Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod wit.cz 4. 5. 2011 07:45

Na druhou stranu, pokud jste se planovala vyjimecne pripojovat k netu pres pc, proc jste si nezapnula internet na den, ktery se uctuje 17kc/den a pouze v ten den, pokud jej vyuzijete... ? Je tam sice FUP 5MB, ale na odeslani mailu by to stacit mohlo ;)
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kurt 4. 5. 2011 15:03

To už teď možná ví taky. ;-)
Kurt
Junior

Odeslat příspěvekod Snekac 4. 5. 2011 17:50

Fíla píše:Tak dnes se mi konečně v samoobsluze podařilo ověřit zadaný email, tedy přišel aktivační odkaz a nezobrazila se jen prázdná stránka. Vyzkoušejte, zda vám to rovněž již funguje.


Funguje, potvrzuji.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 5. 5. 2011 01:26

Ev píše:Dle samoobsluhy je objem přenesených dat 0MB. Pokoušela jsem se připojit někdy na začátku měsíce, protože mi posílali něco akutního z práce a nebyla jsem doma u svého netu, ale to připojení stejně nefungovalo.


To patrně zafungoval FlexiStrop...

Viděl jsem faktury za toto přes 100.000, které milostivě snížili na 20.000 po reklamaci apod... Dnes už tam jsou asi určité limity nařízené Evropskou komisí či nastavitelné uživatelem, nicméně stále je to řádná zlodějna, v tomto případě Vodafonu, co by mu udělalo, kdyby naúčtoval nejdražší svůj paušál a data omezil na 3GB, v této situaci by se alespoň využilo jeho zlepšování...
¨
Něco podobného měli dříve, ale ne úplně ideální... bylo to dost drahé...

Anebo je pro operátora lepší, aby si lidé mysleli, že se je operátor snaží okrást?

Co je tak těžkého na tom, postupovat fér? Podobně to mají plynárny, paušál a cena za jednotku se vám nastavuje dynamicky dle toho, kolik skutečně odeberete plynu za rok (jak moc zatížíte síť) a to celkem spravedlivě, jen první rok nutno pohlídat a pak už se to nastavuje samo.

Podle mě ale tel.operátor raději naúčtuje tisíce, i deseti tisíce a pak milostivě sníží, psychologicky lapená ovečka si oddychne za slevu a je spokojena a operátor má daleko větší vývar i po slevě (nejen Vodafone takto funguje a bude, dokud EU toto jednání nezakáže anebo pokud se uživatelé nevzbouří).
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 5. 5. 2011 08:25

Mně plynárna teda naúčtuje tolik, kolik odeberu m3 plynu; podobně u VF, pokud si SÁM ÚMYSLNĚ, jak Ev sama uvádí, vyberu účtování po kB, tak zaplatím, kolik odeberu. Logický, jasný. To že by tam mohl být strop, jak cenový, tak následně pro data, je věc jiná. Co to máš vpe za dodavatele plynu?
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod audiobullys 6. 5. 2011 01:20

nevim jak u plynu ale u vody ,tam platim i kdyz nemam ani kapku vytocenou nekolik mesicu .
plyn nastesti nemam ale tam chtej po tobe treba 60 papiru za prodlouzeni site k tvymu pozemku. a odkoupej to maximalne za dvacku.
todle kdyby delalo o2 za net, ze by napalilo co metr privodka to litr penez, tak to bude dalsi zlodejina.

jinak ono castka do 2 tisic u vdf se da bez kecu odpustit. kdyz to nejde lidsky tak clovek holt musi rict ze chce zrusit cislo a ze zitra si jde poridit sluzby jinam.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Tudy 6. 5. 2011 09:03

Zdravím,
mam otazku ohledne chytreho prehledu. Kdyz jsi zjistit kolik sms jsem za mesic poslal, tak v chytrem prehledu se mi zobrazi pouze sms v ramci meho tarifu tzn. u me Student SMS, pokud ale jejich volne sms vycerpam uz se nikde nemuzu dohledat kolik jsem jich poslal nad ramec.
Je mozne se na to nekde kouknout ?

Diky
Tudy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod snowboarder 6. 5. 2011 09:04

jinak ono castka do 2 tisic u vdf se da bez kecu odpustit. kdyz to nejde lidsky tak clovek holt musi rict ze chce zrusit cislo a ze zitra si jde poridit sluzby jinam.

Je vidět, že už jsi od VF pár dní pryč. Tohle je naprostá minulost. V dnešní době ti retenční nezruší ani pětistovku. Zůstanete? Ano, dáme vám 30% na všechny balíčky, ale ještě musíte přejít na Tarif na míru. Ne? Dobře, tak ke konci účetního období se rozloučíme. Nashledanou.

Tudy píše:Zdravím,
mam otazku ohledne chytreho prehledu. Kdyz jsi zjistit kolik sms jsem za mesic poslal, tak v chytrem prehledu se mi zobrazi pouze sms v ramci meho tarifu tzn. u me Student SMS, pokud ale jejich volne sms vycerpam uz se nikde nemuzu dohledat kolik jsem jich poslal nad ramec.
Je mozne se na to nekde kouknout ?

Diky


Aktivuj si info zprávy na displej. Vždy ti přijde po každé operaci (hovor/sms) informace. Je to nejpřesnější.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod audiobullys 6. 5. 2011 16:47

ne tam opravdu nemam tarify a faktury tak 2 roky . ani tlf uz tam neberu.
ale naposled pamatuju ze byli schopny uznat pravdu a dorovnat nauctovani rozdilu plna - dotovana cena tlf kvuli nesplnenemu plneni asi vo 100 Kc. ten rozdil byl asi 3 tisice Kc .

kdyz jsem tudle manzelce zjistoval kolik ze to ma minut vyuzito v tom odepisi tak jsem to tam hledal tejden v ty jejich samosce.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod morr 6. 5. 2011 23:01

Dobrý večer všem.Tímto se chci se všemi podělit o zkušenost s Vodafone.Po cca 10 letech,mě dnes totálně nas...i.Poslední kapka.Nefungujou SMS,možná flexi limit,ale s tím stejně nejde hnout,internetova sámoška provádí změny už tři dny,infolinka mě sama zavěšuje,po pátém pokusu se dovolat se dozvím že z mého čísla byly zaznamenán obtěžující telefonáty!!! Prominte jestli ruším v čase oběda,svačiny či kávy,už pro mě vážně nic dělat nemusíte a ani nebudete.Slečna mi tvrdí že určitě nemám SIM plus i když já ji používam min 5 let,před půl rokem účet za data z čísla z kterého jsem jen volal....
Dnes jsem prozřel.Měl jsem rád Oskara.Sbohem Vodafone,už jsi se vyrovnal těm dvěma.Morr a dvě SIM plus.
morr
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod LukeD 7. 5. 2011 15:33

Aby to tu nebylo až tak negativní, musím sám za sebe napsat, že jsem zatím v nové samoobsluze prováděl nastavení informačních SMS u dvou čísel, u jednoho navíc i nastavení Flexi stropu, a vše proběhlo naprosto bez problémů. I ta informační SMS o aktivaci stropu dorazila relativně rychle, tedy přibližně stejně jako u staré samoobsluhy.

Je pravda, že to "přemýšlení" po každém kliknutí na nějaký odkaz je jak u debila: trvá věčnost a někdy se ani nenačte, resp. pak raději použiju Backspace a zkusím to znovu. 8-) No, a když se teď opět dívám na nastavení informačních SMS, tak je zvláštní, že není označená ani jedna ze tří variant - ale informační SMS po hovorech a SMS chodí a to je hlavní.

Mimochodem, možná by u Flexi stropu nebylo od věci v popisu nějak polopaticky zmínit, že se jedná o částku včetně paušálu. Není to z toho úplně jasné (a to ani v samoobsluze, ani na stránkách pod tarify), takže vzhledem k tomu, že jsem si již nepamatoval rozdíl mezi Flexi stropem a Flexi limitem, nejprve jsem si ten strop nastavil nižší než mám samotný paušál, protože jsem preventivně počítal s variantou, že se jedná o částku nad rámec paušálu. :-) Naštěstí to šlo hned druhý den opět změnit.
Sagem RC922 -> Sony CMD-J6 -> Ericsson R520m + T65 -> Sony Ericsson T610i -> K750i + W995
LukeD
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 8. 5. 2011 12:44

samoobsluha v notém systému mi u jednoho nového VF čísla (staré asi 3 týdny) funguje stylem že neco nastavím a potvrdím, potom se všechny volby změní tak že tam mám informaci "JEN PRO ČTENí" asi na 4-5 dnů než tam asi někdo nějakou tu mojí změnu zadá ručně a úpravy tak opět neodblokuje. super že?

u dalších dvou čísel, přenesené k VF, mi samoobsluha po 4 dnech u jednoho nefunguje vůbec (ani internet, ani hlasová, prostě nic) a u druhého se sice přihlásím na inet.samoobsluhu ale není tam nic k vidění ani žádné možnosti změn, hlasová pak stále při zavolání říká že probíhá úprava systému (stard.hláška pokud nastane chyba), takže několik dnů nemám aktivní žádné objednané balíčky a volám/píšu za základní sazby (6,50/min a 1,50/sms, no internet). všechno budu muset tedy později reklamovat protože služby jsem měl mít zapnuté/aktivované už od prvního dne přenosu čísel. Fakt super... nechtějí mi ani nic zrušit (výpověď) protože po X dnech nejsou moje SIMky v jejich úžasným systému plně aktivní. Fakt bomba tenhle novej systém, nadávám sám sobě že jsem si kdy myslel že se VF změnil a zlepšil, je to úplný opak a těším se na den kdy mi všchno doaktivují abych mohl vše zrušit.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Reku 8. 5. 2011 13:11

Pokud mate problemy, piste na email vrcholovym managerum a popiste problem. To jedine zabere. Jinak je to furt jak kolovratek do kola - sice slusni jak na lince tak na pece@vodafone.cz - ale upne na nic - a od certa k dablu.
:-) :-) :-)
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Pedro1981 8. 5. 2011 13:49

Musím říct, že po zhruba 3 měsících samoobsluha už téměř téměř šlape a předpokládám, že na 100% pojede tak za rok. Díky nové samoobsluze a účtováním v reálném čase, je nejlepší používat dobíjecí kartu a mít výdaje 100% pod kontrolou, mít nastavené smsky po každém hovoru či sms, dozvědět se tedy hned, kolik mi zbývá sms.

Jak tak čtu, nováčci si pořídí VF ve vidině, že budou mít super kontrolu výdajů a měnit služby dle potřeby a hle... Nejde a nejde. To je klamavá reklama, jasně, každá společnost má uvedené v smluvních podmínkách, že technické závady se mohou projevovat, ale půlroku a stále hlásat bezva reklamu? Spíš by se uplatnil reklamní spot typu: Omlouváme se všem našim zákazníkům za stále zpomalený zákaznický systém, přijměte za naši omluvu např. 200 sms do všech sítí zdarma:-) To bych pak řekl fér operátor, který se stará o své zákazníky.

Zlatá byla kapesní samoobsluha. TM zavedl kapesní samoobsluhu v době, kdy VF ji ruší. Holt pokrok doby. S tím vyvěšováním na *077 to je mazec. Také si vzpomínám, jak jsem tenkrát chtěl provádět změny na účtě, po 20 minutách se to opakovaně ukončilo hovor.

Trapná je hláška v hlasové samoobsluze: Máme informace JEN pro vás - čekací doba na operátory je delší než obvykle, tato hláška tam je tak čtvrt roku.

Mám pocit, že údajné tiskové oddělení Vodafone, pouze kopíruje svoje zprávy, reakcí na to, že systém stále není usazen.
Pedro1981
Junior

Odeslat příspěvekod Bassmann 23. 5. 2011 08:29

Jsem sám, komu samoobsluha jede hrozně nebo spíše nejede? Poslední týden se přihlásit je dost porod, až na pátý nebo klidně i desátý pokus a navíc přihlášení trvá vždycky tak 3 minuty. A hlavně po přihlášení je to stejně k ničemu, protože v samoobsluze skoro nic nefunguje - chytrý přehled, vyúčtování ... Zkoušel jsem na 2 různých PC s různým připojením a je to stejné.
Bassmann
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků