Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod adam.jacques 26. 11. 2019 12:44

Vodafone Park byl zrušen 30/04/2017.
Více než 2 roky si nikdo z Vodafone nevšiml, že v samoobsluze stále straší možnost blokovat si přístup do Vodafone Parku a příchozí SMS z Vodafone Parku. Ten jejich bordel nepřestává udivovat :-D Vážně nechápu proč jim máme platit ty předražený tarify... Amatéři!

Vodafone Park.jpg
adam.jacques
Junior

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 29. 11. 2019 11:00

Hezký den, Adame,
myslím, že se nám tam tyto položky vrátily, ale to nic nemění na tom, že už tam nemají co dělat. Už jsem na to kolegy upozornil, díky za zprávu :) Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 26. 5. 2020 14:48

A co bordel v podobě pokud mám jen heslo plátce, vidím průběžně stejně všechna čísla a za další pokud jednám pouze ze své role plátce, mohu zasahovat do pravomocí administrátora? :D
ICT servis & poradce, CEO, CIO, CQO a krizový manažer na volné noze; sociální psycholog; futurolog; návrhář; korektor; kritik; regionální koordinátor Hnutí Zeitgeist Česká republika pro Prahu a středočeský kraj. Kontakt viz profil.
Raziel-CZ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XIII. 10. 6. 2020 13:10

Tak už máme zase VF samoobsluhu rozhašenou, nefunguje u tarifu Red+ zobrazování čerpání dat jednotlivých členů skupiny.
Mám takový už dlouhodobý pocit, že VF zaměstnává nějaké IT amatéry. Doba kdy všechno funguje jak má je u VF spíše vzácností ... ;-)
Jan Třináctý
XIII.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jaro1 10. 6. 2020 21:23

taky se mě nezobrazuje čerpání minut i dat několik dní
jaro1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 10. 6. 2020 22:35

XIII. píše:Mám takový už dlouhodobý pocit, že VF zaměstnává nějaké IT amatéry. Doba kdy všechno funguje jak má je u VF spíše vzácností ... ;-)

Toto bývá žel praxí mnoha velkých firem. Velmi levní IT amatéři odněkud z Indie, Ukrajiny nebo odjinud. Velké firmy se domnívají, že se jim takoví zaměstnanci vyplatí, což potvrzuje existence různých kartelů a/nebo oligopolů, tudíž není kam utéci za lepším. Malé firmy nemají šanci se uchytit, neboť konkurence v podobě velkých firem se nedá nazvat ani tak konkurencí jako spíše... no to bych použil termín, s jakým by zejména hyperkapitalisté měli problém. Takže co s tím? V současném socio-ekonomickém systému založeném na monetární správě zdrojů s aplikovanou lichvou, jak to nazývám, nic. Zvykněte si... Bojovat se proti tomu dá jedině (sebe)osvětou, (sebe)vzděláváním a návrhem alternativního, lepšího systému. Což ale takřka nikdo nedělá, takže opět - zvykněte si.
ICT servis & poradce, CEO, CIO, CQO a krizový manažer na volné noze; sociální psycholog; futurolog; návrhář; korektor; kritik; regionální koordinátor Hnutí Zeitgeist Česká republika pro Prahu a středočeský kraj. Kontakt viz profil.
Raziel-CZ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Myčoken 25. 6. 2020 07:43

Vodafone má v samoobsluze neskutečný, slušně řečeno nepořádek. Co se mi zobrazuje v jednom okamžiku u taridu Red+ pro 4 účastníky:
- v PC 29 dní do konce účtovacího období, v mobilu 30 dní do konce účtovacího období
- v PC 2,5 GB sdílených dat, v mobilu 10 GB sdílených dat
- v mobilu zmizel přehled čerpání dat (u správce skupiny) jednotlivých členů

Tento stav trvá již několik týdnů. Ani po dvou reklamacích se nic nezměnilo k lepšímu, pouze se chyby různě mění. Při reklamaci je vždy slíbeno, že se do 4 dnů ozvou a nikdy se tak nestane. Vodafone je parta amatérů.
Myčoken
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KrylP 25. 6. 2020 08:53

A tím si nám chtěl říct co? Samoobsluhu už dávají druhý měsíc dohromady, tak nevím, co se vzrušuješ. V sobotu měli všichni na rodinném tarifu neomezené data, ale to když jsem napsal na FB, do hodiny a to v sobotu odstranili, jaký měli bobky, aby lidi netahali ve velkém data...
Předělávají samoobsluhu, připravují nové tarify a aj... :!:
KrylP
Junior

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 25. 6. 2020 10:03

@KrylP: Domnívám se, že je v pořádku, že o aktuálním stavu věci Myčoken píše. Ostatně od toho tu toto téma je. Prosím, nereagujme na uživatele způsobem, aby se do budoucna báli cokoli napsat z obavy, že jim bude něco snad vyčteno. Udělal dobrou věc a já mu za tuto informaci děkuji.
ICT servis & poradce, CEO, CIO, CQO a krizový manažer na volné noze; sociální psycholog; futurolog; návrhář; korektor; kritik; regionální koordinátor Hnutí Zeitgeist Česká republika pro Prahu a středočeský kraj. Kontakt viz profil.
Raziel-CZ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Myčoken 29. 6. 2020 12:13

11VF.JPG
Tak nám Vodafone o víkendu už asi po "stopadesáté" vylepšoval samoobsluhu a dopadlo to jako obvykle, to je blbě. Platím 10GB sdílených dat, ale sámoška ukazuje 2,5GB.
Myčoken
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 29. 6. 2020 13:11

Nemáš tam nastavené omezené sdílení?
GeneHawkins
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KrylP 29. 6. 2020 13:20

Na ty data se musíš dívat v nastavení a sdílení, ne tady na této stránce. Trošku změnili systém sledování. To co tam máš jsou zřejmě jen tvé data, tak tady neplaš... Máš snad pro sebe 2,5 GB dat, ne? Mám stejný tarif.
KrylP
Junior

Odeslat příspěvekod Myčoken 29. 6. 2020 13:48

Nic takového výše uvedeného. Řeším to s Vodafone, vědí o chybě. V mobilní aplikaci se sdílená data v grafické podobě zobrazují správně (10 GB), ale na webu VF přes PC se zobrazuje 2,5 GB sdílených dat, jak je nakonec vidět i na obrázku.
Myčoken
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KrylP 30. 6. 2020 09:44

Tak tam dej i to co máš pod tím, ty grafy... Tohle není celé...
Přílohy
Snímání-1.jpg
KrylP
Junior

Odeslat příspěvekod adam.jacques 30. 6. 2020 10:41

Ta samoobsluha je úplně k ničemu. Je to tam jako za komančů :-) Když už se vám náhodou povede přihlásit, protože zrovna neprobíhá žádná odstávka, tak tam stejně nic nevyřídíte :-( Tarif změnit nelze, informace o smlouvě se nenačtou...
Screenshot_20200629-203440_My Vodafone.jpg

Screenshot_20200629-203449_My Vodafone.jpg
adam.jacques
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků