMS za x mesicu...vsichni nad tim kroutili hlavou, ze to neni mozne :)
- u dalsi predplacenky se zas zasekla aktivace a nakonec jsem to asi opravil nahodou sam poslanim SMS s aktivaci balicku
- v prosinci mi neprobehlo inkaso, u Vodafonu nastaveno spravne cislo uctu, na zakaznicke lince tvrdili, ze je u nich vse OK a je to chyba banky, reklamace u banky i u Vodafonu a zatim zjisteno, ze to bude u Vodafonu, inkaso do banky zrejme vubec neprislo, neprisla ani SMS o tom, ze se inkaso nepovedlo a prisla az vyhruzna SMS, ze je po splatnosti a zablokuji sluzby
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Junior

Odeslat příspěvekod Tielk 30. 1. 2017 14:52

Ahoj jede vam prosim ten jejich eshop bud mi to hodi chybu nebo nejde kliknout na koupit dekuji.
Tielk
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků