Vodafone a jejich nedostatky

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Smells 22. 11. 2012 22:13

Jedno mé shrnutí odchodu od tohoto operátora z jiného vláka :
Takže pokračování mého přechodu od VF k BM.Jak jsem již zde psal,po neúspěšném včerejším celoodpoledním nedovolání se operátorovy z důvodu nahlášení PAC,jsem to dnes zkoušel celé dopoledne.Opět neúspěšně.Už pochybuji o tom,že to byla náhoda.Odebral jsem se proto na prodejnu VF s tím,že PAC číslo nahlásím tam.
Předem bych chtěl podotknout,že vždy jsem byl s jednáním "prodavačů" na prodejně tak i operátorů na lince maximálně spokojen a bral jsem toto jako jednu z hlavních přednosti VF,ale tentokrát jsem zamířil do nákupního centra Královo pole,kde jsem ještě u VF nebyl.Ale zpět k věci.
Příjdu na prodejnu,slušně pozdravím.Od prodavače se mě dostala skoro neslyšitelná znuděná odpověď.Stojím u pultíku a prodavač na mě beze slova kouká,já koukám na něho.Slušně čekám,kdy se mě zeptá co potřebuji.Asi po deseti vteřinách jsem pochopil,že slušnosti se od tohoto člověka nedočkám jsem tedy začal sám:
"Přecházím k jinému operátorovi a chtěl bych ukončit smlouvu nahlásit PAC"
"Zavolejte si na *77" (pohled co mě s tím otravuješ)
"To už dva kdy zkouším a automat stále opakuje,že spojení s operátorem není není možné."
Hluboký povzdech "Tak mě teda řekněte vaše telefonní číslo a heslo"
atd.
Po asi pěti minutách vzdychání a šťourání se v PC se rozloučil větou:
"Budou vám během dvou dnů volat."a zase na mě koukal.Pochopil jsem,že dotaz jestli ještě něco nepotřebuji jak jsem zvyklý od jiných "prodavačů" asi čekat nemůžu jsem řekl "Děkuji na shledanou "
načež jsem dostal odpověď "Není zač" S odpovědí na pozdrav už se ani neobtěžoval
Podotýkám,že když jsem byl řešit problém u VF třeba v Globusu,slečna sama zavolala na operátora,popsala můj problém a pak mě telefon předala.Čekal jsem i zde toto řešení.Chlapec,ale pouze asi namlátil dotaz na internet,což bych zvládl sám a nemusel jsem se obtěžovat na prodejnu.Chtěl jsem problém vyřešit hned a ne čekat dva dny až mě někdo zavolá.
Byl jsem rozhodnut odejít jen s jednou ze svých tří karet,ale po zkušenosti s tím,že VF schválně blokuje volání na operátora a po zkušenosti s nepříjemným prodavačem odcházím se všemi kartami.
Neraduj se ze světla na konci tunelu.S největší pravděpodobností se jedná o protijedoucí vlak.
Smells
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slonik 23. 11. 2012 23:23

Taková VF klasika ...
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!
Slonik
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lord_Maxx 25. 11. 2012 22:00

Po necelém roce jsem si vyzkoušel služby operátorů na infolince a zároveň nechtěně i služby kamenné prodejny.

Mám na účtu 3 sim karty, vše vedené "po svém". Chtěl jsem jedno méně využívané číslo převést na Vodafone kartu 7Kčˇ60 min ve Vodafone, proto jsem se jal volat na infolinku a poprosit o to opa. 2X jsem mu zdůrazniul svůj požadavek a upozornil, že NECHCI nic měnit na stávajících dvou číslech.

Samozřejmě, že okamžitě po ukončení hovoru přišlo asi 30 sms s:

zrušeno zvýhodnění Po svém
povolen FlexiStrop (byl deaktivovaný)
zrušen FlexiStrop
Nastaven FlexiStrop na 300 Kč
aktivovaný internet na den

a tak dokola. Po ověření na pobočce se všechny operace skutečně udály, přičemž požadované číslo nebylo ani nahlášeno pro převod na Vodafone kartu.

Takže jsem poprosil obsluhu v Edenu, aby mi to vrátili zpět a řekli termín převodu na Vodafone kartu. Odpověď mi bylo, že si mám zavolat na reklamační oddělení! To jsem nepřekousnul a oslovil obsluhu, že od toho jsem na pobočce a nevolám na reklamace, aby to vyřídili oni. Po chvíli dohadování se teda uvolili a navrátili zpět Po svém. Ostatní si nastavím v samoobluze.

No a převod? Prý až ke konci zúčtovacího období.

Ještě že s nima neřeším něco denně, to by mi asi hráblo!
Lord_Maxx
Junior

Odeslat příspěvekod Tergan 30. 11. 2012 09:23

Pokud to dobre chapu, tak v dusledku zmeny DPH je mozno bezplatne odstoupit od smlouvy. Tudiz ja uzavru u Vodafone smlouvu na dva roky, vemu si dotovany telefon a v lednu to vesele zrusim? Tenhle plan by se mi libil :)
Tergan
Junior

Odeslat příspěvekod Gina2 30. 11. 2012 10:48

To určitě ne. Píšou upozornění zákazníkům na faktuře: Pokud by změny vedly ke zhoršení vašeho postavení a NEBYLY by způsobeny výhradně změnou sazby DPH, máte právo ukončit smlouvu do 15 dnů od jejich zavedení.
Můj názor je, že základ daně zůstane stejný a změní se pouze DPH, tedy koncová částka. Umím si docela představit tu migraci mezi operátory, pokud by to šlo jenom na základě změny sazby daně.
Gina2
Junior

Odeslat příspěvekod třešinka 5. 12. 2012 09:03

Manželova týdenní anabáze se zrušením Odepiše, který ležel několit let v šuplíku a heslo v propadlišti dějin:
1. na infolince VF operátorka 10 minut plácá slámu a vyptává se na zcela irelevantní věci, aby nakonec zjistila, že je nutno dojít s občankou na pobočku
2. na pobočce žoviální hošík vede dlouhý monolog o výhodách tarifu a nabízí darovat simku jako báječný vánoční dárek příbuzným. Trváme na zrušení, tak otráveně volá výš, protože on s tím vlastně nic nemůže dělat a ať si zavoláme na infolinku VF
3. opakuje se bod 1.
4. slečna na pobočce volá výš s tím, že se nám do 3 dnů někdo ozve
5. dva dny nikdo nevolá, konec zúčtovacího období se blíží a linka VF vyhrává jak orchestrion
6. manžel volá ze služebného TM na 800 777 777, po třech hrubších výrazech automatu to zvedá operátorka a během minuty je číslo zrušeno
třešinka
Junior

Odeslat příspěvekod radim 5. 12. 2012 09:25

Smells píše:Byl jsem rozhodnut odejít jen s jednou ze svých tří karet,ale po zkušenosti s tím,že VF schválně blokuje volání na operátora a po zkušenosti s nepříjemným prodavačem odcházím se všemi kartami.


Jsem docela zvědavý na počty zákazníků za tento rok a za 4. čtvtrletí, tam budou asi (na naše poměry) celkem masivní přesuny... A dobře jim tak.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dj.kure 7. 12. 2012 15:58

Už se půl hodiny snažím dovolat na operátora, po pokusu o přepojení to jen jednou tůtne a pak to pípá jako když linka není k dispozici. Testoval jsem to i z domácího VoIP. Ach jo, tam taky furt něco nefunguje :-/
Apple iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple | Apple Watch 6 | O2 Family | Vodafone OneNet
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lord_Maxx 8. 12. 2012 08:54

Přidávám se k předchozímu příspěvku, včera od osmé hodiny večer se nemohu dovolat na operátora, po přepojení to začne pípat a nic se neděje, pro zpestření to dnes ránopo zadání hesla do samoobsluhy přestane nabízet následující služby. Že by tímto chtěl Vodafone zabránit přechdu zákazníků na Kartu bez limitu nebo odchodu od operátora vůbec?

No nic, půjdu si popovídat na pobočku.
Lord_Maxx
Junior

Odeslat příspěvekod lol7 8. 12. 2012 09:19

Nebudte paranoidni. To jen VF rozsiruje moznosti internetove samoobsluhy do sve zakaznicke linky. Vcetne dostupnosti :)
lol7
Junior

Odeslat příspěvekod pedro-81cz 16. 4. 2013 17:34

Zdravím Mobiláky, využíváte někdo VODAFONE MENU? Mám stále se opakující problém, vstup přes hlavní stránku VF, zadám svoje číslo, přijde mi kód a exkluzivní zpráva:
Omlouváme se, ale zadané telefonní číslo není registrované v síti Vodafone a výhody v rámci Vodafone menu jsou určeny pouze našim zákazníkům.

Nezoufejte, rádi vám ušijeme nabídku na míru, abychom i vám mohli brzy poskytnout výhody, které si naši zákazníci užívají. Stačí kliknout zde.


Přičemž číslo mám u nich téměř 4 roky. Chtěl jsem vědět, co mi nabídnou v tom Menu. V minulém měsíci jsem to náhodně objevil, když jsem byl na vodafone.cz, tak tam byl link Věrnost se vyplácí, tak jsem to odklikl a stejná situace. Není to urgentní, ale píši sem, zda s tím máte někdo zkušenosti?

Díky. :-)

Přikládám ještě odkaz na ty stránky: https://menu.vodafone.cz/vf-club/cgi/noVFUserError
pedro-81cz

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 17. 4. 2013 11:03

Hezký den, potíže s Vodafone Menu můžete nahlásit přímo na e-mailu menu@vodafone.cz, případně nám napište na http://tam.je/forum, pošleme to k vyřešení. Děkujeme.
Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedy 17. 4. 2013 14:16

Když už jsme u těch nedorazů tak v Chytrém přehledu u tarifů Nabito alespoň Nabito 119 uvádíte ceny se špatnou DPH má být kredit 121Kč a uvadíte 120. Je to sice drobnost, ale i díky několika odstávkám internetové samoobsluhy to už mohlo být opraveno!
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 19. 4. 2013 13:04

Dobré odpoledne, speedy,
díky za připomínku, poslal jsem ji k prověření.
Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod třešinka 19. 4. 2013 13:29

Já mám v samoobsluze kredit v pořádku - 121 Kč.
třešinka
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků