Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Europe Men 23. 6. 2009 20:41

Mam nekolik dotazu - objednal jsem na zkousku Program na pevnou, prisla sms, ze to mam do 16.8.09 a v samosce to ukazuje do 16.7.09 pricemz sami rikaji, zbytek obdobi a cele dalsi. Dalsi dotaz se tyka webu VF. Jiz nekolik dni nelze si vybrat a overit dostupnost tel.cisla. Tim myslim, ty kody pro ovdreni tam nejsou. Zkousel jsem to z nekolika pc a prohlizecu. Nevite, co se deje?
Europe Men
Junior

Odeslat příspěvekod snowboarder 23. 6. 2009 20:43

Musíš zavolat na linku a nechat si to prodloužit do 16.8., bohužel se snaží asi vydřít prachy, nebo neznalým lidem to období zdarma zkrátit a nastavují to jen na měsíc. Když tam zavoláš, tak ti to prodlouží, mně to udělali u dvou balíčků ze dvou :))
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod John2 23. 6. 2009 21:56

A že jste, moderátore, nebyl stejně řísný na O2 při podobných problémech...


//Michal P: podívej se na snowboarderův článek v blogu :arrow: Hlídejte si svůj tarif. Myslíš že jim tímto snad dělá reklamu?
John2
Junior

Odeslat příspěvekod snowboarder 20. 8. 2009 16:12

Od včerejšího večera se nemohu dostat do internetové samoobsluhy. Jste na tom někdo podobně? :hm
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod m.a.x.i.m.u.s 20. 8. 2009 16:23

Jj, po dlouhé době jsem se tam chtěl podívat a nejde se přihlásit...
m.a.x.i.m.u.s
Junior

Odeslat příspěvekod havros 20. 8. 2009 16:27

Je nám líto, ale přihlašování nyní nefunguje. Na zprovoznění právě intenzivně pracujeme. Zkuste se prosím do Samoobsluhy přihlásit později.
:-)
| iPhone 7 Plus | iPhone SE |
---
havros
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bart.homer 20. 8. 2009 17:49

No ono to funguje jak asi u čeho a u koho... :hm U mojich dvou paušálu Odepiš a Nabito to nefunguje :-S i když jsem to zkoušel několikrát, ale co má mladá Vodafone kartu, tak tam jsem se dostal a samoobsluha uvnitř funkční na 100%... ^^
bart.homer
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Europe Men 20. 8. 2009 20:19

Zdravim, i me na webu nelze prihlasit. Odepis a N350. Podotykam web na klasickem stolnim PC.
Europe Men
Junior

Odeslat příspěvekod bart.homer 20. 8. 2009 22:21

Teda pánové nevím co v tom oni mají za guláš :-- , ale na číslo co má Vodafone kartu se v pohodě do samoobsluhy příhlasím :-| (zkoušeno několikrát za sebou) a na čísla co mám paušály, tak ani prd i kdybych se rozkrájel... 8-S Co tam s tím zase dělají??? :?: Tak jako nouzovku jsem využil Kapesní samoobsluhu.... :mrgreen:
bart.homer
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 20. 8. 2009 22:38

Navíc se dá nahradit hlasovou samoobsluhou ve většině případů a kontrola výdajů je také všude, takže pohoda :) Ale tak jako tak taky mi to přišlo podezřelé, co asi dělají, když to nejde jen u tarifních :)
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod xmms 21. 8. 2009 10:46

Funguje na vodafonu eshop? Moh byste to někdo vyzkoušet? Když vyplním osobní údaje a cvaknu na pokračovat, objeví se prázdná stránka a pak nic. Nejde dokončit objednávku. Napadlo mě, jestli nemám špatně nastavený prohlížeč, ale na obou prohlížečích to nefunguje stejně. Firefox a IE8.
Vždycky bude někdo lepší než ty. A krysám se nikdy nevyrovnáš. Nikdy!
xmms
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 22. 8. 2009 15:26

To už mi nejde také pěkných pár týdnů :-)
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod snowboarder 22. 8. 2009 16:10

Jj, já bych rád info taky a v hlasové samoobsluze to nemůžu najít. A sms samoobsluhu snad skoro zrušili a nechali v ní jen účtování, nebo nevím.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod .neo 23. 8. 2009 18:01

V samoobsluze mi nejde změnit adresa, píšou tam: "Změna adresy přes Internetovou samoobsluhu zatím není možná. Musí uplynout alespoň 60 dnů od přechodu z tarifu na předplacenou kartu." Jenže já jsem u Vodafonu už 8 měsíců a celou dobu s předplacenou kartou :D No nic, kdyby mi něco posílali, tak nepošlou, jejich chyba.
.neo

Odeslat příspěvekod xanderovitch_1 25. 8. 2009 00:48

Taky jsem s timto mel problem, potreboval jsem novou simkartu, stara mela uraz :-D a pri vymene chteli adresu, ktera nesla vyplnit, tak jsem to nechal mesic byt a pak to slo najednou.. byl jsem u nich 11mesicu a jen predplacenka.
xanderovitch_1
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků