Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod OsklivkaBety 21. 5. 2007 12:30

[quote="Fíla";Rovněž mi už Chytrý přehled funguje a ukazuje správné údaje u všech mých 5ti čísel pod jedním zák. účtem ke včerejšímu dni k 18:38 hod.

b]OsklivkaBety:[/b] Je fakt, že služba SMS Email občas blbne, ale pokud se ti nepřeposílají emaily jen z jedné domény, tedy v tvém případě KB.CZ, viděl bych spíše problém na straně Komerční banky. Počkal bych na vyjádření tech. oddělení VF, na které to předala operátorka, lépe řečeno tak za týden znovu zavolat, jestli už to prošetřili.a/quote]

Email z komerční banky dorazí v pořádku. Už se však nedoručí na mobil, i když provider ho korektně Vodafonu předal. Probíral jsem to s nimi, dostal jsem i logy ve kterých je vidět, co se s emailem stalo po doručení do schránky. Všechny logy končí u Vodafonu. Od něj však nic nechodí. :hm
OsklivkaBety
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod OsklivkaBety 21. 5. 2007 12:41

TADY JE VYJÁDŘENÍ VOFAFONU
Reakce (Vodafone) 05/18/2007 08:06
Vážený pane,

děkujeme za Váš e-mail a mrzí nás, pokud došlo k situaci, která způsobila Vaši nespokojenost.

Rádi bychom nejdříve uvedli, že příchozí e-mail může mít maximálně 750 kB, e-mail o velikosti větší než 750 KB Vám nebude bohužel doručen.

Je nám líto, ale prostřednictvím Ptejte se Vodafonu bohužel nemáme možnost prověřit aktuální situaci na Vašem telefonním čísle. Pokud však příchozí e-mail nepřekročil uvedenou velikost, obraťte se prosím na operátora linky Vodafone péče o zákazníky na čísle *077 nebo 800 77 00 77. Volat můžete i z jiného mobilního telefonu či pevné linky. Operátor se s Vámi na to rád podívá a v případě potřeby tuto záležitost předá k prošetření na příslušné oddělení. Děkujeme za pochopení.

Věříme, pane, že se Vám s operátorem podaří tuto záležitost objasnit.

Přejeme Vám hezký víkend

Renata Motlová
Oddělení péče o zákazníky

http://www.vodafone.cz
800 77 00 77 nebo *077 (ze sítě Vodafone)

TADY JE LOG providera

Vazeny pane,
tady je log soubor co se stalo s preposlanim.

SYSTEM [0698] 09:12:03 Client session Message id WMD48403 item 00200705170912036151.tm$
SYSTEM [0698] 09:12:03 Client session DNS query 'vodafonemail.cz' 0 (2) [OK - 1]
SYSTEM [0698] 09:12:03 Client session Connecting to 'e2sgw01.vodafone.cz'
217.77.161.168 [0698] 09:12:03 Client session Connected
217.77.161.168 [0698] 09:12:03 Client session <<< 220 e2sgw01.vodafone.cz ESMTP Postfix
217.77.161.168 [0698] 09:12:03 Client session >>> EHLO orion.profiwh.com
217.77.161.168 [0698] 09:12:03 Client session <<< 250 8BITMIME
217.77.161.168 [0698] 09:12:03 Client session SSL: Not verified (6) - proceed anyway
217.77.161.168 [0698] 09:12:03 Client session >>> MAIL From:<> SIZE=12901
217.77.161.168 [0698] 09:12:03 Client session <<< 250 Ok
217.77.161.168 [0698] 09:12:03 Client session >>> RCPT To:<MOBILNÍ MAIL JSEM ODSTRANIL, BYL VSAK UVEDENY SPRÁVNĚ>
217.77.161.168 [0698] 09:12:03 Client session <<< 250 Ok
217.77.161.168 [0698] 09:12:03 Client session >>> DATA
217.77.161.168 [0698] 09:12:03 Client session <<< 354 End data with <CR><LF>.<CR><LF>
217.77.161.168 [0698] 09:12:04 Client session <<< 250 Ok: queued as 0615315A422
217.77.161.168 [0698] 09:12:04 Client session *** <> <MOBILNÍ MAIL JSEM ODSTRANIL, BYL VSAK UVEDENY SPRÁVNĚ > 1 12901 00:00:00 OK WMD48403
217.77.161.168 [0698] 09:12:04 Client session >>> QUIT
217.77.161.168 [0698] 09:12:04 Client session <<< 221 Bye
SYSTEM [0698] 09:12:04 Client session Disconnected

Email byl na SMS branu dorucen v poradku.
OsklivkaBety
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod OsklivkaBety 21. 5. 2007 12:44

[quote="Fíla";OsklivkaBety: Ještě bych vyzkoušel změnit si SMS Email, tedy jednu adresu zrušit a založit novou. V minulosti mi tento krok pomohl, když jsem měl problémy s přeposíláním emailů na mobil. Pokud ani to nepomůže, nezbývá nic jiného, než daný problém urgovat znovu u VF, pokud se ti k němu nevyjádří tech. oddělení.v/quote]

OPAKUJI, že všechny ostatní emaily se přeposílají, jen ty z KB.CZ ne a ne a ne.

( a napořád a napořád a napořád, jak je v reklamě Vodafonu... ) :D Napořád již asi nebude chodit email na mobil z komerční banky.. :twisted:
OsklivkaBety
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod helax 99 21. 5. 2007 13:28

Mne by zajímalo, v Chytrém přehledu mám částku za období 16.4-15.5. ale žádný podrobný účet tam není, co vy? Kdo máte fakturu a Po svém máte to tam? Nezaplatím dokud neuvidím podrobný výpis, musel jsem kvuli špatnému přehledu zrušit flexistrop a tak jsem přišel díky systému VF o přehled volání
helax 99
Junior

Odeslat příspěvekod helax 99 22. 5. 2007 14:56

Světe div se, už to najelo, opoždění jen 3 hodiny :) Jen čekám kdy se objeví faktura v přehledu a podrobný účet, už jsem jim psal email, že nehodlám hradit fakturu dokud nebudu mít přehled. Mám Po Svém.
helax 99
Junior

Odeslat příspěvekod Ovo 23. 5. 2007 09:22

Mně včera přišla dokonce i SMS, že jedno z mých čísel dosáhlo 50% flexistropu. Ten údaj ovšem není moc přesný, samoobsluha uvádí 1448 Kč (ke 22.5 15:58 ) a flexistrop je nastaven na 1500 Kč.
Ovocné víno každý den, tvůj život se změní v sen.
Ovo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kájina 5. 6. 2007 14:18

Může mi prosím někdo objasnit, kdy hodlá vodafon začít něco dělat s nefungujícími službami? Nejen, že chytrý přehled stále pořádně nefunguje, a slibované odškodňování zákazníků….A ještě jeden dotaz. Je možné aby mi při běžném smskování s jedním tel. číslem začaly chodit nesmysli typu WK)JHUBJáááÄHUÖ přičemž odpověď byla od telefonního čísla, ve kterém chyběla poslední číslice…
Kájina
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod snowboarder 5. 6. 2007 14:37

Kájina:
1) služby jsou již dávno obnoveny v plné míře
2) chytrý přehled funguje bez problémů
3) včera začalo nové účetní období, přičemž ke 4 je nejvytíženější, takže to vždycky zdrží chytrý přehled na den až dva
4) pokud se cítíte být poškozena, kontaktujte operátora, modré z nebe vám do klína samo nespadne!
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod esquire 5. 6. 2007 14:38

Kájina: Chytrý přehled již plně funguje, poslední údaj je z 4.6. 15:17 hod. Co se týče odškodňování zákazníků, tak byli nebo budou odškodněni ti, kteří přečerpali limit kvůli nefunkčnímu FlexiLimitu či FlexiStropu. S řešením odškodnění se obraťte na operátora. O jiných nefungujících službách není nic známo.
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 5. 6. 2007 14:44

Ještě doplním ze i v případě překročení jistiny (volacího limitu) se lze domluvit.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mattony85 6. 6. 2007 18:17

Tak bohužel služby obnoveny v plné míře nejsou:( Na jedné ze svých simkaret mám Flexistrop 400kč. K dnešnímu dni mám provoláno nad rámec 570kč. Žádná varovná sms nepřišla natož omezení služeb.
Vodafone CZ - Neomezený tarif
LG KM 900 - ARENA
Mattony85
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kájina 7. 6. 2007 08:57

Já to říkala
Kájina
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vodafone-maniak 10. 6. 2007 13:38

No nevím jak vy, ale já už mám vystavenou fakturu za minulý měsíc. Dneska je desátého, nejsou ještě ani dvě hodiny po poledni. Je vidět, že pořádné zzaammaakkaallii. Tak to má být! :tleskani
vodafone-maniak
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 10. 6. 2007 22:06

mě to fungí řádně
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Thom 16. 6. 2007 09:07

Taky se tentokrát musím přidat s pochvalou, je 9 ráno prvního dne nového období, navíc sobota a na všech čtyřech zákaznických účtech, co máme v rodině k tomuto datu, je již dlužná částka a Chytrej taky zřejmě maká jak má :tleskani Snad to vydrží.
Thom
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků