Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod mobilman 19. 4. 2011 21:01

ach jo, už mi u Vodafone zbyly jen čtyči předplacené karty a jeden paušál který čeká na zrušení k 25.4 ale do samoobsluhy na internet nebo mobilní samoobsluhy se nejde teď přihlásit s žádným číslem.
Prý přihlásit se lze jen s aktivním číslem v sítí Vodafone.. už mě to štve, asi si převedu jinam i ty předplacenky :-(
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ikosp 22. 4. 2011 17:53

Po převedení na ten úžasný nový systém mi chytrý přehled ukazuje naprostý kraviny. Prý mám milión a půl Kč extra jednotek,.....
Po cca čtyřech 5ti minutových hovorech jsem prý nad rámec paušálu provolal 1,44Kč, přitom mám nabito 350 s retencí, takže to není možné, když tam mám cca 110 volných minut.
Normálně mě ten jejich nový systém přinutí přejít někam jinam, protože teď nemám absolutně žádnou možnost jak kontrolovat spolehlivě výdaje za telefon
Řešil jste to někdo přes vodafone?
ikosp
Junior

Odeslat příspěvekod vpe 22. 4. 2011 18:47

snowboarder píše:No ono to pozastavené už není a měly by probíhat další migrace na nový systém. Já mám být převedený v dubnu, tak jsem zvědav. Prý k účetnímu období.


A když si chcete odhlásit datový balík, tak to (před koncem účetního období) nejde, protože se prý převádí... A pak se s nimi můžete po změně hádat, aby vám nežádanou službu odúčtovali :-))

Proč mám dojem, že vodafone v Česku testuje, co lidi vydrží? Nebyla by to ani první, ani poslední nadnárodní firma, co v Česku měla/má pokusné králíky...
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chalmi 22. 4. 2011 19:15

Jo,jo,jsou to trable.
Už třetí měsíc se snaží převést paušál na divokou kartu.Chci si ponechat číslo,ale asi mi prdnou nervy a normálně to zruším a kartu si koupím extra.to,co se dovídám od operátorů na samoobsluze mi připadá, jako když sleduji vystoupení kteréhokoli dnešního politika.Operátoři mají lidi asi za úplné blbce.
chalmi
chalmi
Junior

Odeslat příspěvekod vpe 22. 4. 2011 19:32

Pokud nejsi v procesu "změny", tak dojdi na prodejnu a požaduj tam... To by mě zajímalo, na co se vymluví tam?

Stejně bys tam musel pro novou kartu, tak je to skoro jedno...
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kurt 22. 4. 2011 19:51

chalmi: kde je konkrétně problém? Teď jsem převáděl z Nabitýho na Divokou, nebylo to hned, ale do měsíce se to stihnout dá.
Kurt
Junior

Odeslat příspěvekod Snekac 22. 4. 2011 20:24

ikosp píše:Normálně mě ten jejich nový systém přinutí přejít někam jinam, protože teď nemám absolutně žádnou možnost jak kontrolovat spolehlivě výdaje za telefon
Řešil jste to někdo přes vodafone?


Spotřebu minut a SMS lze spolehlivě sledovat přes tzv. zprávy na displej, které se vždy po konci hovoru či po SMS zobrazí. Ty jsou 100%.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radim 26. 4. 2011 10:56

Takže aby člověk zjistil, jak na tom je, musí utratit peníze za minutu hovoru a 1 SMS? Toš žádná láce. Ty porodní bolesti jsou teda dost příšerné, pustit do světa tak nedoladěný systém, to je něco.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mobil-man 26. 4. 2011 11:33

A pro jistotu zakazi aktivaci po svem stavajicim zakaznikum,.. jeste ze maji nepretizeny operatory na lince:)
Mobil-man
Junior

Odeslat příspěvekod mobilman 28. 4. 2011 07:57

No pretizeny operatory asi nemaj protoze od vcera se tam nemuzu vubec dovolat, plechac mi rekne ze me prepoji na operatora a pak ticho a asi po minute se hovor sam ukonci (spadne), zkouseno na nekolika cislech, a mnohokrat vcera , v noci i dnes rano - porad to same, hovory asi po minute padaj, takze operatori maj prazdniny kdyz se jim tam nikdo nedovola :)
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 28. 4. 2011 09:21

Ono to může být ale taky naopak ;-) Protože když je těch hovorů hodně, roste pravděpodobnost, že dojde k chybám s rozpadem hovoru.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 28. 4. 2011 09:27

jasny, ve spicku bych to cekal, ale ve 100% pripadech z asi 20 hovoru a to vecer - noc - brzy rano? dost nepravdepodobny ze by byli tak pretizeny. na 99,9% technicka chyba.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 28. 4. 2011 09:31

Hele přetížení linky i v noci je naprosto reálný. Uvědom si, že v noci tam sedí zlomek operátorů, tak 10-20 max (i to je moc), takže jestli víc lidí má nápad volat večer, protože přes den se nedovolali, tak je to pak jasný. Ale s tou chybou - oni o tom psali nedávno že to opravdu řešili jako chybu, takže je to možný. Ale určitě se díky tomu nedovolá nikdo.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 28. 4. 2011 11:34

Nikdy se mi u VF nestalo i pri volani ve spicku ze by bylo tak pretizeno ze bych se nedostal ani do fronty (ktera ma mj. dost slusnou kapacitu), hadam ze VF ma v posledni dobe problemy i s linkou. Uz nekolikrat se mi to stalo a prisla SMS ze meli problemy a na SMS se dalo odpovedet aby mi zavolali zpet. Hadam ze behem dne mi dneska taky nejaka takova znovu prijde. Samoska v haji, linka v haji, alespon ze volat se da (kdyz ma clovek to stesti a nepotrebuje vymenit SIM jako ja a nedostane se zrovna nikam).
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pan Y. 28. 4. 2011 12:15

Volal jsem před chvílí na infolinku pro firemní zákazníky a dovolal se operátorce po cca 20 minutách. Mimochodem, vůbec těm operátorům nezávidím jejich práci - poslouchat většinu dne stížnosti na nefunkčnost systému a konec těchto útrap zatím v nedohlednu...

Na nové samoobsluze (kromě toho, že nefunguje) mě zklamala absence hromadného nastavení služeb pro skupinové/firemní účty a nová "logika" účtování balíčků/tarifů k jinému datu než k účetnímu období - mám na účtu 3 Odepiše, po převodu do nového systému (25.4.) mají dva z nich obnovu k 25. v měsíci a třetí k 29. v měsíci. Toto prostě nechápu :shock:
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků