O2 - špatné vyúčtování

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Iceman 11. 8. 2008 20:16

To vyúčtování je komedie. Faktura a na ní naúčtována data za WAP. Operátor není schopen po telefonu sdělit o jaká data a kam šlo připojení. Na sdělení, že šlo o chybu při nalogování do emailu a následné hození na nějakou stránku, následuje odpověď ať podám reklamaci.
Koukám bordel při přihlašování do služeb centrum.cz pokračuje. Nejdříve neoprávněné účtování dat na xchat.cz a nyní to bylo za email.
Iceman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 21. 5. 2010 21:10

Zdravím,
kontrolujte si účty za mobilní služby. Už jsem se třemi členy rodiny řešil, rapidně zvýšený účet za telefon a pokaždé byla chyba v nastavení u operátora.
Například přislo místo pravidelných cca 400 kč najednou 750 kč za měsíční šlužby v tarifu. A vždy jsem zjistil, že bylo něco špatně nataveno (tedy přenastaveno u operátora).
Dokonce jsem tohle řešil u nového tarifu, že to co mělo být jako volné minuty bylo normálně naučtováno. :grr:
Hlídejte a kontrolujte si výpisy od O2. Jsou to podvodníci.
Naposledy upravil Snekac dne 22. 5. 2010 10:57, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeno
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aleš P. 22. 5. 2010 13:07

S-Tony : Přesně tak - zloději a podvodníci. Stalo se mi, že jsem zaplatil chybnou fakturu s tím, že to co bylo navíc mi bude kreditováno. O2 platbu nezaregistrovalo přestože jsem vše vyplnil správně a za měsíc mi přišla doporučeně upomínka. Tak jsem volal, že jsem zaplatit ať si tu platbu najdou - našli. Ale kreditováno doposud nic a na další faktuře 40 Kč jako náklady na tu upomínku...

Jsem sice v pozici redaktora takže by se zase někdo mohl ozvat, ale pokud mohu radit, tak od O2 ruce pryč a vyhnout se jim jako čert kříži.
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod KevlarN 26. 5. 2010 11:06

to S-Tony & Aleš P.: Mám s nimi úplně tu stejnou zkušenost! Přešel jsem k nim přibližně před půl rokem a od té doby jsem už podal 3 reklamace na špatné vyúčtování - pochopitelně se pokaždé jednalo o vyšší částku než jaká odpovídala odběru nasmlouvaných služeb. Reklamaci sice pokaždé uznali za oprávněnou a přeplatek v následném vyúčtování vrátili, ale odmítli mě dát kredit za poštovné doporučeného dopisu, kterým jsem reklamaci musel uplatnit protože po telefonu to odmítli vzít (prý se jedná o natolik složitou chybu v nastavení systému, že po telefonu nejde vyřešit), dále abych měl vůbec šanci chyby ve vyúčtování odhalit, musel jsem nejdříve požádat o zaslání podrobného výpisu hovorů. Za tento výpis si O2 účtuje přibližně stovku vč DPH. V reklamaci jsem tedy O2 požádal o vrácení také této částky v případě, že moje reklamace bude uznána jako oprávněná. O tento výpis jsem totiž požádal pouze z důvodů odhalení nesrovnalostí ve faktuře. Kdyby byla faktura v pořádku, nikdy bych o tohle nežádal. Tohle také odmítli s obecným odůvodněním, že prý na to nemám nárok a podotkli, že prý doufají, že tyto chyby nenarušily moji důvěru v jejich společnost, což beru jako pěkný ironický vtip. Aspoň to je potěšující, že mají zaměstnance se smyslem pro drsný humor. :-p

Přiznám se, že nyní velmi lituji toho, že jsem k O2 přecházel. Zcela jsem v tuhle firmu (v její sekci mobilních služeb) ztratil důvěru. Následující faktury hodlám pečlivě hlídat a pokud se vyskytne další chyba ve vyúčtování budu žádat o zrušení smluvního vztahu z důvodů soustavného hrubého porušování smluvního vztahu ze strany O2. Správné vyúčtování služeb je jistě součástí smluvního vztahu.
KevlarN
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod audiobullys 26. 5. 2010 13:27

hmm tak podrobnej vypis jsem si nechal zaslat asi dvakrat a vzdycky jsem je pozadal aby to bylo zdarma. faktur vo litr az 2 vedle jsem mel asi 5 , pokazdy na reklamaci, sem tam i pisemna. za uvedeny problemy mi k vanocum dali litr kreditaci do faktury , pak i zbylej prebytek na konci roku poslali na slozenku k vyberu na poste. a to je jen Neon M + individual s netem v ombilu a na obou cislech bylo O2 Navzajem ktery se sem tam uctovalo nejdriv na obou cislech pak uz jen na jednom.
zkusil jsem i zmenit cislo a zapojit to znova a opet to neslo, pak jsem to zrusil a pouzil vanocni akce na predplacenkach. ted mi skoncili, tak do tohodle hokus pokusu jdu znova, s tim ze v patek jsem o to zadal a dodnes to nemam aktivni.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Junior

Odeslat příspěvekod KevlarN 26. 5. 2010 14:09

to audiobullys: Já už s nima veškeré případné další reklamace hodlám vyřizovat pouze písemně abych měl podklady pro právníka a pokud mě tyhle náklady, které jsem musel účelně vynaložit na to abych mohl odhalit chyby, které v O2 nasekali do faktur, nebudou chtít proplatit, tak se nejspíš naštvu natolik, že zvolím některou z nás. varinat, příp. obě - 1. s pomocí právníka budu tyto náklady požadovat třeba i soudně, pokud se O2 nebude mít zájem dohodnout smírem 2. celou situaci zřejmě popíšu a pošlu do Londýna na ústředí BT - tohle bude záležet na míře mé *****.osti. :-p Zároveň také pochopitelně budu požadovat bezsankční ukončení smluvního vztahu z důvodu soustavného nedodržování smluvního ujednání ze strany operátora.
Pokud následující faktury už budou OK (nebo přinejmenším já nezjistím žádné nesrovnalosti :-p ), tak to nechám plavat.
KevlarN
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Snekac 20. 6. 2010 12:21

Tak jsem vyúčtování pro změnu vůbec neobdržel, ovšem abych od O2 vůbec fakturu dostal, musím za to zaplatit 36 Kč... Neskutečné :-\
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků