Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod bastien 6. 9. 2011 14:40

Dobrý den, uměl by mi někdo poradit při konfiguraci PC Win 7+IE9 (plně katualizované lic. CZ) a s výchozím nastavením, proč mi nejde ve VF samoobsluze jakkoliv měnit nastavení služeb (přihlášení je OK)? Vždy se zobrazí chybová hláška (viz příloha). Ve FF problém není, ale ten nenainstaluju na firemní PC. Zkoušel jsem asi 5 ks PC s WIN 7+IE9 i mimo firmu a nikde to nejde. Na VF dokola tvrdí, že je chyba u mne. Díky za radu.
bastien
Junior

Odeslat příspěvekod TheFlyingman 6. 9. 2011 23:46

Moje dnešní zkušenosti se změnou nastavení služeb v Samoobsluze. Vypršel mi balíček Student internet v mobilu, tak jsem si ho chtěl aktivovat znovu, což byla chyba.
Stále jsem se totiž držel tarifu Nabito 119, který mi byl ihned, bez jakéhokoli upozornění, změněn na Tarif na míru, o který opravdu nemám zájem (osobně tenhle experiment nepovažuji za krok, ale skok, zpět). Proto jsem také setrvával u Nabito.
Na operátora se snažím už půlhodiny dovolat, samozřejmě že nikdo nebere. A moje vytočení ještě stupňuje ta nanervyjdoucí hudba při čekání.
Už aby tady otevřel krám nějaký čtvrtý operátor a prohnal tuhle zatuchlou bažinu evropských mobilních sítí pořádnou vichřicí...
Když je nepřítel na kolenou.....musíte ho dorazit.
zastánce teorie pohlcovačů tmy
TheFlyingman
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 8. 9. 2011 08:39

Pro bastien:

Dobrý den,
omlouváme se za potíže s Internetovou samoobsluhou. Chyby, které se projevují v prohlížečích IE 8 a 9 intenzivně řešíme. Mrzí nás, že Vám toto naši pracovníci nesdělili.
Prozatím prosím vyzkoušejte Mobilní nebo Hlasovou samoobsluhu, o kterých se víc dočtete na http://www.vodafone.cz/muj_vodafone/kan ... /index.htm.
Martina

-- 8. 9. 2011 08:46 --

Pro TheFlyingman:

Dobrý den,
v tomto případě bohužel šlo o chybu Samoobsluhy, která by změnu z tarifu Nabito na Tarif na míru neměla umožnit. Jestliže se Vám nedaří spojit s operátorem, navštivte prosím některou Vodafone prodejnu nebo pošlete písemnou reklamaci na adresu našeho sídla. Situaci důkladně prověříme a zajistíme opravu.
K tarifům Nabito bylo v původním systému možné využít službu Student online (tedy Internet v mobilu s 50% slevou). Nyní již tuto doplňkovou službu nelze aktivovat - pro studenty nabízíme speciální tarif Student na míru, se kterým můžete mít datovou, SMS a hlasovou službu se slevou. Více o Student na míru najdete na http://goo.gl/7evL0.
Martina
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod 0066 8. 9. 2011 09:18

Tiskove oddeleni vodafonu: Vasi operatori jsou ignorantske hovada, jinak si to nedokazu vysvetlit. Puvodne jsem chtel k zuctovacimu obdobi zrusit sim, po nekolika dnech jsem u operatora deaktivaci zrusil. Nasledne po dalsich dnech jsem volal opet zda je deaktivace zrusena a operator mi potvrdil ze ano. Dnes mi prisla sms kde mi sdelujete ze sluzby gsm budou zruseny. Delate si z lidi legraci? Samoobsluha nefunguje, neumim v ni zaplatit, ano stale nefunguje pod win 7. Minuly mesic doslo k zablokovani nych vsech sim karet protoze neprosla inkasni platba kvuli limitu. Vasi neschopnosti a neskutecnym bordelem jsem mel UDAJNE kontaktni cislo na nejaky t-mobile, ktery jsem nikdy nevlastnil. Jestli si myslite ze mi ten kontaktni telefon operator zmenil na muj telefon, jste na velkem omylu. Nezmenil. Mam posledni mesic nebo dva kdy mi plati rocni retence, pote vam velmi rad udelam papa se vsema simkama ktere jsou vedeny pod mym uctem. Ne ani tak kvuli tomu ze je to stale oproti O2 drahsi, ale prave kvuli tomu vasemu bordelu a naproste ignoraci zakaznika.
0066
Junior

Odeslat příspěvekod radim 8. 9. 2011 10:01

vpe píše:Takže jak to je, lze mít admin.heslo na úpředplacence anebo lakovali?


To není problém předplacenka x paušál, to je problém Vodafone. Po mě taky chtěli administrátorské heslo, které jsem nikdy neměl a nikdy jsem si žádné u Vodafonu nenastavoval. A mám dycky 1 číslo na 1 účet. Za ty astronomické ceny, co si účtujou, bych očekával, že všecko poběží jako švýcarské hodinky. Tfuj.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Burina 18. 9. 2011 11:07

Dnes jsem se chtěl podívat do samoobsluhy a skoro na všech volbách na mne vyskakuje "Při načítání došlo k technické chybě".

By mne zajímalo zda to někdy dá vodafone do takového stavu, aby ta samoobsluha sloužila k tomu, k čemu má.

Má cenu volat na INFO linku aby to dali do pořádku, nebo je to zcela zbytečné ?
Burina
Junior

Odeslat příspěvekod DNSTUFF 18. 9. 2011 15:04

zatizene servery
DNSTUFF
Junior

Odeslat příspěvekod Burina 18. 9. 2011 21:01

Teď jsem to zkoušel v devět hodin večer a stále stejná hláška - "Při načítání došlo k technické chybě".

Pochybuji, že jsou v neděli večer přetížené servery. Začínám si myslet, že Vodafone má tu svou sámošku jen na okrasu.
Burina
Junior

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 19. 9. 2011 11:21

Dobrý den,
jestliže potíže s Internetovou samoobsluhou přetrvávají, kontaktujte prosím operátora na *077. Požádá Vás o detailní informace a předá žádost o prověření technikům. Děkujeme.
Martina
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod bart.homer 19. 9. 2011 13:32

Odkazujete neustále na operátory na infolinkách. Dobře, ale zařiďte, aby ti operátoři byli dostupní !!! Já když už volám operátorovi jednou za půl roku, tak dva dny před tím už z toho nespím, protože aby se člověk dovolal operátorovi Vodafone linky je nadlidský úkol !!! Musím si na to vyčlenit minimálně půl dne volného času. Z mé běžné praxe vím, že čekat v pořadníku na infolince a poslouchat neustále ten stejný zvuk v průměrné době 50 min. je zcela běžnou záležitostí :oboze Ano, je to tak. Několikrát jsem volal na infolinku a čekací doba nikdy nespadla pod 40 min. Vždy jsem byl na hodnotách 48 min, 57 min, 36 min, atd. A to pozor !!! Většinou se mě stává, že můj problém operátor nevyřeší a musím tak volat podruhé či potřetí... Naposledy jsem myslel, že telefon rozstřískám, protože samoobsluha nefungovala a když jsem si konečně vyčekal dobu na operátora, tak se mě zeptal co potřebuji a hned bez odpovědi zavěsil... Takto mě to udělali hned dva za sebou... Takže volání na infolinku skoro tři hodiny a nevyřešeno vůbec nic :grr:
bart.homer
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radim 19. 9. 2011 14:36

Doufám, že u toho nečinně nesedíš s telefonem u ucha. Je třeba si k tomu připravit nějakou činnost, kterou můžeš kdykoli přerušit a u které nebudeš rušen tou hudbou, a pustit si ten hovor nahlas a telefon položit na stůl, třeba si můžeš stříhat nehty, česat kočku nebo hledat psovi blechy, to je jedno, prostě něco, co bys stejně někdy dělal, ale nějak ten čekací čas využít.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 19. 9. 2011 14:50

Z jednoho mojeho čísla se na VF linku (operátora) dovolám velmi rychle. V prorovnání s osatními (doba čekání i několik desítek minut) se z tohodle čísla dovolám ve stejnou chvili téměř ihned (čekání spíše vteřiny než minuty).
Je zřejmé, že VF stejně jako statní, taky má nastaveny určité prioritizace, a pokud je člověk bežný klient VF bez nějakých extra služeb, menší útratou, žádné předchozí velké trable ap, pak musí se všemi holt dlouho čekat :(

Ještě za mého působení před 11 lety u mob.operátora někteří zákaznící objevili možnost volat roamingovou linku (primárně určena pro cizí, roamující klienty) aby tak byli odbaveni dříve (na roamingové lince nebyly fronty, a operátorům zapojeným do roamingového splitu padaly tyhle hovory přednostně před "ostatní" infolinkou - čili ve špičku to bylo znatelně kratší čekání).
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Viliem 19. 9. 2011 15:03

Já když něco potřeboval na své předplacence, tak jsem nakonec vždy volal z mamtčinýho paušálu. Ušetří to desítky minut.
Viliem
Junior

Odeslat příspěvekod chocobo 25. 9. 2011 16:06

No,nevím,já volal z předplacenky a spojení netrvalo ani pět minut,spíš to vidím na to,že záleží na čase kdy tam voláte.
chocobo
Junior

Odeslat příspěvekod 5uch 25. 9. 2011 17:21

chocobo:

to samozřejmě také, ale jsem přesvědčen, že jistá "prioritizace" (hrozné slovo) tam je.

Nemusí to být nutně jen o VIP zákaznících s velkou útratou, ale třeba i o tom, že když volá někdo poprvé nebo je čerstvý zákazník, tak má větší šanci.
5uch
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků