Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 30. 1. 2014 11:04

Hezký den oběma,
bohužel nemám info k tomu, že bychom přidali v dohledné době možnost zadat přesměrování do samoobsluhy.
Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LadislavM 1. 2. 2014 11:32

Můj poznatek. Proč se mi někdy stane, že při odstávce vodafonské samoobsluhy se mi bez mého vědomí náhle zaktivuje hlasová schránka. Vždy musím kontrolovat nastavení. Naposledy jsem to musel dávat dopořádku včera večer.
LadislavM
Junior

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 3. 2. 2014 18:20

Hezký den, Ladislave,
Hlasová schránka se sama obnoví, pokud je do ní přesměrován hovor. Jestli ji vůbec nechcete používat, nezapomeňte také zrušit přesměrování do ní, a to přes kód ##002#, který vytočíte jako hovor.
Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 17. 7. 2014 09:54

"Od 13. září zavede Vodafone poměrně výraznou změnu pravidel FUP, respektive toho, co se stane po vyčerpání volných dat. Místo automatického zpomalení rychlosti zákazník automaticky dostane nový balíček dat za 49 korun. Službu si případně musí zákazník sám deaktivovat."

Je to pravda, nebo se jedná jen o zlovolnou pomluvu?
GeneHawkins
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zivan 17. 7. 2014 12:15

Vodafone skončí s FUP, naúčtuje další peníze

Jeste bych doplnil, ze sluzbu si musi zakaznik deaktivovat take pri kazde zmene tarifu, u ktere je tato sluzba aktivni :) To je ten novy "Fer" pristup Vodafonu k zakaznikum.

Problem s internetem po FUPu jsem u Vodafonu mel, ale nebylo to ani tak rychlosti, jako spis fungovanim. Napr. pul sekundy data naplno a pak 20s nic, to se opakovalo a aplikace nahlasily vypadek spojeni a zacaly stahovat od zacatku. Zakazal jsem ho a je klid :)
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 7. 9. 2014 15:40

Nejen, že je svinstvo, že si musím deaktivovat něco, co jsem si neobjednal, ale ještě navíc to nejde deaktivovat včas!
Tuhle habaďůru chce Vodafone zavést 13. 9., ale podle jeho vyjádření až 13. 9. to půjde deaktivovat.
Co se stane, jestliže v tu dobu budu mít data vyčerpané a FUP aktivní? Stihnu to deaktivovat vteřinu předtím, než mě Vodafone o ty peníze okrade?
GeneHawkins
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Spike26 7. 9. 2014 16:10

Ja to stopro vyzkousim, protoze do 13. budu mit vyplitvano. A jestli mi nauctujou pade,tak uvidi ten kolotoc :)
Spike26
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod malejarda 13. 9. 2014 04:57

Hmm, tak ani dnes to asi nepůjde deaktivovat, samoobsluha nefunkční. Jestli je to tak, jak si to myslím, tak je to pěkná sviňárna. No člověk musí být v dnešní době holt ostražitý. :hm
Probíhá údržba Internetové samoobsluhy
Za případné komplikace se omlouváme a děkujeme za trpělivost.

Pro další informace nás navštivte v Centru péče nebo pro zablokování ztracené/odcizené SIM karty volejte *77.
malejarda
Junior

Odeslat příspěvekod Spike26 13. 9. 2014 07:04

Vodafone v nejake diskuzi pise,ze komu to zauctujou a nebude s tim spokojeny,tak ma zavolat v pondeli a budou to pade vracet.
Spike26
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod LadislavM 13. 9. 2014 07:26

To ano, píše to Ondra z Vodafonu, ale dostane to zpět jen ten co o téhle habaďůře ví, hned v pondělí si toho všimne a ihned zavolá.

-- 13. 9. 2014 06:37 --

Tři čtvrtiny lidí si toho všimne až z vyúčtování, že jim po těch padesátkách naskákaly vysoké částky. Pak už bude pozdě to řešit, měli spoustu času to zrušit.
LadislavM
Junior

Odeslat příspěvekod Bari007 13. 9. 2014 09:41

Vodafone je firma plná sviňáren, já už se nedivím vůbec ničemu... Oni schválně dají opět údržbu samoobsluhy, aby ta jejich změna nešla zrušit. A doufají, že po víkendu na to lidi zapomenou a oni je budou vesele okrádat.

Neuvěřitelné opravdu, co si Vodafone dovolí ke svým zákazníkům. Tohle jsem jinde nezažil a asi nikdy nezažiju. Oni opravdu zkouší, co všechno si mohou dovolit.

Celkem se ale divím, že takové jednání není nezákonné. Jak můžou sakra bez mého svolení měnit nastavení mých služeb, které navíc znamená, že budu platit víc? A navíc ještě bez možnosti změny, protože zrovna náhodou je údržba systémů (i když mě teda přijde, že oni dělají údržbu systémů trvale, samoobsluha víc nefunguje než funguje, ale čemu se taky divíme, když se jim o to starají v Indii, že...). Jo, když chtějí větší příjmy, ať tam přidají volbu automatického nákupu dalších dat při vyčerpání, ale výchozí volba minimálně ustávajících tarifů stávajících zákazníků musí přece být taková, s jakou jsem si tu službu aktivoval! A ne že mi to oni jen tak změní bez možnosti to jakkoliv ovlivnit.
Bari007
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malejarda 13. 9. 2014 10:04

Ovlivnit to můžeš, můžeš odstoupit od smlouvy pro změnu podmínek.
malejarda
Junior

Odeslat příspěvekod Bari007 13. 9. 2014 10:07

Nemůžu to ale ovlivnit předem... Nemůžu tomu předcházet, můžu řešit až důsledky.
Bari007
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 13. 9. 2014 10:17

Tak ono ta odstávka právě souvisí s tou změnou v datových balíčcích, proto je to najednou.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Bari007 13. 9. 2014 10:21

To je zajímavá teorie :) Praxe bude ovšem taková, že to je jen pro ně výhodné spojení kvůli tomu, aby si to hned po jejich vynucené aktivaci 99,9 % zákazníků nezrušilo během prvních pár hodin...

No, hlavně že se jim daří udržovat zákazníky v plné pohotovosti a ***** až do neděle, kdy si to všichni zruší a bude po parádě. A příští rok nám představí nějakou další „výhodnou novinku pro své zákazníky“ ve stejném duchu, jen trochu jinak obarvenou, stejně jako tomu bylo s úplným vypnutím dat po překročení datového limitu... Hurá, hurá, Vodafone (zatím) žije. A oni se pořád budou divit, proč mají tak málo zákazníků a proč s nimi nechce žádný jiný operátor spolupracovat...
Bari007
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků