Jde o to, že jsem reklamoval SonyEricsson T630, na nefunkční joystick a problém s resetováním času. O2 reklamaci neuznal záruční opravu, telefon neopravil a naúčtoval mi manipulační poplatek 420kč za nic. Oddůvodnili to tím, že našli korozi. Je to vůbec legální vybírat takovéto poplatky? Vodafone ani solidní prodejci nic takového nedělají. Zdá se Vám základní destička zkorodovaná? Je jisté, že k ní došlo nesprávným užíváním telefonu?
A další problém je s tím že číslo imei, které mi telefon momentálně ukazuje je 35429000973696728 misto 354290009736967. prostě je tam navíc 28. Je toto v pořádku?
Na závěr bych chtěl popřát Veselé vánoce a štťastný nový rok všem čtenářům a O2 a SonyEricsonu bych popřál hodně neúspěchů a problémů...
PS: vždycky jsem byl zastánce Ericssonů a SE, ale po tomhle, kdy jsem pak psal i na zastoupení SE a ani mi neodpověděli naprosto ztratili mojí důvěru. A problémy z joystickem má každá T630, to neukecaj na korozi. Vložil bych obrázek ale nevím jak oho sem uploadovat tak sem hodím odkaz: http://www.britex.cz/mt/index.php?optio ... &Itemid=31
a imei: 354290009736967
Jo a díky všem za reakce...