Stránka 3 z 4

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 1. 2007 11:50
od FDobrota
Cha, moje zkusenost - odchod od 02 z predplacenky je desna. Mel jsem tam stav -4,75Kc. Na prodejne: pane, zadny problem, do -30Kc si to vzajemne uznavame. Opravdu? Opravdu, zadny problem. Posilam prevodovou SMS, skoro tyden se nic nedeje. Na zakaznicke lince O2 nikdo nic nevi, nemuzou to overit, ale zda se jim to v poradku. Pak se dovidam, ze samozrejme nemuzu mit ani maly zaporny stav. Na stejne prodejne: My jsme vam nic takoveho nikdy nerikali. Aha, vy jste chtel prejit z O2 go na O2 tarif, tam to plati. Dobijim kvuli -4,75Kc castkou 200Kc, posilam podruhe prevodovou SMS. Ta je prijata ale zpracovava se 4 dny. Odpoledne volam. Na zakaznicke lince O2 nikdo nic nevi, nemuzou to overit, ale zda se jim to v poradku. Jsem ponekud hruby. Ejhle, asi po dvou hodinach je najednou objednavka cirou nahodou overena a v patek - cili po dalsim tydnu konecne povolen prenos cisla. Cela legrace tak trvala v podstate 14 dni.

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 1. 2007 12:00
od tommy:-)
Zajdee: ne, prechod na prepaid trva obvykle jen par hodin. V posledni fakture se ten prevod nauctuje 50Kc a v te hodnote je pak na te karte kredit
fdobrota: zajimave, prevadel jsem 5 predplacenek O2 a do vecera toho sameho dne bylo vzdy cislo uvolneno.

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 1. 2007 12:04
od zajDee
tommy:-) píše:Zajdee: ne, prechod na prepaid trva obvykle jen par hodin. V posledni fakture se ten prevod nauctuje 50Kc a v te hodnote je pak na te karte kredit

Muze se stat, ze budu prevadet jednu uz existujici O2 predplacenku, az na ni dojde kredit, tak se pak o zkusenosti taky podelim :)

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 1. 2007 16:10
od zajDee
Tak proces přenesení čísla ještě zdaleka neskončil:
Vážený zákazníku,objednávka číslo 1354466xxxx byla úspěšně ověřena. Proces
přenesení čísla pokračuje. Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
z/quote]

Tak nevím, dělají si ze mě srandu, nebo to opravdu ověřili až teď, po deseti a půl dnech? :-D

Oskaří infostránka mi říká, že až TEĎ se začíná čekat na uvolnění čísla. Budu otrokem O2 ještě dalších pět dní? :nenapadne

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 1. 2007 21:41
od just.in®
Ani ne. Co mám zkušenost tak už je to v té lhůtě pěti dnů to ověření. Po podání výpovědi mi přišlo za 3 dny, že je ověřena a pak už za další dva dny, že je číslo uvolněné. Dalo by se říct, že ověřena byl střed uvolnění :-)

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2007 10:47
od zajDee
[quote="just.in®";Ani ne. Co mám zkušenost tak už je to v té lhůtě pěti dnů to ověření. Po podání výpovědi mi přišlo za 3 dny, že je ověřena a pak už za další dva dny, že je číslo uvolněné. Dalo by se říct, že ověřena byl střed uvolnění :-)=/quote]

Tak to musel být systém OuTů nějaký výjimečně pozitivně nalazen :-D

Zatím je to u mě asi takhle:
čas T = podání výpovědi
čas T+7 = objednávka "autorizována" (v tu chvíli dostal Oskar potvrzení, že číslo převádí oprávněný vlastník)
čas T+11,5 = objednávka "ověřena" (v tu chvíli dostal Oskar potvrzení, že se číslo bude uvolňovat)
čas T+14 = číslo bylo uvolněno
čas T+14+4 = číslo bude přeneseno?

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 1. 2007 13:13
od zajDee
Stav objednávky: Skvělá zpráva: telefonní čísla z dané objednávky jsou volná! Domluvte si prosím co nejdříve datum jejich přenosu.j/quote]


Tak jsem si stanovil termín přenosu na 26.01.2007.

Je zajímavé, že to nenabízí přenos čísla o víkendu (alespoň ta stránka na Vodafonu), jen pátek, pondělí a úterý.

Teď ještě uvidím, jestli mi už tenhle datum schválí...

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 1. 2007 13:17
od just.in®
nejdřívejši termíny najdeš na webu vodafonu. Na těch stránkách portace. Operátoři mají obvykle o den později. Nevím proč.

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 1. 2007 17:37
od zajDee
[quote="just.in®";nejdřívejši termíny najdeš na webu vodafonu. Na těch stránkách portace. Operátoři mají obvykle o den později. Nevím proč. /quote]

S operátorem jsem ani nemluvil, šel jsem rovnou na ten web portace.vodafone.cz -- a tam mi byly nabídnuty termíny páteční, pondělní a úterní. Nic dalšího, ani tenhle víkend, tam nebylo.

Jinak to víceméně splňuje ty minimálně tři dny od uvolnění čísla:
dneska přišla smska, že číslo bylo uvolněno, a v pátek už by se mělo přenášet...

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 1. 2007 18:58
od just.in®
Víkendový tam být ani nemůžou. Protože portace probíhají pouze ve všední noci. Tedy z pondělí na úterý, z úterý na středu, že středy na čtvrtek a že čtvrtka na pátek.

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 1. 2007 08:35
od Mario
2 zajDee: Když jsi požádal o přenos k VF, dostal jsi hned od VF telefon a simkarty? Nebo mobil dostaneš až po přenosu?

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 1. 2007 08:39
od zajDee
Mario : SIMku jsem dostal hned, telefon jsem si nebral. Do telefonu jí můžu dát ale až PO samotným přenosu (nevím, co by se stalo, kdybych jí tam dal teď, a zkoušet to nechci, když už jsem jen jeden krok před cílem :))

just.in® : Tohle mě taky napadlo, ale jako informatikovi mi není jasno, proč tomu tak je, když všechno provádí systém automaticky :)

//ales76: Příspěvky sloučeny. I po odeslání příspěvku ho můžete Obrázek
//ales76: Odstraněna citace. S touto funkcí zacházejte prosím citlivěji. Viz. zde, děkuji za pochopení.

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 1. 2007 11:49
od Michal P
ZajDee klidně se nemusíš bát si tu novou simku dát do mobilu, ona se nepřihlásí do žádné sítě, nic se nestane, klidně si do ní můžeš třeba překopírovat čísla.
Jinak mě překvapuje výběr data portace já přecházel od VF do TM a datum mi byl oznámen.
Jo a telefon alespoň u T-M jsem dostal zároveň se sim přes e-shop, smlouvu jsem podepisoval při převzetí sim a telefonu. Šlo ovšem o přidání čísla ke stávající mu účtu u TM.

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 1. 2007 12:35
od just.in®
při přechodu k Vodafone si můžete vzít zvýhodněný telefon hned na místě, nebo při objednávce tarifu. Je ho také možné zpětně doobjednat maximálně 7dní po přenesení čísla.

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 1. 2007 13:03
od zajDee
Michal P: A to já se bojím :-D

just.in: to je dobrá informace, já přecházím na Odepiš, takže nemám nárok na dotovanej mobil a v tuhle chvíli vlastně ani další nepotřebuju :)