esquire píše:snowboarder: Bohužel je vysílána stále ta původní reklama, kde je uvedeno eb]pro nové i stávající zákazníky.n/b]
a proč to říkáš mě? já jí do televize nedal
jsou tupci, prostě zapomněli
quote="ales76"] Co se týče té reklamy, tak co na tom, že si trochu zalžou.. Účel přece světí prostředky.r/quote]
no tady bych spíš řekl jde o to, že zadavatel jaksi pozapomněl, že by se v reklamě mělo něco změnit
mě spíš překvapuje, že všichni nadávají na to, že akce je jasně prezentována jako "po provolání volných minut voláte v síti O2 neomezeně", takže jakási nadstavba, když ti dojdou minuty, v O2 můžeš volat zdarma. Když akce k dvouleté smlouvě nebyly žádné, taky nikdo neštěkal
Mně to vadilo u Dlouhého víkendu, kde se nikde neprezentovalo, že je to až "po minutách"
fquote="ales76"]Pak když člověku přepočítají jeho inflací (uměle vyvolanou operátorem) znehodnocené Benefity na slevu v Kč, tak má hned dvojnásobnou radost..o/quote]
bez komentáře, Benefit pro tarifní zákazníky je výsměch (ale aspoň něco oproti VF). Začínám používat na většinu služeb nebo paušálních poplatků (např. data) předplacenou kartu, protože díky % za dobití mám poplatky v příštím měsíci o mnoho levnější než s tarifem.
oquote="esquire"] Divím se, že tohle zákazníkům nevadí a vůbec se nijak neozvou.e/quote]